• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Verkligen. Vem hade trott att Bellinger, Hodgins, etc skulle kunna stå upp som vi gör. Och Dimes ben, vad har hänt?!
Vi snackade väl om Dimes innan säsongen, han hängde ju fasen löst? Han behövde uppenbarligen den pressen för att kunna leverera på allvar...
Tycker hela hans framtoning har ändrats på något vis 🤔

AVSAKNAD AV STJÄRNGLANS?! Ping @Mic1

1673872373045.png
Gano for MVP!
När ska de här jäkla "roughing the passer"-tolkningarna revideras? Just nu är det bättre om QBn får spela flag football känns det som...
Höll på att smälla av när jag såg det där. Trodde det skulle kosta oss matchen.
@Mic1 och jag tar upp det med Goodell och grabbarna efter slutspelet, inga problem! (håller med, tramsigt det blivit)
Riktigt mesigt har det blivit. Så länge QB har bollen borde han få tacklas punkt slut

Eagles i nästa omgång. Har tidigare sagt Philly i SB och tänker inte ändra mig nu. Tror dock båda lagen är rätt nöjda med motståndet (?)
Var stensäker på att Giants skulle slå Vikings och lika säker är jag på att Eagles vinner SB. Tyvärr betyder ju det att Gmen ryker i nästa omgång vilket jag egentligen är ok med. Säsongen har gått långt över förväntan och kan knappt bärga mig inför nästa säsong (med förhoppningsvis två WR i världsklass). Hoppas kan man ju dock fortfarande göra

Tips #2: Giants går till SB. Gano smeker in ett avgörande FG medan tiden rinner ut. 24-21 NYG.
Gano is love, Gano is life, Gano is MVP

Senast ändrad:
Var stensäker på att Giants skulle slå Vikings och lika säker är jag på att Eagles vinner SB. Tyvärr betyder ju det att Gmen ryker i nästa omgång vilket jag egentligen är ok med. Säsongen har gått långt över förväntan och kan knappt bärga mig inför nästa säsong (med förhoppningsvis två WR i världsklass). Hoppas kan man ju dock fortfarande göra

Tips #2: Giants går till SB. Gano smeker in ett avgörande FG medan tiden rinner ut. 24-21 NYG.
Gano is love, Gano is life, Gano is MVP
Tips #2: 🥰🥰🥰

Vad tror vi, har Maher gjort sitt sista i Cowboys? Snacka om nervsammanbrott! 4 raka missade FG i en och samma match måste ju vara rekord

Vad tror vi, har Maher gjort sitt sista i Cowboys? Snacka om nervsammanbrott! 4 raka missade FG i en och samma match måste ju vara rekord
Såg precis Game in 40..
Tippar att han är ute nu 😂 Hur fan kan man klappa ihop så under slutspel?!
Har inte koll på Dallas nu alls, men jävlar vilket Defence! Får lite vibbar från Emmet Smith tiden ❤️

Och Mr. irrelevant levererade! Kul o se hur långt det håller. 😊

Då var det dags! Recept för en lyckad Football Saturday:

Goda vänner
Pork shoulder till pulled pork (snåla inte, minst 2kg!)
Mic1s hemliga kryddmix
Saquon Goatley
Överdrivet mycket öl
Gano game winning goal

Gör såhär:
Gnid in fläskbiten i kryddmixen och ge den ordentligt med stryk i stekpannan
Let Danny do Danny things
Lägg i en crockpot full av öl och äppelcidervinäger
Låt den stå på låg värme i 8 timmar
Kolla när Giants piskar Eagles

Frågor på det?

Cowboys tror jag inte ens vinner divisionen.
Ser Eagles som en dark horse i NFC, hänger givetvis på att Hurts tar ett steg till.

AFC West ska bli grymt spännande att följa. Riktigt stark division.
Vinnaren där blir väl nästan favorit att ta hem SB.
Skrev så här inför säsongen så lutar mig mot det och säger Eagles - Chiefs i SB

Lutade först Bengals över Chiefs men Bengals har varit så kaxiga senaste veckan med att kalla Arrowhead för Burrowhead och Cincinnatis borgmästare som drygat sig så lite för mycket tändvätska för KC 😄

Senast ändrad:
Brock Purdy vs Trey Lance off season kontrovers kommer bli väldigt intressant aft följa
Colts betalar en sjuhelsikes massa för Bears förstapick, för att Texans inte ska ta "deras" QB.

Texans? De sitter lugnt och fnissar i bakgrunden. För i samma sekund som Colts får picket trejdar de till sig Lance för ett andra- och ett tredjepick.

There you have it ;)

Tillbaka
Topp