Tack! Klart nöjd med första intrycket
Ja Har du testat din på nato (eller något annat än länken?)Grattis, nu är vi två
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Klart nöjd med första intrycket
Ja Har du testat din på nato (eller något annat än länken?)Grattis, nu är vi två
Hej alla,
Passar på att göra ett inlägg i sommarvärmen. Har haft min Hamilton Pilot i ca 1,5 månader, och den ligger på +4,5 sek på 1 månad och 5 dagar. Powermatic 80 verk. Helt otroligt noggrann. För övrigt en mycket trevlig beater.
Väldigt tjusig! Älskar alla varianter med de olika bandenHej alla,
Passar på att göra ett inlägg i sommarvärmen. Har haft min Hamilton Pilot i ca 1,5 månader, och den ligger på +4,5 sek på 1 månad och 5 dagar. Powermatic 80 verk. Helt otroligt noggrann. För övrigt en mycket trevlig beater.
41.5mm och 11mm hög enligt internet, men tycker den nästan bärs mindre då den sitter bra på mina 17cm!Ser trevlig ut hur stor är den och vad fick du ge för den?
Vet inte om de skulle passa men jag har sekundvisare till Seikos Sumo liggande. Både i silverfärgade och svarta.
PM:a om du vill att jag ska lägga i ett kuvert.
Tack för erbjudandet, ska kolla lite specs när jag får en stund över, är ju på semmester
Måste även rätta mig, urverket heter 9015.
Slänger in en bild från dagen på stranden.
Riktigt bra! Är väl den klockan som Matthew Mchouhgougohh bär i den där rymdfilmen.Hej alla,
Världens mest svårstavade namnRiktigt bra! Är väl den klockan som Matthew Mchouhgougohh bär i den där rymdfilmen.
Hur som helst, Hamilton gör bra jävla klockor för överkomliga priser.
Trevlig pilot, har sneglat på Hamiltons gmt varianter ett tag men har inte blivit tillfälle. Jysta klockor. Visste inte att eta's c07.111 hade date funktion, måste vara nån variant av den. Eftersom den är baserad på 2824 så kanske det finns en variant på 2836 också.Hej alla,
Tillsammans med musikern Israel Kamakawiwo'oleVärldens mest svårstavade namn
Vem? Eller den där byn i Wales: LlanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochTillsammans med musikern Israel Kamakawiwo'ole
+1Jag måste bara uttrycka min glädje för vad denna tråden utvecklats till.
Samma stuk som WUS affordables nästan. Mycket olika roliga klockor
Jag måste bara uttrycka min glädje för vad denna tråden utvecklats till.
Hej alla,
Ingen mikro kanske men som en "affordable" däremot tycker jag allt .Hamilton lär väl knappast kvala in som mikro? Förvisso affordable
//D
Den kommer att vara grym. Min vintage sub från tisell rockar.By the way....beställde min första mikro klocka igår....det vart en Tisell Marine diver i Hulk färg!! Spänd som fan!!
Den kommer att vara grym. Min vintage sub från tisell rockar.
Är den för grön kan vi säkert arrangera ett byte. Alltid kul att pröva nyttHoppas det...har hört mycket gott om Tisell för den peng man lägger så.... brukar inte vara så järv med färg, men hulken ser läcker ut!! lika så vintage varianten du har är super fin!
Träden är grym. Känns som aktiviteten ökat i raketfart sedan sid 100 och namnbytetJag måste bara uttrycka min glädje för vad denna tråden utvecklats till.
Kan även tilläggas att när 2018 startade var den här tråden på sida 34, så har hänt en hel del i år som stort ocksåTräden är grym. Känns som aktiviteten ökat i raketfart sedan sid 100 och namnbytet
Ska vara mycket bra kvalitet enligt vad jag har läst.. Snygg också!Funderar på denna men 690 eur Hmm
Haha, världens längsta ortsnamn..Vem? Eller den där byn i Wales: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Tack, tänk vad man kan lära sig i en tråd om mikromärkes- och "affordable" klockar! Han lät riktigt bra, undrar vad han skulle valt för klocka, måste ju vara vattentät och antagligen ganska stor i diameter / l2l.Haha, världens längsta ortsnamn..
Men vet du inte vem Israel "IZ" är..?! Han var grym!
Bifaller, den roligaste tråden här. Och vi får ju inte glömma att tacka den som startat den, @Birchgrove, och alla som bidrar med atmosfär och glädje...Jag måste bara uttrycka min glädje för vad denna tråden utvecklats till.
Är ohälsosamt sugen på en Unimatic jag med. Några av de senaste släppen lockar väldigt. Men... det där priset. Jag har inga problem att betala för design, en klocka är så mycket mer än bara sina komponenter och designen i det här fallet är underbar. Men 630 € inklusive moms för en ganska basal dykare med NH35A (förvisso inget dåligt urverk på något sätt men ändå) och utan att länk ingår, det bär emot. Men de har fått uppmärksamhet på de stora klockbloggarna de senaste dagarna så de lär sälja slut snabbt.Funderar på denna men 690 eur Hmm