Jag har en kaktus på mitt kontor. Är inte det minsta avundsjuk på din situation...Tfnmöten, jobbar från klubben, nicare än hemma![]()
![]()
![Shifty :shifty: :shifty:](/styles/baisik/xenforo/smilies/shifty.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en kaktus på mitt kontor. Är inte det minsta avundsjuk på din situation...Tfnmöten, jobbar från klubben, nicare än hemma![]()
![]()
Bra mugg, bra klockaMicro-måndag, önskar alla vänner i tråden en riktigt fin vecka!
![]()
Låter riktigt härligt!He he, jag kör faktiskt en kombo, dottern tar simlektion, jag knegar, sedan käkar vi o drar hemåt.....Sitter med SKX 009 idag, funderar på handla en SKX007 i veckan, de lär väl bli svårare att få tag i......
MKII!vad ska jag ta på mig idag? Seiko? eller MKII?
![]()
MKIIvad ska jag ta på mig idag? Seiko? eller MKII?
![]()
Då får det bli MKII 70 Stingray!
...und poolhäng auf SchwedischJag har en kaktus på mitt kontor. Är inte det minsta avundsjuk på din situation...
![]()
Så är det ju! Får bo under en bro och jobba som troll medan jag har klockan.
Punkt 1 i alla CV: "Jag innehar armbandsur som kan lysa."
Punkt 2: min utbildning är relevant och jag har 15 års erfarenhet.
![]()
Då får det bli MKII 70 Stingray!
![]()
Underbart!
Vilket fantastiskt liv den där klockan haft
Ägg, Balsamico, havsvatten etc
Vinka om du ser någon i korridoren med en Ginault på armen (och hoppas att det är jag så du slipper skämmas)Börjar veckan med Geckota och algebra! Önskar alla en trevlig vecka!![]()
Bulova Sea King. Älskar denna mer än min sambo.![]()
![]()
Funkar bra på the ladies också!![]()
Bra mugg, bra klocka![]()
Haha, inte riktigt lika glamoröst!...und poolhäng auf Schwedisch
![]()
Bästa memen hittills? Älskar det subtila med hunden.
Hahahahaha 5/7!
vad ska jag ta på mig idag? Seiko? eller MKII?
![]()
Seiko!!!Då får det bli MKII 70 Stingray!
![]()
fin som få, tackar och bugar! nöjd med klockan?Som av en tillfällighet, wotdVälkommen i tråden..
![]()
Ligger o kollar efter något nytt då det blivit tomt i lådan.
Så dök denna upp på mailen Orient star gilt.
Vad tycker ni?
Vet inte om jag stör mig på power reserve kl 12.
![]()
Mjo blir stort o andra sidan har jag en Sumo med iof.Skitsnygg tycker jag! Dock lite utanför min comfort zone med sina 44mm (om jag minns rätt).![]()
Mjo blir stort o andra sidan har jag en Sumo med iof.