Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart Obris om man ser till det estetiska. Den andra ser sjukt rörig ut. Finns det riktig bild på den?Nu när jag sålt fyra klockor ska en ny få komma in. Vilken av dessa hade du valt? Jag är sjukt splittrad.
Ingen som är tillräckligt högupplöst för att kunna se ordentligt dessvärre.Helt klart Obris om man ser till det estetiska. Den andra ser sjukt rörig ut. Finns det riktig bild på den?
Nr 2 hands down.Nu när jag sålt fyra klockor ska en ny få komma in. Vilken av dessa hade du valt? Jag är sjukt splittrad.
Nu när jag sålt fyra klockor ska en ny få komma in. Vilken av dessa hade du valt? Jag är sjukt splittrad.
Nu när jag sålt fyra klockor ska en ny få komma in. Vilken av dessa hade du valt? Jag är sjukt splittrad.
Obris!Nu när jag sålt fyra klockor ska en ny få komma in. Vilken av dessa hade du valt? Jag är sjukt splittrad.
Gört! Är ju en del pengar men om den håller kvalitetsmässigt så är den fin
Tips: I dagarna/inom några veckor borde Tusenö Blackwater släppas, är man sugen på den kan det vara läge att skriva upp sig på nyhetsbrevet Inväntar själv äkta bilder innan jag bestämmer mig om jag ska chansa på den eller ej. Har haft mailkontakt med dem och de hade för någon vecka sedan tex ännu inte bestämt sig för exakt hur den skulle vara borstad+polerad. Är deras första större projekt men de verkar samtidigt nogranna. Är inne på att chansa och se om den blir bra
https://tuseno.com/pages/blackwater
Mer om namn och design-"inspiration" i Tusenö-tråden som jag är för lat för att länka till pga skärgårdsinternet.
Sweet lord! Som västkustbo måste jag ju fan bara ha den. Den är 40 mm, och det är inte riktigt min kopp te om man säger så, men ändå. Den ser otroligt fin ut. Om man signar upp sig redan nu kan man tjäna en slant. Nu fick man nåt att fundera på
Tips: I dagarna/inom några veckor borde Tusenö Blackwater släppas, är man sugen på den kan det vara läge att skriva upp sig på nyhetsbrevet Inväntar själv äkta bilder innan jag bestämmer mig om jag ska chansa på den eller ej. Har haft mailkontakt med dem och de hade för någon vecka sedan tex ännu inte bestämt sig för exakt hur den skulle vara borstad+polerad. Är deras första större projekt men de verkar samtidigt nogranna. Är inne på att chansa och se om den blir bra
https://tuseno.com/pages/blackwater
Mer om namn och design-"inspiration" i Tusenö-tråden som jag är för lat för att länka till pga skärgårdsinternet.
Den första är ju väldigt snygg, men Obris får min slutgiltiga röst. Grymt snygg!Nu när jag sålt fyra klockor ska en ny få komma in. Vilken av dessa hade du valt? Jag är sjukt splittrad.
Nice!Tror nog det kan finnas intresse i tråden för en liten paketöppning
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-607
Grym! Jag behöver en sån nu känner jagTror nog det kan finnas intresse i tråden för en liten paketöppning
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-607
Kör stora mikro-passarounden där alla köper in var sin så skickar man runt dem. I slutet lottas de ut...Så! Sinnen såld till förmån för denna tråd.
Dags att experimentera med allt som känns spännande för stunden. Högt och lågt och inga skrupler. Jag tänker ta mig genom det mesta. Trött på att intellektualisera klockor som jag inte haft på handleden. Tänker inte tycka så mycket förrän jag har en fysisk upplevelse av den.
Hmm...var ska jag börja?
Bara börja plöja genom tråden från början kanske
Ooooooh...vilken idé!Kör stora mikro-passarounden där alla köper in var sin så skickar man runt dem. I slutet lottas de ut...
Här kommer lite bilder på Obris Morgan Nautilus. Som sagt den är lite som jag nämnde. Men känslan av bygget är av jag kvalitet.
Här ligger den bredvid Tropic GMT som är 42mm.
Brons färgen skiftar i lite rosa/röd och urtavlan skiftar från svart till vacker granit grå.
Jag är grymt splittrad . Jag måste tänker lite....
Ser fin ut, synd den inte är råare. Dvs. sunbursten stör mig en del. Ser definitivt inte liten ut.Här kommer lite bilder på Obris Morgan Nautilus. Som sagt den är lite som jag nämnde. Men känslan av bygget är av jag kvalitet.
Här ligger den bredvid Tropic GMT som är 42mm.
Brons färgen skiftar i lite rosa/röd och urtavlan skiftar från svart till vacker granit grå.
Jag är grymt splittrad . Jag måste tänka ....