• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

0D2FD866-1703-4B00-ABDD-9C868153D3C9.jpeg
710F0845-BF61-44F3-8F85-B96F3514B71D.jpeg

Nu steg pulsen lite :woot:
Den har väl inte så mycket här att göra egentligen men vill passa på att tacka alla i denna grymma tråd för inspiration och skönt tugg, klockor blev lite räddningen i min farsaledighet om man säger så (den som vet den vet).
Kommer fortsätta hänga här för jag har ju fortfarande några mikros kvar, Trevlig Fredag på er!
NTKAq9h.jpg

Testa bör man annars dör man ;) Hur lyder domen om vi nu bortser från det "uppenbara"?
Exakt! Steinharten er en solid og gedigen klokke og for priset er den fantastisk. Helt fantastisk jubilee länk, men det er en helt annan känsla og finish på suben. Claspen er smooth og alt passer perfekt ihop. På steinharten
Testa bör man annars dör man ;) Hur lyder domen om vi nu bortser från det "uppenbara"?
Exakt. Om man ser til prisen er Steinharten en fantastisk klokke. Solig og gedigen med en fantastisk lenke, men det går jo samtidig inte helt å jämføre med suben.
T.ex claspen på suben har en helt annan finish og hver eneste liten del passer perfekt. Den er super solid, men fortsatt veldig smidig og du behøver ikke bruke noe makt for å åpne eller stenge den. Steinharten er også veldig solid, men hård og brutal. Svårt å forklare, men mer som en veldig solid og tight Seiko clasp.
Skulle vel bare mangle med tanke på prisskillnaden, men det er en utrolig prisvärd klokke og det er nog svårt å finne bedre for samme peng.

Den har väl inte så mycket här att göra egentligen men vill passa på att tacka alla i denna grymma tråd för inspiration och skönt tugg, klockor blev lite räddningen i min farsaledighet om man säger så (den som vet den vet).
Kommer fortsätta hänga här för jag har ju fortfarande några mikros kvar, Trevlig Fredag på er!
NTKAq9h.jpg
Nice, 58:an? Utöver klockorna i denna tråd så är det Tudor som gäller för mig med.

NTKAq9h.jpg
Jag tycker Tudor fortfarande är prisvärda till skillnad från Rolex.

NTKAq9h.jpg
Mycket snyggt! Grattis till en väldigt fin klocka! :)

• Like
Reactions: v0n
NTKAq9h.jpg
Riktigt bra :) Grattis!

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp