GADA
Basic
Fasen vad kul att höra! Ser fram mot lite tankar och intryck![]()
Absolut! Btw, schyssta bilder i ditt IG-flöde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen vad kul att höra! Ser fram mot lite tankar och intryck![]()
Testa bör man annars dör man
Vilken snygg Ocean 1
Vill du vara med så hojta till. Vi är i slutskedet innan beställning/betalning, ser bra utÄr nyfiken på LE klockan, vart hittar jag mer info?
Tack för det! Går du tillräckligt långt tillbaka hittar du en Oak and oscar därAbsolut! Btw, schyssta bilder i ditt IG-flöde!
Är det bindade om man vill se designen innan man bestämmer sig?Vill du vara med så hojta till. Vi är i slutskedet innan beställning/betalning, ser bra ut![]()
Exakt! Steinharten er en solid og gedigen klokke og for priset er den fantastisk. Helt fantastisk jubilee länk, men det er en helt annan känsla og finish på suben. Claspen er smooth og alt passer perfekt ihop. På steinhartenTesta bör man annars dör manHur lyder domen om vi nu bortser från det "uppenbara"?
Exakt. Om man ser til prisen er Steinharten en fantastisk klokke. Solig og gedigen med en fantastisk lenke, men det går jo samtidig inte helt å jämføre med suben.Testa bör man annars dör manHur lyder domen om vi nu bortser från det "uppenbara"?
Eller hur. Ble veldig bra med jubilee og blekt bezelVilken snygg Ocean 1![]()
Nice, 58:an? Utöver klockorna i denna tråd så är det Tudor som gäller för mig med.Nu steg pulsen lite
Den har väl inte så mycket här att göra egentligen men vill passa på att tacka alla i denna grymma tråd för inspiration och skönt tugg, klockor blev lite räddningen i min farsaledighet om man säger så (den som vet den vet).
Kommer fortsätta hänga här för jag har ju fortfarande några mikros kvar, Trevlig Fredag på er!
![]()
Jag tycker Tudor fortfarande är prisvärda till skillnad från Rolex.Nu steg pulsen lite
Den har väl inte så mycket här att göra egentligen men vill passa på att tacka alla i denna grymma tråd för inspiration och skönt tugg, klockor blev lite räddningen i min farsaledighet om man säger så (den som vet den vet).
Kommer fortsätta hänga här för jag har ju fortfarande några mikros kvar, Trevlig Fredag på er!
![]()
Absolut inteÄr det bindade om man vill se designen innan man bestämmer sig?![]()
Ser ut som BB36?Nice, 58:an? Utöver klockorna i denna tråd så är det Tudor som gäller för mig med.
Mycket snyggt! Grattis till en väldigt fin klocka!Nu steg pulsen lite
![]()
Haha, jag är blind. Såg inte ens klockan först.Ser ut som BB36?![]()
Som Hjelm nämnde är det BB36. Den har legat högst på villhöver listan väldigt länge, kärlek vid första ögonkastet typNice, 58:an? Utöver klockorna i denna tråd så är det Tudor som gäller för mig med.
Riktigt braNu steg pulsen lite
![]()
Tjusigt! Fan vad kass datumbubblan är på Steinhart, ser ju ut att förminska datumet.
Ska kolla hemma efter jobbet.Nån som har en hel laddsladd av den äldre bredare typen till IPad liggandes ?
![]()
TackSka kolla hemma efter jobbet.
Ja, den er faktisk riktigt dårlig. Dock finns det nye sub med like dårlig også.Tjusigt! Fan vad kass datumbubblan är på Steinhart, ser ju ut att förminska datumet.![]()
Trist, det ställer ju bara till det om det inte fungerar.Ja, den er faktisk riktigt dårlig. Dock finns det nye sub med like dårlig også.
Tjusigt! Fan vad kass datumbubblan är på Steinhart, ser ju ut att förminska datumet.![]()
5 km på 16 minuter är galet elit, bara nerförsbacke ellerTack @MaBr för denna! Riktigt nice är den. Glömde faktiskt av att jag hade den på trots storlek.
Däremot kan det inte stämma med datan. Värsta elit ju.
![]()
Btw, 273 kalorier. Är ju inte ens en 1/3 öl. Hahha.
5 km på 16 minuter är galet elit, bara nerförsbacke eller![]()
Jag tror att jag har en adapter från Micro-USB till äldre iPhone/iPad om det kan duga? Eventuellt även en originalkabel. De är dina om det fortfarande är aktuellt.Nån som har en hel laddsladd av den äldre bredare typen till IPad liggandes ?
![]()