Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fullträff! Mycket bra val
Hur ser N-1 ut?Snygg! Jag börjar känna att mitt val av N-1 var helt fel, alla andra modeller är ju snyggare...
Ska bända på det medföljande lädret sedan. Det lär lyfta klockan ytterligare ett snäpp mot höstextravaganza deluxe.Fullträff! Mycket bra val
Hur bra som helst ju
Mycket bra modell! Jag hade satt på länken för Stainless Steel-extremlook (SSX-look).
Verkligen. Skönt ändå att inte ens behöva fundera på att lära sig uttala namnet.Jepp, fick nyss mail. Lååååååååångt bortom min verklighet.
Men handbyggda och tar 3 månader att tillverka, så fina grejor är det allt
Ja snygg, det där är N-3.
Mycket snygg. Det var den eller N-7 som var mitt val.Det här är N-1:
Jaha, trodde det var n1. Detta som är n1 då? Har båda. Har jag vilseledd forumet nu? ber om ursäkt.Ja snygg, det där är N-3.
Men den med full lume är nog läckrast. Ingen här som har sån tror jag?
Riktigt fin den där!Med risk för att låta tjatig, men fan vad bra denna är!
Jag är benägen att hålla med!Med risk för att låta tjatig, men fan vad bra denna är!
Äh, de skulle justera bezeln lite bara. Long story short så har den åkt fram-och-tillbaka några gånger nu och det har gått över en månadVad har hänt?
haha inte konstigt att valet var svårt, tycker dom är bra allihopDet här är N-1:
Tackar.
Men det är lätt värt det om man får ett jubilee.. Det ska vara riktigt bra. Vill du inte ha det så är jag på plats nr1 i kön..Äh, de skulle justera bezeln lite bara. Long story short så har den åkt fram-och-tillbaka några gånger nu och det har gått över en månad
Var lite surare än vanligt i förmiddags när jag pratade med dem för sjuttioelfte gången men nu lovade de att de skulle skicka den direkt och att jag skulle få ett jubilee som plåster på såren. Alltid något, men ändå ganska dåligt skött.
Jo, det känns ju ganska smutt, skall prova det och se om jag föredrar oyster eller jubileeMen det är lätt värt det om man får ett jubilee.. Det ska vara riktigt bra. Vill du inte ha det så är jag på plats nr1 i kön..
Superb på länk!Och minst lika bra på länk...
Ja snygg, det där är N-3.
Men den med full lume är nog läckrast. Ingen här som har sån tror jag?
Låter ju halvkul att hålla på att strula med. Det tog mig typ 5 veckor att få tillbaka min, men allt runtomkring funkade alldeles utmärkt om man bortser från fedex. Tycker det låter som ett företag som växer för snabbt och alla får jobba dubbelt innan de anställt mer folk. Oftast lika med kaos...Jo, det känns ju ganska smutt, skall prova det och se om jag föredrar oyster eller jubilee
Det som stör mig är att de sitter och småljuger hela tiden. Förrförra veckan "Fedex kom inte för att du uppgett fel postnummer", nä jag sitter och tittar på returen just nu, jag har skrivit rätt postnummer. "Vi fick inte klockan förrens nu", jo det fick ni, ni signerade för den förra måndagen enligt fedex-appen. Utöver det fick jag antagligen tillbaka fel klocka första gången så detta är andra returen. Totalt än så länge 31 dagar. Så jävla onödigt bara... men som sagt, trevligt med en extra länk