Ser på isländsk teve, en tämligen nygjord dokumentär om mitt favoritband.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är köttig, biffigt med 24mm-lugbredd. //Edit. Det blev mycket kött i detta svar..// SpecsHäftig! Hur stor är den egentligen?
Ventus Northstar här. Krängde på lädret och klockan blev ännu bättre!God förmiddag alla micro lovers! Vad sitter på allas handled idag?
Jag rockar Zelos Horizons!
Fasen vad jag längtar efter mina! Två mässing, en svart och en grönVentus Northstar här. Krängde på lädret och klockan blev ännu bättre!
Oh, den där är ju fruktansvärt bra!Ventus Northstar här. Krängde på lädret och klockan blev ännu bättre!
Den svarta är väldigt snygg! Bomba med bilder så snart de kommer, vilket ju borde vara när som helstFasen vad jag längtar efter mina! Två mässing, en svart och en grön
Tackar! Jag är väldigt nöjd.Oh, den där är ju fruktansvärt bra!
Förlåt för bildbombning nu kom i schysst etui med en liten ”pouch” för band! Supernöjd so far, lumen hade dock kunnat vara lite vitare för att få en riktigt krispig look på klockan!
Så läcker den där. WotdGod förmiddag alla micro lovers! Vad sitter på allas handled idag?
Jag rockar Zelos Horizons!
Du hittar nåt annat snyggt! Tack för smidig affär!Sitter ju som en smäck på dig. Själv är man lite för klent byggd
Inte alls tokig. Lite Lorier-vibbar.vad tycks om denna?
Förvånansvärt snygga :O Hade aldrig kunnat tro att LV kunde göra fina klockor. Vad är det för specs på en sån där?Brothers in arms.
Brothers in arms.
Zelosen är inte dum alltså..Kastar ut denna bild här innan jag knåpar ihop en annons. Dessa billiga rackare ska bort. PM för info
Nej, den sticker ut i det sammanhanget. Mycket trevlig klocka men får ingen handledstid längre tyvärrZelosen är inte dum alltså..
Jepp bägge är mina.Så sjukt coola! Båda dina va?
Jag vet faktiskt inte vilka verk som sitter i men detta är inte 'Top of the line' klockorna i deras kollektion, långt ifrånFörvånansvärt snygga :O Hade aldrig kunnat tro att LV kunde göra fina klockor. Vad är det för specs på en sån där?
Safirglas och 300m wr på den va?Nej, den sticker ut i det sammanhanget. Mycket trevlig klocka men får ingen handledstid längre tyvärr
Phoibosen är en jävligt härlig beater också (quartz)
Stämmer!Safirglas och 300m wr på den va?
LV är skoj. Snubblade in på din gamla LV tråd när jag googlade efter urverket, worldtimern var ju riktigt tuff, men jag är ju som jag är ocksåJag vet faktiskt inte vilka verk som sitter i men detta är inte 'Top of the line' klockorna i deras kollektion, långt ifrån
Har för mig att @Rozzy vill mena att det är ETA verk (ursäkta mig 'J', ifall jag minns fel vardande detta)
Draken görFinns det ingen tillverkare som kör med lume på datumskivan? Eller är det bara jag som tycker det är en lysande idé?
Draken gör
Det är svinbra ju, varför kör inte fler med det?
För att man troligtvis redan vet vad datumet var när man gick och la sig och att det därefter blir nästkommande dag när tolvslaget har passerat?Det är svinbra ju, varför kör inte fler med det?
Riktigt tuffDraken gör
Men ändå kul..För att man troligtvis redan vet vad datumet var när man gick och la sig och att det därefter blir nästkommande dag när tolvslaget har passerat?
Skämt åsido så tycker jag faktiskt att det är en rolig detalj men jag antar att en del tycker att det är distraherande och rör till det utan att direkt tillföra något. Dessutom skulle jag tro att det är svårt att applicera tillräckligt mycket lume på en tunn datumskiva för att det ska räcka någon längre stund och då faller hela idén.