Skiddie
Silver
Jodå, N-8 räknas den kanske som (bilden nån vecka gammal nu)
Läcker!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå, N-8 räknas den kanske som (bilden nån vecka gammal nu)
Vad hade du för fel på din? :-OLåter ju halvkul att hålla på att strula med. Det tog mig typ 5 veckor att få tillbaka min, men allt runtomkring funkade alldeles utmärkt om man bortser från fedex. Tycker det låter som ett företag som växer för snabbt och alla får jobba dubbelt innan de anställt mer folk. Oftast lika med kaos...
Grym! Ser långt bättre ut än renderingen vi fick under kampanjen.Jodå, N-8 räknas den kanske som (bilden nån vecka gammal nu)
OMG
Granntantens son slängde sin fars gamla DJ 1601 från -63 när han fick priset på en service.
Ingen kan väl reparera en gammal klockjävel för 10.000kr!
Grym GS!Affordable SKX och storebror med på jobbet idag
Den kom med en repig bezel.Vad hade du för fel på din? :-O
Läcker den där, blev nästan lite avisKänslan när man vet att det ligger en Magrette där i och väntar på att bli uppackad! (Såvida inte man inte har köpt en sten för flera tusen )
Nu blir det hemåt och öppna!
De borde hålla bättre koll på sina vridringar helt klart 5 veckor för det låter ju lite overkill....Den kom med en repig bezel.
Det beror väl på hur mycket vikt du lägger vid personen bakom produkten. Alla får göra sina egna val och skapa en egen bild av saker och ting men läser man en del av hans inlägg råder det inga tvivel om att han är rätt dryg och arrogant och jag får lite samma intryck av Chris Vail som ligger bakom NTH och det känns som att framgången har stigit dem båda åt huvudet.Fan, läste lite trådar om Timefactors. Eddie verkar inte vara den roligaste personen att ha och göra med. Borde man avbeställa? Klockan i sig är ju otroligt lockande.
Trevlig! Det är en smaksak så klart men hur upplever du den storleksmässigt? Rent spontant tycker jag att 37mm känns aningen litet för en dykare men jag beställde faktiskt en själv i helgen så det ska bli kul att prova. Hur är din i skick och funktion förresten? Eftersom de är NOS så har jag läst att en del har problem med bl.a. vridringen och det verkar vara väldigt individuellt.Dagens polare
På den modellen hade jag valt 37mm alla dagar i veckan. För vad man får så är det bra bang for the buck men affordable skulle jag nog inte säga. Jäkligt snygga, hade span på den som låg på K&S för ett tag sen och ångrar att jag inte slog till.Var går gränsen för affordables? Dessa limited Rado Captain Cook ligger på 18 (37mm). De reguljära på 16 (42mm). Vilken färg är snyggast? För små?
Tråkigt eller stilren? Gränsen är hårfin. Tavlan såg jäkligt cool ut!vad tycks om denna?
Inte riktigt min kopp te men kul med lite textur på tavlan, det ger klockan ett mer levande intryck.vad tycks om denna?
Inte lika men fick lite vibb av denna.Tråkigt eller stilren? Gränsen är hårfin. Tavlan såg jäkligt cool ut!
Ändlänken var cool.vad tycks om denna?
Ingen bra helhet, känns inte sammanhängande och inga detaljer är speciellt lyckade.vad tycks om denna?
Det beror väl på hur mycket vikt du lägger vid personen bakom produkten. Alla får göra sina egna val och skapa en egen bild av saker och ting men läser man en del av hans inlägg råder det inga tvivel om att han är rätt dryg och arrogant och jag får lite samma intryck av Chris Vail som ligger bakom NTH och det känns som att framgången har stigit dem båda åt huvudet.
Med det sagt så hoppas jag att du snart får hem klockan och att du återkommer med bilder, den var väldigt läcker oavsett vad man tycker om Eddie som person!
Trevlig! Det är en smaksak så klart men hur upplever du den storleksmässigt? Rent spontant tycker jag att 37mm känns aningen litet för en dykare men jag beställde faktiskt en själv i helgen så det ska bli kul att prova. Hur är din i skick och funktion förresten? Eftersom de är NOS så har jag läst att en del har problem med bl.a. vridringen och det verkar vara väldigt individuellt.
Ett riktigt litet charmtroll är det, tror inte du kommer bli besviken även om du inte ska förvänta dig perfektion. Tror den är 38mm till och med men bärs nog aningens mindre,Trevlig! Det är en smaksak så klart men hur upplever du den storleksmässigt? Rent spontant tycker jag att 37mm känns aningen litet för en dykare men jag beställde faktiskt en själv i helgen så det ska bli kul att prova. Hur är din i skick och funktion förresten? Eftersom de är NOS så har jag läst att en del har problem med bl.a. vridringen och det verkar vara väldigt individuellt.
Jag tycker att boetten liknar MM300.Inte lika men fick lite vibb av denna.
Hade vart kul att se den live dock.
Häftig! Hur stor är den egentligen?Förlåt för bildbombning nu kom i schysst etui med en liten ”pouch” för band! Supernöjd so far, lumen hade dock kunnat vara lite vitare för att få en riktigt krispig look på klockan!
Grattis. Mycket fin.Förlåt för bildbombning nu kom i schysst etui med en liten ”pouch” för band! Supernöjd so far, lumen hade dock kunnat vara lite vitare för att få en riktigt krispig look på klockan!
Betydligt roligare än de där som börjar på 'P'.Grattis. Mycket fin.
Perfekt om man skulle råka irra bort sig i en gigantisk kolkällare på nyårsafton och behöver ha koll på exakt när man kan (och skall) vråla "Grått nytt hår"Finns det ingen tillverkare som kör med lume på datumskivan? Eller är det bara jag som tycker det är en lysande idé?
Precis vad jag tänkte och då hade man varit sjukt nöjd att de hade tänkt på den lilla detaljen..Perfekt om man skulle råka irra bort sig i en gigantisk kolkällare på nyårsafton och behöver ha koll på exakt när man kan vråla "Grått nytt hår"