Den där är helcrazy, typ schizofreniutlösande !LV är skoj. Snubblade in på din gamla LV tråd när jag googlade efter urverket, worldtimern var ju riktigt tuff, men jag är ju som jag är också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är helcrazy, typ schizofreniutlösande !LV är skoj. Snubblade in på din gamla LV tråd när jag googlade efter urverket, worldtimern var ju riktigt tuff, men jag är ju som jag är också
Vilket naturligtvis är bland de dummaste man kan säga (och jag säger inte att du har sagt det!)!Eller som man brukar säga: "Behöver du fråga om priset så har du inte råd."
Håller med dig hela vägen!Vilket naturligtvis är bland de dummaste man kan säga (och jag säger inte att du har sagt det!)!
Ett annat roligt uttryck som man brukar få slängt i ansiktet är typ (jättefritt "citerat"): "Det är inte de stora inkomsterna, utan de små utgifterna, som gör dig rik."
Fundera några minuter i små grupper hur dessa hänger ihop! (Eller inte!)
Kastar ut denna bild här innan jag knåpar ihop en annons. Dessa billiga rackare ska bort. PM för info
Typ... FreakyDen där är helcrazy, typ schizofreniutlösande !
Tror den är svettigt dyr tyvärrTyp... Freaky
Ja det var väldigt vad den kostade, mycket över min budget. Fastnade ännu mer för ”Time Zone” Ungefär som din i prisklass Får börja spara, först en Chaykin Joker sen en LV Time Zone. Går nog inte på deras ultra high end, sjukt dyrtTror den är svettigt dyr tyvärr
Idag faktiskt min enda men fina Micro. Har fått stå tillbaka för ett par nyköp varav ett ockuperat armen två veckor i streck. Men nu så!God förmiddag alla micro lovers! Vad sitter på allas handled idag?
Jag rockar Zelos Horizons!
Över 5000 dollar för samma modell som jag harJa det var väldigt vad den kostade, mycket över min budget. Fastnade ännu mer för ”Time Zone” Ungefär som din i prisklass Får börja spara, först en Chaykin Joker sen en LV Time Zone. Går nog inte på deras ultra high end, sjukt dyrt
Diskret...LV är skoj. Snubblade in på din gamla LV tråd när jag googlade efter urverket, worldtimern var ju riktigt tuff, men jag är ju som jag är också
Den sista håller jag helt med om men den första "om du behöver fråga..." den har ju absolut sin tillämpning. Finns ju ett gäng produkter där huvuddelen av kunderna knappast bryr sig och där man som sagt sannolikt inte har råd att handla om man behöver kolla priset.Håller med dig hela vägen!
Nej, lite terapi är bara braTycker du, för allas ocd, kunde synkat dem innan
Ja, det är surt med en sån svag krona. Trots att det aldrig gått bättre för Sverige enligt våra ledareAhhhhh @Birchgrove blir det en CW?? Kronan e ju så svag - nu har CW Trident 600 ökat med cirka 1 600 kronor sedan i våras...
Faktiskt det ord som dyker upp omedelbart när jag ser den!Typ... Freaky
Verkar som om dem som det står GMT på är modell nyare med en rejäl premium över föregångaren, men 8500 var ju ändå ett grymt pris, billigaste jag hittade var 12k och då tillkommer moms och frakt.Över 5000 dollar för samma modell som jag har
Enda skillnaden är att på den du visar till står det GMT på urtavlan...
Min kostade 8500 SEK
Fin tavla. Får lite Squale Onda-feeling med den färgen och de visarna.En annan färgkombination på kommande Borealis Olisipo.
Den gillade jag. Är det en kickstarter?En annan färgkombination på kommande Borealis Olisipo.
Pre-order.Den gillade jag. Är det en kickstarter?
Annat verk då, eller på något annat sätt premium ?Verkar som om dem som det står GMT på är modell nyare med en rejäl premium över föregångaren, men 8500 var ju ändå ett grymt pris, billigaste jag hittade var 12k och då tillkommer moms och frakt.
hmm, i den här vyn ser ändlänkarna helt annorlunda ut, eller? Undrar vad det blir för storlek...
Hehe, där är hur de ville att boetten skulle se ut., i de tidigare posterna ser vi verkligheten.hmm, i den här vyn ser ändlänkarna helt annorlunda ut, eller? Undrar vad det blir för storlek...
Ser ju sjukt bra ut på den sista bilden men på de andra, not so much... Snacka om magplask.Hehe, där är hur de ville att boetten skulle se ut., i de tidigare posterna ser vi verkligheten.
...antagligenHehe, där är hur de ville att boetten skulle se ut., i de tidigare posterna ser vi verkligheten.
Ja vilken vändningSer ju sjukt bra ut på den sista bilden men på de andra, not so much... Snacka om magplask.
Alla detaljer är knivskarpa på conceptbilden (som jag vill påstå att det är) men på dem andra ser den ju fulpolerad ut...Ja vilken vändning