• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den boetten kräver sin utrustning för att bli bra, inte många som har det. Tyvärr.
Nä, så är det säkert. Både utrustning och att den sannolikt skulle kosta bra mycket mer med den finishen. Synd, jag hade gärna köpt en om den såg ut som på den bilden och var lite dyrare pga det. Nu ser den mest billig ut tyvärr.

Verkar som om dem som det står GMT på är modell nyare med en rejäl premium över föregångaren, men 8500 var ju ändå ett grymt pris, billigaste jag hittade var 12k och då tillkommer moms och frakt.
Ja jag fick bra pris på de bägge faktiskt, under 20000 SEK tillsammans.
Man är ju inte klok egentligen när det kommer till klockor. Sjukdomsinsikt noll komma noll :)

Alla detaljer är knivskarpa på conceptbilden (som jag vill påstå att det är) men på dem andra ser den ju fulpolerad ut... :bag:
Prototyp så borde bli bättre.
4255E50A-0459-4D28-90E9-DC9AD3D321D3.jpeg

Har inte så bra koll, har de gjort något lyckat som inte är väldigt kopierat?
Alltså såklart dom kopierar mer eller mindre allt, men har ändå lyckats hålla förvånansvärt bra kvalitet och finish på grejerna innan (för pengarna förstås).
Den här är också någon mindre känd SM från 80-talet tror jag, vet du?

Alltså såklart dom kopierar mer eller mindre allt, men har ändå lyckats hålla förvånansvärt bra kvalitet och finish på grejerna innan (för pengarna förstås).
Den här är också någon mindre känd SM från 80-talet tror jag, vet du?
Nja, var snarare inne på spåret att man skapat något eget denna gång och därför gick sådär enligt mig. Kan dock ha fel.

Tillbaka
Topp