Den boetten kräver sin utrustning för att bli bra, inte många som har det. Tyvärr.Alla detaljer är knivskarpa på conceptbilden (som jag vill påstå att det är) men på dem andra ser den ju fulpolerad ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den boetten kräver sin utrustning för att bli bra, inte många som har det. Tyvärr.Alla detaljer är knivskarpa på conceptbilden (som jag vill påstå att det är) men på dem andra ser den ju fulpolerad ut...
Nä, så är det säkert. Både utrustning och att den sannolikt skulle kosta bra mycket mer med den finishen. Synd, jag hade gärna köpt en om den såg ut som på den bilden och var lite dyrare pga det. Nu ser den mest billig ut tyvärr.Den boetten kräver sin utrustning för att bli bra, inte många som har det. Tyvärr.
Ja jag fick bra pris på de bägge faktiskt, under 20000 SEK tillsammans.Verkar som om dem som det står GMT på är modell nyare med en rejäl premium över föregångaren, men 8500 var ju ändå ett grymt pris, billigaste jag hittade var 12k och då tillkommer moms och frakt.
Prototyp så borde bli bättre.Alla detaljer är knivskarpa på conceptbilden (som jag vill påstå att det är) men på dem andra ser den ju fulpolerad ut...
Men kanske inte som konceptbilden dock.Prototyp så borde bli bättre.
hmm, i den här vyn ser ändlänkarna helt annorlunda ut, eller? Undrar vad det blir för storlek...
40X47mm 20mm lug 12 hög.hmm, i den här vyn ser ändlänkarna helt annorlunda ut, eller? Undrar vad det blir för storlek...
Det låter ju fint iofs.40X47mm 20mm lug 12 hög.
Nej vad hände där?Det låter ju fint iofs.
Känns dock som Borealis börjat snubbla på sistone, deras senaste Scorpionfish blev inte heller speciellt lyckad
Har inte så bra koll, har de gjort något lyckat som inte är väldigt kopierat?Nej vad hände där?
Fastnade inte alls för den.
Alltså såklart dom kopierar mer eller mindre allt, men har ändå lyckats hålla förvånansvärt bra kvalitet och finish på grejerna innan (för pengarna förstås).Har inte så bra koll, har de gjort något lyckat som inte är väldigt kopierat?
Nja, var snarare inne på spåret att man skapat något eget denna gång och därför gick sådär enligt mig. Kan dock ha fel.Alltså såklart dom kopierar mer eller mindre allt, men har ändå lyckats hålla förvånansvärt bra kvalitet och finish på grejerna innan (för pengarna förstås).
Den här är också någon mindre känd SM från 80-talet tror jag, vet du?
Dom brukar ju köra lite egna färger och slänga om lite detaljer och så men "inspirationen" finns alltid närvarande någonstans. Nog påminner den om SM120 Jacques Mayol?Nja, var snarare inne på spåret att man skapat något eget denna gång och därför gick sådär enligt mig. Kan dock ha fel.
Tycker inte den är lik.Dom brukar ju köra lite egna färger och slänga om lite detaljer och så men "inspirationen" finns alltid närvarande någonstans. Nog påminner den om SM120 Jacques Mayol?
Har inte så bra koll, har de gjort något lyckat som inte är väldigt kopierat?
Känner bara igen den nånstans, kan inte placera var bara. Jaja, jag försökte iaf, kanske det är eget påhitt ändå som du sägerTycker inte den är lik.
A men kan bara plussa på det du skrev. Har man haft en Borealis vet man. De är etablerade nu och har visat vad de går för, den där modellen kommer inte vara nåt undantagDom Borealis jag provat har varit bra, mycket bra.
Fit och finish har varit klanderfritt, och jag tvivlar inte en sekund på att den nya kommer vara sämre.
Den verkar landa på 40x47 mm. 20 mm lugs.hmm, i den här vyn ser ändlänkarna helt annorlunda ut, eller? Undrar vad det blir för storlek...
Jag kör vidare med Ventus!Vad har ni på armen idag? Jag skräller(inte) med att köra Magrette.
Mkt bra!
Jag kör vidare med Ventus!
Du får rusa ut och skaffa något nu på förmiddagsfikarasten.Glömde klockan hemma idag.
Jaja, om 6-7 timmar kan jag få på något på armen igen
Idag blir det Nod to History Barracuda.Vad har ni på armen idag? Jag skräller(inte) med att köra Magrette.
Dom där är riktigt trevliga, Neo 70s. Har varit sugen på en länge.
Dagens kompis på kontoret.
Kan bara rekommendera köp. Mycket panda för pengarna.Dom där är riktigt trevliga, Neo 70s. Har varit sugen på en länge.