Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roky! Vad är det? En liten, liten kudde? Fin klocka också.Beer o' clock, skål på er!
![]()
Det är alltid nån som snappar upp detaljer i den här tråden, love itRoky! Vad är det? En liten, liten kudde? Fin klocka också.
Jag köpte en tidigare i veckan och är nöjd. Aningen liten men helt OK storleksmässigt så länge man inte har timmerstockar till handleder. Kvalitet och kvalitet, den kostar 2600kr så man får givetvis ingen fantastisk produkt för dom pengarna men klart värt pengen om du frågar mig. Vet att @Von och @Fixxxer även har varsin.Ni som har denna klocka hur upplevs storleken? Är det nån kvalitet?
Tacksam för svar.
Mvh![]()
Det är alltid nån som snappar upp detaljer i den här tråden, love itDet är en bärspåse såklart, night of the vampire!
Tack för svar, är osäker på storleken.Jag köpte en tidigare i veckan och är nöjd. Aningen liten men helt OK storleksmässigt så länge man inte har timmerstockar till handleder. Kvalitet och kvalitet, den kostar 2600kr så man får givetvis ingen fantastisk produkt för dom pengarna men klart värt pengen om du frågar mig. Vet att @Von och @Fixxxer även har varsin.
@FreakyLeo har dessutom skrivit en recension om den: https://klocksnack.se/threads/squales-budgetdykare-h1545.115165/
Mercedes kör IWCVolkswagen är ju en av få som faktiskt har kvar en analog klocka på instrumentpanelen och det är faktiskt något man inte behöver, haha.![]()
Ska läsa igenom recensionen. Tack.Jag köpte en tidigare i veckan och är nöjd. Aningen liten men helt OK storleksmässigt så länge man inte har timmerstockar till handleder. Kvalitet och kvalitet, den kostar 2600kr så man får givetvis ingen fantastisk produkt för dom pengarna men klart värt pengen om du frågar mig. Vet att @Von och @Fixxxer även har varsin.
@FreakyLeo har dessutom skrivit en recension om den: https://klocksnack.se/threads/squales-budgetdykare-h1545.115165/
Jag var också det, har aldrig haft någon dykare mindre än 40mm innan denna och även om den initialt kändes väldigt liten vande man sig snabbt. Det är så klart en smaksak och jag hade inte haft något emot om den hade varit någon millimeter eller två större men det är inte så att den är löjligt liten som en del vintageklockor är.Tack för svar, är osäker på storleken.
![]()
Mercedes kör IWC![]()
Börjar på A så det måste väl vara en A-serie antar jag?Inte i alla va? Den bokstavskombon skvallrar om en roligare merca.![]()
Börjar på A så det måste väl vara en A-serie antar jag?
![]()
Nej inte i allaInte i alla va? Den bokstavskombon skvallrar om en roligare merca.![]()
Exakt! Den kanske sitter löst så att den roterar i takt med bilen?Haha, måste det ju vara! Gäller att hålla koll på tiden i stil när bilen välter!
Men hallå....Ja, håller med. Spacematic GMT har jag på radarn, var nära att köpa en på tradden för ett tag sen, gick lite för dyrt.
Sett men den är inte GMT och inte mekanisk. Du vet hur knäpp jag är...
Eh.. Haha, jag som är för snabb igenSett men den är inte GMT och inte mekanisk. Du vet hur knäpp jag är...![]()
Uppskattar tanken, tack.Eh.. Haha, jag som är för snabb igen
Reagerade direkt jag såg namnet men glömde att ticka av alla boxar
Sorry![]()
Hehe, verkar nästan vara osäljbar den där jäveln. Kanske får sluta som drinkunderlägg, brevpress eller en BCF-auktion så man slipper se eländet...
Riktigt fräck juHehe, verkar nästan vara osäljbar den där jäveln. Kanske får sluta som drinkunderlägg, brevpress eller en BCF-auktion så man slipper se eländet...![]()
Nja, det var poppis runt millennieskiftet och Omega använde samma ETA-verk i en eller ett par modeller som jag inte minns namnet på just nu. Kan försöka googla fram det om någon är nyfiken.Riktigt fräck juMen det där uppladdningsbara batteriet, är det något specialkrångligt elände som bara finns hos Fortis själva ?
Visst är det fantastiskt? Lyfter såååå många rätterNu har jag börjat utforska att prova användandet av dijonsenap i fler och fler maträtter.
Verkar som jag torskat dit rejält tack vare @Lindellc![]()
Hahah känner mig skyldig till alla tre. Är jag så jävla dålig på att hålla topic?Den stora tråden om saab, trimmers & mikrosenap. (Älskart) Är det grey poupon som gäller eller?Här är det hockey på menyn!
![]()
Haha. Det var en hjärtlig hyllningHahah känner mig skyldig till alla tre. Är jag så jävla dålig på att hålla topic?![]()