Sålde ju en igår, Candino, och en idag, Cyma... fast dem pengarna har jag bättre nytta avAjajaj, låter dyrt. Dags att sälja lite klockor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sålde ju en igår, Candino, och en idag, Cyma... fast dem pengarna har jag bättre nytta avAjajaj, låter dyrt. Dags att sälja lite klockor?
Kan aldrig gissa vad du kommer att köpa...Sålde ju en igår och en idag... fast dem pengarna har jag bättre nytta av
Näh, den är klurig... fast min Mondaine behöver kanske en kompisKan aldrig gissa vad du kommer att köpa...
Vad är det för Mondaine du sitter på?Näh, den är klurig... fast min Mondaine behöver kanske en kompis
Ser stor ut. 42mm? Eller cm kanske? Kan inte sambon sy ett band åt dig så att vi får se ett WS?
Då blir det ju en Invicta iställetSer stor ut. 42mm? Eller cm kanske? Kan inte sambon sy ett band åt dig så att vi får se ett WS?
Haha, det har du rätt i! Eller kanske till och med en Diesel!Då blir det ju en Invicta istället
DieselHaha, det har du rätt i! Eller kanske till och med en Diesel!
Helt ok tycker jag. De är inte precis billiga även om de är affordable och man betalar en del för märket också tyvärr. Ligger mellan 2-6' beroende på modell. De dyraste är Stop2Go och deras smartwatch.Diesel
Fick du din nya till bra pris? Dem är väl inte jättedyra va?
Tänkte mer på din nya specifiktHelt ok tycker jag. De är inte precis billiga även om de är affordable och man betalar en del för märket också tyvärr. Ligger mellan 2-6' beroende på modell. De dyraste är Stop2Go och deras smartwatch.
Jahaaa! Jag fick min relativt billigt, typ 1400kr inkl moms/avgifter tror jag det hamnade på.Tänkte mer på din nya specifikt
Det kan man kalla affordable Ställer mig på köJahaaa! Jag fick min relativt billigt, typ 1400kr inkl moms/avgifter tror jag det hamnade på.
Du kan få köpa en för jag köpte två...Det kan man kalla affordable Ställer mig på kö
Köp en Mondaine med Stop2Go verket så köper jag den när du tröttnat
Seriöst? Likadana? PMDu kan få köpa en för jag köpte två...
Så mycket pengar har jag inteKöp en Mondaine med Stop2Go verket så köper jag den när du tröttnat
Edit: Eller den coola 'jump jour' klockan för 2 lax.
Ja, det var billigt! Kunde inte låta bli...Seriöst? Likadana? PM
https://www.forasec.com/halios-seaforth-bronze-full.html
Det finns tydligen ett fåtal brons-Seaforth kvar att köpa från Forasec. Det verkar dessutom bli ca 500:- billigare än den långa pre-order process som var. Säkert pga kron-kursen under sommaren.
Ping @hammermountain
Här är min (igen).
Du är helt såld på grönt nuBeställde hem denna micro/homage. Tyckte den var så cool så var tvungen.. Och billig dessutom, ca 2500kr med frakt och tull o moms.
En Sharkey Heimdallr. En homage av Seiko turtle fast i BRONS! Riktigt coolt enligt mig. Och det sjuka är att den har bra specs.
Urverk: Seikos NH35a, Safirglas, vattentät 300m, skruvad krona. Och NH35 har även "hack"..
När man beställde kunde man välja tavla mellan svart och grön, valde grön. Sedan om man vill ha med gummi eller läderband. Valde gummi.
Såhär ser min mikro/affordable-villhöver-lista ut just nu, en avbockad iallafall
Hur ser era ut?
Gerlach Otago
Mondaine Classic
Vostok K39
Vostok K34
Seagull 1963/Strela CI40CY
Molnija Automatic 5105AM
Yema Spacegraf ZeroG
Tisell Marine
Utelämnar alla Squale för annars blir listan så lång...Såhär ser min mikro/affordable-villhöver-lista ut just nu, en avbockad iallafall
Hur ser era ut?
Gerlach Otago
Mondaine Classic
Vostok K39
Vostok K34
Seagull 1963/Strela CI40CY
Molnija Automatic 5105AM
Yema Spacegraf ZeroG
Tisell Marine