• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mondaine Stop2Go.jpg
Äntligen....
Får bara skaffa ett bättre band.
Mondaine Stop2Go, Backlit.
Tjusigt! Nu behöver vi bara en lume-shot på den där. :D

Ok nu är Aquascaphe beställbar och leverans innan jul utlovas. Kalaset hamnar på 825 Euro med BoR länken. Själv velar jag som fan så gör nog bäst i att avvakta.

Ska tilläggas att jag tycker att den är fruktansvärt snygg. Men för det priset borde dom kunnat stoppa i ett eta/selitta
Oavsett urverk tycker jag det är väldigt mycket pengar. Har aldrig klämt på en så jag vet inte hur finish och kvalitet är men när man närmar sig 10 tkr finns det väldigt mycket roligt både i och utanför mikrovärlden, så det krävs att man levererar ordentligt. Just den ”vintage skindiver”-looken är ju inte unik heller.

Med det sagt så är den väldigt snygg, helt klart.

Men inte för 9 tkr...

Ska tilläggas att jag tycker att den är fruktansvärt snygg. Men för det priset borde dom kunnat stoppa i ett eta/selitta
Håller med om att den är snygg! Dom satte den designen på pricken! *inte alls avis på deras designer* :angel:
Dock så ligger den rätt så högt i pris, men har heller inte klämt på den så kan inte uttala mig om fit/finish. Men men, snygg som en dröm, det är den.

Vad säger ni som beställt en Traska, någon som kommer köra med gul sekundvisare? Börjar själv få ångest över vilken jag ska välja av alla färger.. :)
Screenshot_20191121_182255_com.google.android.gm-01.jpeg
Lutar nog åt orange för min del, eller möjligtvis silver. Eller kanske mintblå ifall det kommer. Har för mig jag läste i diskussionerna att dom ska fixa lite bättre renderingar längre fram, så man kan se tydligare hur kombinationerna kommer se ut.

Vad säger ni som beställt en Traska, någon som kommer köra med gul sekundvisare? Börjar själv få ångest över vilken jag ska välja av alla färger.. :)
Screenshot_20191121_182255_com.google.android.gm-01.jpeg
Kommer att köra orange på den gröna och vit eller silver på den blåa. Gult är också rätt coolt men det vinner inte över orange i min bok. :)

Edit: Gul sekund på den svarta var faktiskt jäklig snyggt.

Tillbaka
Topp