Det är Obrisen som är på G, samt länk till min första SeastarVad har den gode herrn handlat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är Obrisen som är på G, samt länk till min första SeastarVad har den gode herrn handlat?
Tjusigt! Nu behöver vi bara en lume-shot på den där.Äntligen....
Får bara skaffa ett bättre band.
Mondaine Stop2Go, Backlit.
Kommer bli grymt! Vilken typ av länk är det?Det är Obrisen som är på G, samt länk till min första Seastar
Den ska vara 11 mm plus glaset. Och vem behöver mer än 100m EGENTLIGEN?
Vanlig tredeladKommer bli grymt! Vilken typ av länk är det?
Snygg. Jag gillar bläckfisken. Lite synd på kvarts för min egen del men absolut inget fel egentligen. Lite onödigt med GMT-komplikation på en kompressordykare även om inre vridringen är en 24-timmarsskala. Så egentligen lite onödigt att skapa en GMT-klocka i en kompressorboett, men vad gör det egentligenQuartz 41mm.
Ingen exakt info, men det ryktas om december!Finns det någon info om när dessa släpps ?
Quartz 41mm.
Ok nu är Aquascaphe beställbar och leverans innan jul utlovas. Kalaset hamnar på 825 Euro med BoR länken. Själv velar jag som fan så gör nog bäst i att avvakta.
Kan säga att jag har exakt samma dilemma, "nä barn vi får nog snåla lite med julklapparna i år för pappa köpte en klocka till"Märkligt att dem inte visar med moms. Var på väg att köpa men man kanske inte bli så poppis med frun om man köpa den innan jul...
Precis såggick mina tanker Nä det vet jag inte om den ingick, tycker att den är mycket snyggare på länk.Kan säga att jag har exakt samma dilemma, "nä barn vi får nog snåla lite med julklapparna i år för pappa köpte en klocka till"
Förresten, ingick inte länken i priset förra omgången, vet du?
Jag tycker det är för mkt för en klocka med Miyota 9015...Ok nu är Aquascaphe beställbar och leverans innan jul utlovas. Kalaset hamnar på 825 Euro med BoR länken. Själv velar jag som fan så gör nog bäst i att avvakta.
Absolut, liksom halva grejen på den klockanPrecis såggick mina tanker Nä det vet jag inte om den ingick, tycker att den är mycket snyggare på länk.
Med tanke på vad som finns i samma klass så är jag helt enigJag tycker det är för mkt för en klocka med Miyota 9015...
Ska tilläggas att jag tycker att den är fruktansvärt snygg. Men för det priset borde dom kunnat stoppa i ett eta/selittaMed tanke på vad som finns i samma klass så är jag helt enig
Man kan inte får alltJag tycker det är för mkt för en klocka med Miyota 9015...
Ska tilläggas att jag tycker att den är fruktansvärt snygg. Men för det priset borde dom kunnat stoppa i ett eta/selitta
Oavsett urverk tycker jag det är väldigt mycket pengar. Har aldrig klämt på en så jag vet inte hur finish och kvalitet är men när man närmar sig 10 tkr finns det väldigt mycket roligt både i och utanför mikrovärlden, så det krävs att man levererar ordentligt. Just den ”vintage skindiver”-looken är ju inte unik heller.Ska tilläggas att jag tycker att den är fruktansvärt snygg. Men för det priset borde dom kunnat stoppa i ett eta/selitta
Gillar den. Vet du eller någon annan hur kvaliteten är på det märket?Quartz 41mm.
Jag hade en Wavemaster ett tag och hade inget direkt att klaga på,man betalar ju inte direkt mkt.Gillar den. Vet du eller någon annan hur kvaliteten är på det märket?
Håller med om att den är snygg! Dom satte den designen på pricken! *inte alls avis på deras designer*Ska tilläggas att jag tycker att den är fruktansvärt snygg. Men för det priset borde dom kunnat stoppa i ett eta/selitta
Lutar nog åt orange för min del, eller möjligtvis silver. Eller kanske mintblå ifall det kommer. Har för mig jag läste i diskussionerna att dom ska fixa lite bättre renderingar längre fram, så man kan se tydligare hur kombinationerna kommer se ut.Vad säger ni som beställt en Traska, någon som kommer köra med gul sekundvisare? Börjar själv få ångest över vilken jag ska välja av alla färger..
Kommer att köra orange på den gröna och vit eller silver på den blåa. Gult är också rätt coolt men det vinner inte över orange i min bok.Vad säger ni som beställt en Traska, någon som kommer köra med gul sekundvisare? Börjar själv få ångest över vilken jag ska välja av alla färger..
Vad säger ni som beställt en Traska, någon som kommer köra med gul sekundvisare? Börjar själv få ångest över vilken jag ska välja av alla färger..