cycleMagnus
Silver
Fast allra bäst blir det med solcell tycker jag, så man slipper batteribyte.Det är vi många som önskar. Ett riktigt bra kvartsverk hade varit sjukt mycket bättre än Seikos billigaste automatare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast allra bäst blir det med solcell tycker jag, så man slipper batteribyte.Det är vi många som önskar. Ett riktigt bra kvartsverk hade varit sjukt mycket bättre än Seikos billigaste automatare.
Japp, det håller jag med om. Så ett 7C46-verk med solcellsladdning i en 7548-boett!Fast allra bäst blir det med solcell tycker jag, så man slipper batteribyte.
... hade ju varit trevligt om det var en HAQ ocksåJapp, det håller jag med om. Så ett 7C46-verk med solcellsladdning i en 7548-boett!
Lätt hänt men väldigt snygg klocka!Händer mig varje gång
Låter som att det börjar bli en dyr klocka...... hade ju varit trevligt om det var en HAQ också
Aj då, krya på dig.
Efter ännu en röntgenskanning står det klart att jag har en spricka i skulderbladet, BAJS
Ouch! Krya på dig kompis!
Efter ännu en röntgenskanning står det klart att jag har en spricka i skulderbladet, BAJS
Edit: Ursäkta den dåliga bilden, är inte stadig på vänsterhanden.
Bra synk!!!Håller med, Squalen är verkligen jättesvart. Svårt att visa men mina andra mikros med svart tavla ser gråa ut i jämförelse.
Idag kör vi affordable vintage med en 7548-700B från 1981. Tar en sån här framför en SKX alla dagar i veckan (även om jag har båda).
På billigare klockor så ser jag hellre kvarts faktiskt, det är mycket mer praktiskt.Quartz äger med
Diggar synkningen på sekunden du fått till, tjusigt! #OCD
Vi kör en catch and release på den här. Helt ny Sharkmaster 600 med ETA 2824-2. Någon som är intresserad?
Bra synk!!!
Edit: Tvåa på bollen som vanligt...
Vad ligger en sådan på ?Nja, inte riktigt men jag försöker iallafall
Uj den var fin. Hade jag haft pengar hade jag huggit den direkt, ligger högt på villhöver-listan.
Tack Tack
Typ 12000kr ink moms, 900usdVad ligger en sådan på ?
Oj, ja det var en delTyp 12000kr ink moms, 900usd
Typ 12000kr ink moms, 900usd
Tyvärr inga medel på kontot. Måste bli av med två klockor innan jag kan titta på nytt, men en sån vill jag haDin för 8.9k!
Fy, krya på dig..
Riktigt trist. Kom på banan snart, broder.
Känsla? Vilken känsla? Enda jag känner när jag ser den är avundsjuka.Missade fokus lite, men jag tror känslan går fram ändå?
Ja, det är ju också en känsla...Känsla? Vilken känsla? Enda jag känner när jag ser den är avundsjuka.
J
Ja, det är ju också en känsla...
Bra fråga, ingen aning. Haha... Något jag hittat i en butik bara. Vändbart, grönt (mörkare än blixtbilden här) på ena sidan och grått på andra sidan. Supermjuk silikonvariant. Gillar det men kanske i tjockaste laget för den nätta klockan.
Vad är det för coolt gummi du har på den?
Usch va träligt. Bara att vila och ta det lugnt så blir det bra ska du se
Snyggt mönster på det i alla fall!Bra fråga, ingen aning. Haha... Något jag hittat i en butik bara. Vändbart, grönt (mörkare än blixtbilden här) på ena sidan och grått på andra sidan. Supermjuk silikonvariant. Gillar det men kanske i tjockaste laget för den nätta klockan.
Krya på dig!