• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag är ju ett fan men Yema kan man inte ha får många av känns sjukt mycket klocka för pengerna, då du fyller år så lägg en order så skickar jag med en extra present, man fyller bara 50 en gång och "snart" är det min tur
Blir nog en beställning under kvällen. Kan inte hålla emot :D. Ser sjukt bra ut och helt rätt storlek.
Hur vet du att beställningen är min?
Satte en ros i bröstfickan men kom sen på att det ser ju inte du :D.

@Crispie Har letat här, vi har haft sjukt mycket men hittar inte, här är en basic rulle. Om du swishar mig en hundring för frakten så får du den gratis
86363726_1076016056083637_4689739833487130624_n.jpg
Du är grym! PMar dig

Blir nog en beställning under kvällen. Kan inte hålla emot :D. Ser sjukt bra ut och helt rätt storlek.
Hur vet du att beställningen är min?
Satte en ros i bröstfickan men kom sen på att det ser ju inte du :D.
jag ser allt, de är nte så att vi får 50 beställningar om dagen tyvärr, har du lagt en så löser jag det:) Men behöver då tips om present, ni som har något extra bra som handlar om klockvärden skicka mig ett pm

Senast ändrad:
Tack och grattis, och en från den fina boxen:) Men du går inte lottlös, klockan (och presenten) går från oss onsdag nästa vecka,
Félicitations!!!:)
Stort tack på förhand :). Ska bli mycket spännande. Storleken 39mm är jäkligt trevlig runt handleden och ger en bra vintagekänsla. Tror jag valde rätt färgsättning för att höja den känslan.
Är denna som jag tror så har jag nog snart lådan också :).

Likheter med andra klockor verkar inte störa de flesta av mikrotrådens utövare...(tror jag:))
nej det var inte det jag mena, utan likt Rolex så stiger ju bara andra handsvärdet på Squale specialen ni gjorde, sedan om vi skall ta det andra så tycker jag det är sjukt att man ens jämnför en klocka för 5 tusen med en för 50, kan de jämnföras så säger det mycket om den för 5

Tillbaka
Topp