Tydligen kommer Q i mer färger till våren nu också. Enligt deras hemsida. https://www.timex.eu/en_GB/comingsoon/Kändes på det krystade mailet från Timex som att de kämpar för det. Sånt är dock svårt att skapa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tydligen kommer Q i mer färger till våren nu också. Enligt deras hemsida. https://www.timex.eu/en_GB/comingsoon/Kändes på det krystade mailet från Timex som att de kämpar för det. Sånt är dock svårt att skapa.
Jag var inne på samma kombo först men sen dök den vita upp..Ja det får ta sin tid. Jag var tråkig och valde svart och silver. Du valde säkert något roligare?
grönt skall det bli Jag är nog ensam om det här men jag har ju kärlek för polerade brons klockor, kanske för att jag inte har "råd" med klockor i äkta roseguld. Brons är coolt i vilket fall, beställde just den här till mig själv. Ser min favorit i bakgrunden, längtar till sommaren när man kan ha Squale Matic 60 atmos blåvitDå var det roliga över för denna månaden för Obrisen
Ett dygn i luft avklarad och man sänks snyggt ner i sitt rätta element igen.
Ses om 30 dagar.
Inte min erfarenhet (från just denna klockan också). När den får torka till så sitter lite ärg löst men resten sitter som .... ärg. Hårt alltså, går knappt att skrapa bort. Och luktar inget.Precis, brons/mässing. Det känns som att extrapatinerade exemplar som legat i saltvatten och blivit ärgade skulle lukta illa och färga av sig men det kanske inte är några problem.
Grattis till pjäsen! Har haft ett antal genom åren och alltid varit nöjd med dom. Ser fram emot fler bilder .Äntligen en Steinhart OVM. Och min allra första Steinhart Första intrycket är riktigt bra
Snygg kombination med grön tavla och brons! Bra val!grönt skall det bli Jag är nog ensam om det här men jag har ju kärlek för polerade brons klockor, kanske för att jag inte har "råd" med klockor i äkta roseguld. Brons är coolt i vilket fall, beställde just den här till mig själv. Ser min favorit i bakgrunden, längtar till sommaren när man kan ha Squale Matic 60 atmos blåvit
ja de borde vi ha en svensk ad på lite krångliga tyskar baraGrattis Fina grejer Steinhart
Undrar vad en normal människa hade tänkt efter ha sett denna bild och följt historien om vatten skickat på posten som ens klocka ska tillbringa 1 år i för att den ska se ut som ett ett föremål från ett sänkt gammalt piratskepp.. Men som tur är så är ingen av oss normala.Då var det roliga över för denna månaden för Obrisen
Ses om 30 dagar.
En fråga, drar du på locket?Då var det roliga över för denna månaden för Obrisen
Ses om 30 dagar.
Snygg! Grönt är aldrig fel på klockor, det är sen gammalt. Förväntar mig en bildfestival senaregrönt skall det bli Jag är nog ensam om det här men jag har ju kärlek för polerade brons klockor, kanske för att jag inte har "råd" med klockor i äkta roseguld. Brons är coolt i vilket fall, beställde just den här till mig själv. Ser min favorit i bakgrunden, längtar till sommaren när man kan ha Squale Matic 60 atmos blåvit
En fråga, drar du på locket?
Undrar vad en normal människa hade tänkt efter ha sett denna bild och följt historien om vatten skickat på posten som ens klocka ska tillbringa 1 år i för att den ska se ut som ett ett föremål från ett sänkt gammalt piratskepp.. Men som tur är så är ingen av oss normala.
Mitt finger har hovrat ett bra tag över knappen till dom. Saknar både en quartz och en chrono nämligen. Rallygrafen känns verkligenTog lite bilder på Rallygraf Panda idag, sjukt snygg för sitt pris
Tack Ja verkligenGrattis Fina grejer Steinhart
Tack Det kommer det bliGrattis till pjäsen! Har haft ett antal genom åren och alltid varit nöjd med dom. Ser fram emot fler bilder .
Mitt finger har hovrat ett bra tag över knappen till dom. Saknar både en quartz och en chrono nämligen. Rallygrafen känns verkligen
superaffordable-deluxe. Kan man köpa en till Yema till sig själv i 50-årspresent?
Helt rätt, tänkte likadant nu när jag köpte min Yema Superman. Man kan inte flippa en 50års-gåva. Får pryda handleden på fredag och därav en given keeper . (påminn mig annars tack )Det kan man absolut. rekommenderas stärkt.
I och med att det är en present (fast från sig själv) är man heller inte så sugen på att flippa den.
De gånger jag fått eller valt eller själv köpt "presentklocka" har jag alltid valt något som skiljer sig så mycket som möjligt från det jag brukar köpa. Mindre risk att den försvinner i mängden då.
Tack. Den mörka där skulle kunna vara något!Tydligen kommer Q i mer färger till våren nu också. Enligt deras hemsida. https://www.timex.eu/en_GB/comingsoon/
Helt rätt, tänkte likadant nu när jag köpte min Yema Superman. Man kan inte flippa en 50års-gåva. Får pryda handleden på fredag och därav en given keeper . (påminn mig annars tack )
Nej du unge man. Den ska minsann få bli kvar här så det blir inget med detdu får sälja tillbaka den till mig när jag fyller 50, om 6 år, det räknas som keeper.
Fick köpt mig den där länken via @Jbagency.com så snart ska jag bild-spamma igen.
Om du får för dig att köpa en Rallygraf som inte är en panda så köp inte en rallygraf med Miyota, OS21. Seiko Mecaquartz är lätt värt några extra hundringar.Mitt finger har hovrat ett bra tag över knappen till dom. Saknar både en quartz och en chrono nämligen. Rallygrafen känns verkligen
superaffordable-deluxe. Kan man köpa en till Yema till sig själv i 50-årspresent?
Om jag kommer till skott så blir det nog en mecaquartz. Tackar för tipset .Om du får för dig att köpa en Rallygraf som inte är en panda så köp inte en rallygraf med Miyota, OS21. Seiko Mecaquartz är lätt värt några extra hundringar.
Jag är ju ett fan men Yema kan man inte ha får många av känns sjukt mycket klocka för pengerna, då du fyller år så lägg en order så skickar jag med en extra present, man fyller bara 50 en gång och "snart" är det min turMitt finger har hovrat ett bra tag över knappen till dom. Saknar både en quartz och en chrono nämligen. Rallygrafen känns verkligen
håller med både till utseendet samt till kvailiten, rallygraf panda är det som gällerOm du får för dig att köpa en Rallygraf som inte är en panda så köp inte en rallygraf med Miyota, OS21. Seiko Mecaquartz är lätt värt några extra hundringar.
@Nilas närmaste, vad skall han få i present, behöver han band till någon klocka, armband som inte hör till klockor, halsband? Manchettknappar börjar man ju använda vid 50. Ge mig förslag om han nu lägger en order, presenten blir från micor trådenOm jag kommer till skott så blir det nog en mecaquartz. Tackar för tipset .
Ser ut somnade lyckades med hajpen på den nya också. Är slutsåld överallt.Tack. Den mörka där skulle kunna vara något!
Trist. Fick ju mailet för några timmar sen bara!Ser ut somnade lyckades med hajpen på den nya också. Är slutsåld överallt.
Nej nu får det tame tusan vara nogTydligen kommer Q i mer färger till våren nu också. Enligt deras hemsida. https://www.timex.eu/en_GB/comingsoon/
Gillar också Steinhardt, har länge haft (minst) en i samlingen. Vi försökte ju få mikroLE klockan från dem och det strulade... Trist. Blev ju bra ändå.ja de borde vi ha en svensk ad på lite krångliga tyskar bara
Stort tack! Hittade den och 30 USD stämmer, men 25 USD import och fraktJag köpte det i somras. Det hette ”Optima Unisex 33-190 Black” och fanns på Amazon. Kostade runt 30 USS har jag för mig. Jag sökte som en galning i någon vecka innan jag hittade det här alternativet.