• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har samma på min och den är ju löjligt bra för priset!:)
Jag med :D
5D59B82F-1483-49DC-9782-65E434AE63CB.jpeg

Jättebra idé, och då passar ju de svenska färgerna bra. En blå tavla a’la svenska flaggan kombinerat med vintage gula index. Det finns en gammal modell som jag ska leta upp. Svårt att hitta annonsen bara, men den finns :) Beads of rice-armband på det så blir det den snyggaste Supermannen på mannaminne.

letade bland BatilouYema’s insta samt Le Club Yema och har dragit i färgmättnad på telefonen. Tänk heritage-boetten med tavla likt dessa:
@Jbagency.com
A66E6A3D-DB87-41D0-AA87-BBB8BA533217.jpeg

CED4A463-BC56-4BD3-8D74-5DF4CEF08D19.jpeg

plus en bezel som är lite blek med en gulmatchad lumeplupp/triangel, fast normal svart safir heritage-bezel funkar också.

B69BC7C9-3562-498E-AB0A-37636446D9C1.jpeg

gul lollipop-sekund också kanske, lånad från tidiga Superman.

3F3EB08D-F861-4815-8046-81C889D25C51.jpeg

Tack för input, börjar bli lite orolig. Dom flesta kvittona är ju slängda tror jag. Dessutom är ju en del betalda via paypal o.s.v. USCH! Hatar att man kan åka dit trots att man inte gjort eller ens försöker göra nåt olagligt. Möjligen skiter jag i det.
Kanske redan har avhandlas, men varför ska du ha med så många klockor med på en och samma gång?
Och dessutom i handbagaget.;)
Bjussar på en bild!
3CE09661-A72C-463C-8D84-2D45929F2AA8.jpeg

Ha en fortsatt trevlig kväll!:)

Vad det inte den vi diskuterade i somras och tyckte osade för lite Göteborg? Inga krabbor och fesk så långt ögat når :rolleyes:
Jo, vill minnas nåt sånt. Jämfördes med en annan klocka som kom från västkusten och som stöttade sjöräddningen men som jag glömt namnet på nu (artros mellan öronen i min ålder).

• Like
Reactions: v0n
Vad det inte den vi diskuterade i somras och tyckte osade för lite Göteborg? Inga krabbor och fesk så långt ögat når :rolleyes:
Jo, vill minnas nåt sånt. Jämfördes med en annan klocka som kom från västkusten och som stöttade sjöräddningen men som jag glömt namnet på nu (artros mellan öronen i min ålder).
Den här var det: Tusenö blackwater...
Blackwater_ssrs_limited_tuseno.png

Avslutar kvällen med lite guld... fast den är nog knappt värd ett par tusen så då passar den ju här ändå :)
79AD3B8D-4D06-4496-A929-AFA8CE8A90E6.jpeg
Stort grattis på din dag @FreakyLeo!
Hoppas du haft en fin dag på blåsiga sydkusten (eller var du än befinner dig).

Hallå där unge man! Insinuerar du att intresset för TT-klockor sammanfaller med just den åldern? Jag kan berätta för dig att jag faktiskt inte är 40 än på säkert 35 dagar! Och mitt senaste inköp har minsann inget med det att göra. *viftar i den generella riktningen mot min TT-Breitling*

Riktigt snygg!
Så ung är jag inte. Är också snart där (fast 40 är väl det nya 30?). Förmodligen kommer då även mitt sug efter både tvåton och Merca ;)

Tillbaka
Topp