Vad det inte den vi diskuterade i somras och tyckte osade för lite Göteborg? Inga krabbor och fesk så långt ögat nårErik Anderssons (tror jag han heter) klockor har varit uppe några gånger tidigare i tråden, fina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad det inte den vi diskuterade i somras och tyckte osade för lite Göteborg? Inga krabbor och fesk så långt ögat nårErik Anderssons (tror jag han heter) klockor har varit uppe några gånger tidigare i tråden, fina.
Jag medHar samma på min och den är ju löjligt bra för priset!
Jag tycker vi plockar tillbaka den gamla anadigi flygrafen (snodd bild)
Jättebra idé, och då passar ju de svenska färgerna bra. En blå tavla a’la svenska flaggan kombinerat med vintage gula index. Det finns en gammal modell som jag ska leta upp. Svårt att hitta annonsen bara, men den finns Beads of rice-armband på det så blir det den snyggaste Supermannen på mannaminne.
letade bland BatilouYema’s insta samt Le Club Yema och har dragit i färgmättnad på telefonen. Tänk heritage-boetten med tavla likt dessa:
@Jbagency.com
plus en bezel som är lite blek med en gulmatchad lumeplupp/triangel, fast normal svart safir heritage-bezel funkar också.
Ja det lutar åt det. Enklare om inte annat.Det är nog lugnt om klockorna är synbart använda och inte splajdans nya. Annars så lägg dem i en låda och skicka dem med typ dhl
Kanske redan har avhandlas, men varför ska du ha med så många klockor med på en och samma gång?Tack för input, börjar bli lite orolig. Dom flesta kvittona är ju slängda tror jag. Dessutom är ju en del betalda via paypal o.s.v. USCH! Hatar att man kan åka dit trots att man inte gjort eller ens försöker göra nåt olagligt. Möjligen skiter jag i det.
Jesss, mera TimexKanske redan har avhandlas, men varför ska du ha med så många klockor med på en och samma gång?
Och dessutom i handbagaget.
Bjussar på en bild!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Vet inte nån som älskar Timex som dig!Jesss, mera Timex
Haha, that would be the dayVet inte nån som älskar Timex som dig!
Kul! Vill du byta mot någon gammRolex?
Och inte skäms för det!Haha, that would be the day
Det kan ju omöjligt vara bara du, jag och @Skarrsjo som äger Timex.
Rocka hårtSnart dags.. @Birchgroves är du här?
Jo, vill minnas nåt sånt. Jämfördes med en annan klocka som kom från västkusten och som stöttade sjöräddningen men som jag glömt namnet på nu (artros mellan öronen i min ålder).Vad det inte den vi diskuterade i somras och tyckte osade för lite Göteborg? Inga krabbor och fesk så långt ögat når
Otroligt mycket klocka för pengarna när det kommer till dessa klockorna! Snygg!Avslutar kvällen med lite guld... fast den är nog knappt värd ett par tusen så då passar den ju här ändå
24 timmars och mindre än 40mmvore grymt älskar detta, tror vi är något på tråden här, ni som vill ha och vet skicka ideer så löser vi det
Beror på hur man ser det. Mormor betalde nog fullpris för den 1969 när hon köpte den till morfar Så sett var det nog en ganska dålig dealOtroligt mycket klocka för pengarna när det kommer till dessa klockorna! Snygg!
Sittplats på Slipknot...Snart dags.. @Birchgroves är du här?
Riktigt cool! Har en weak spot för gamla ana digi, vet inte riktigt varför... Kanske för att de är lite konstiga och småfula.Jag tycker vi plockar tillbaka den gamla anadigi flygrafen (snodd bild)
Klockrent!.. Får passa på att önska dig en bra 40års dag! GrattisJag med
Även om han hade rätt till att man kan och ska få ta in en livsförbrukning har jag otroligt svårt att en annan utan film team med sig skulle få genomföra samma sakErik Ekstrand förde ju in 1000 liter starksprit till Sverige så vad spelar 30 klockor för roll liksom ?
Nä, det gäller ju att köpa dem begagnade nu. Är ju inte Rolex det handlar om.Beror på hur man ser det. Mormor betalde nog fullpris för den 1969 när hon köpte den till morfar Så sett var det nog en ganska dålig deal
Reser bara med kabinväska. Bor man både i Sverige och Spanien så behöver man ju flytta lite prylar ibland.Kanske redan har avhandlas, men varför ska du ha med så många klockor med på en och samma gång?
Och dessutom i handbagaget.
Bjussar på en bild!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Har samma på min och den är ju löjligt bra för priset!
Vad det inte den vi diskuterade i somras och tyckte osade för lite Göteborg? Inga krabbor och fesk så långt ögat når
Den här var det: Tusenö blackwater...Jo, vill minnas nåt sånt. Jämfördes med en annan klocka som kom från västkusten och som stöttade sjöräddningen men som jag glömt namnet på nu (artros mellan öronen i min ålder).
Verkligen en 10/10Verkligen affordable
Stort grattis på din dag @FreakyLeo!Avslutar kvällen med lite guld... fast den är nog knappt värd ett par tusen så då passar den ju här ändå
Hallå där unge man! Insinuerar du att intresset för TT-klockor sammanfaller med just den åldern? Jag kan berätta för dig att jag faktiskt inte är 40 än på säkert 35 dagar! Och mitt senaste inköp har minsann inget med det att göra. *viftar i den generella riktningen mot min TT-Breitling*
Riktigt snygg!