Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Görfin, synd att man har så mycket annat fint som tar all plats bara. Kan eventuellt vara mogen för en flipp om du fortfarande är intresserad?Jäkligt fin den!
Den var ful, tydligen.
Har sett att det ligger en på blocket. Sänkt pris från 5000kr till 4500kr sist jag kolla Fattade med tycke för den, finNågon i tråden som äger/ägt en Evant Decodiver?
Ser galet fina ut.
Absolutemang! Skickar dig ett PM.Görfin, synd att man har så mycket annat fint som tar all plats bara. Kan eventuellt vara mogen för en flipp om du fortfarande är intresserad?
Nice! Bästa versionen av Swordfish! Saknar faktiskt min... undrar vart den hamnade?Tog en promenad till lokala ombudet,kunde inte hålla mig hem
Damn vilken snygg tavla!Tog en promenad till lokala ombudet,kunde inte hålla mig hem
Lite magisk är den allt.Damn vilken snygg tavla!
Hur står det till med gångreserven och så? Tippar helt enkelt på att klockan skriker efter en service, det där brukar vara ett "bra" tecken på det
Bra idé, det skall kollas asapHur står det till med gångreserven och så? Tippar helt enkelt på att klockan skriker efter en service, det där brukar vara ett "bra" tecken på det
Monta Mondays man måste ju bara älska lökiga hashtags
Ruggigt trevlig. Har kikat på den mer än en gång om man säger så, blå och allt .Ingen här som är sugen på min Ward?
Kan sänka priset lite till och skicka med ett blått CW Cordura.
Har hajen spröt ? Det ser ju ut som en mal !?Grymt farligt att ta med sig laptopen i sängen! Igår natt tryckte jag iväg en beställning av en Heimdallr Sharkey Tuna svart med roséguld-case. Blir spännande att se vad som (förhoppningsvis) kommer med posten!
Någon som har erfarenhet av dessa Kina-verk?
(Lånade bilder)
Med tanke på priset håller jag inte för otroligt att det är en mal....Har hajen spröt ? Det ser ju ut som en mal !?
Brukar aldrig ens dra upp upp mina automatare men det är ju samtidigt rätt mysigt, eller ja...så länge det går mjukt då förstås.Bra idé, det skall kollas asap
Tack !
Edit: Blev snudd på skinnflådd på tummen och pekfingret när jag vred upp den <50 varv
Sitter ett Seiko NH35 i den va?Grymt farligt att ta med sig laptopen i sängen! Igår natt tryckte jag iväg en beställning av en Heimdallr Sharkey Tuna svart med roséguld-case. Blir spännande att se vad som (förhoppningsvis) kommer med posten!
Någon som har erfarenhet av dessa Kina-verk?
(Lånade bilder)
Gångreserven kollar jag nu, den håller tiden bra och byter dag/datum helt som den ska. Visst är det något speciellt med att dra upp sin klocka, det är en trevlig ritualBrukar aldrig ens dra upp upp mina automatare men det är ju samtidigt rätt mysigt, eller ja...så länge det går mjukt då förstås.
Men hur går den annars, håller tiden, gångreserv osv? Jag har haft fel förr så det kanske är något helt annat. Du får fråga @kjesul s uris (han som smyger runt i buskarna i stringisar du vet) han vet säkert
Vet inte varför jag vet men tror det var @Silverglantz som satt på Pan Europ
Ja, enligt spec på hemsidan ska det vara NH35. Det är ju ett standardverk med kvalitet inte helt olik VW-bubblan på sin tid... Dvs bara går o gårSitter ett Seiko NH35 i den va?
Japanskt verk, en riktig arbetshäst!
Moi!Vem var det som skulle sälja sin Pan Europ Hamilton ?
Enligt hemsidan ska det inte bara sitta ett NH35 i den, det ska dessutom vara safirglas. Spec:en är det verkligen inget fel på!Sitter ett Seiko NH35 i den va?
Japanskt verk, en riktig arbetshäst!
Ja den är trevligRuggigt trevlig. Har kikat på den mer än en gång om man säger så, blå och allt .
Det är denna:Vem var det som skulle sälja sin Pan Europ Hamilton ?
Mkt fin, kanske den bästa sub 500 usd som jag haft...