Ska köra in den ett tag och se om jag vänjer mig. Annars dyker den nog upp på köp&sälj.Jag skulle säga att den är för liten. Sälj den till mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska köra in den ett tag och se om jag vänjer mig. Annars dyker den nog upp på köp&sälj.Jag skulle säga att den är för liten. Sälj den till mig.
Trevlig helg alla!, Har börjat fundera lite på om inte spinnakern ska få vandra vidare ingen i tråden som är sugen på prova?
Mycket trevlig och prisvärd . För egen del så står jag över eftersom jag redan har den otroligt vackra svarta som någon sålde till mig Det här är Superman-LE som jag och @Jbagen har arbetat med. Den är kommunicerad med Yema och 7000:- OBS sjutusen med länken.
Yema Superman 39 mm, MPB100 inhouseverk. Mer info kommer.
Hur kommer ett eventuellt köp/beställning gå till??
En gul klocka för varje tillfälle?
(Certina Certidate, Halios Seaforth Bahama Yellow, G-Shock GA-2110)
Nä, den går att få tag på! Klockia och Relojesdemoda verkar ha inne till exempel. Hojta om du vill klämma!Jäklar! En sån där gul G-Shock måste jag ha! Dessa är inte slutsålda antar jag?
Väntar på hämtmat Hur mås det idag?
Jag lyssnar på nya Ozzy och lagar en egenkomponerad kycklingrätt i ugn.
Vad pysslar ni andra med ?
Lyssnar på Kim Lönnholm - Minä olen muistanut och laddar för kvällen
Jävla cool g shock! Inte för att dom andra var pjåkigaEn gul klocka för varje tillfälle?
Vi har skottat fram grillen
Cool trippel och den där Haliosen är så galet fin, finner knappt ord!En gul klocka för varje tillfälle?
Jag blev positivt överraskadVi har skottat fram grillen
Edit - Hur är nya skivan?
Fan nu gör du mig sugen på köpa en lp spelare.. har en kollega som också har snackat gott om skivanJag blev positivt överraskad
'Ordinary man' där Elton John är med är riktigt heavy, jag hade aldrig kunnat gissa mig till att deras röster skulle låta så bra tillsammans.
Hade samma dilemma med min 39a Pepsi.Snyggt! Storleken är en smak- och vanesak och är högst personlig men du ska ju inte tvinga dig själv att tycka om en klocka som du inte trivs med. Den finns annars i 42mm om du tror att det skulle passa bättre?
Jag har provat lite olika storlekar och trots väldigt blygsamma handleder har jag jäkligt svårt för dykare som är 40mm eller mindre och samma sak om de är större än 42. Hur lång tid tog det från beställning till leverans förresten? Sist jag beställde har jag för mig att det tog över en vecka trots att de uppgav 2-3 dagars leveranstid men de kanske syftar på handläggningstid.
Vinyl är skitetFan nu gör du mig sugen på köpa en lp spelare.. har en kollega som också har snackat gott om skivan
Perfekt storlek ju.Fick hem en trettionia idag. Riktigt nöjd över finish och kvalitet.
Storleken gör mig dock lite fundersam. Bytte direkt från en Nodus Avalon vilket är rätt stor.
Kommer jag att vänja mig ? Sitter det bara i min hjärna eller ser den liten ut ? har kring strax under 18 i handled.
Älskar dock utseendet och designen.
Ja det är riktigt shysst, kan tänka mig det som ”tur” är bor mina 3 hos mina päron då tjejen än allergisk...Vinyl är skitet
Kombinationen LP och katt är dock ej optimal
Snygg länk!Perfekt storlek ju.
Gillar den mer än den som följer med vid köp.Snygg länk!
Absolut! Känns mycket mer rätt!Gillar den mer än den som följer med vid köp.
Så här brukar det se ut när knoddarna plockar fram legot..Lego med knoddarna!
Jag med, den är faktiskt riktigt bra och då är jag inte jätteförtjust i jubilee...Gillar den mer än den som följer med vid köp.
Jag blir aldrig bakis, trött och sliten blir jag men aldrig bakis. Så det är la ganska bra fysiskt men psykiskt... Äh, du förstår nog.Väntar på hämtmat Hur mås det idag?
Den är ju mer som en vanlig länk, inte som en skx jubilee direkt..Jag med, den är faktiskt riktigt bra och då är jag inte jätteförtjust i jubilee...
Hon gjorde en repa tvärs över A-sídan av min 'Hardwired'.Ja det är riktigt shysst, kan tänka mig det som ”tur” är bor mina 3 hos mina päron då tjejen än allergisk...
Ser åttonde Bondfilmen i ordningen