• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Trevlig helg alla!, Har börjat fundera lite på om inte spinnakern ska få vandra vidare ingen i tråden som är sugen på prova?:)
1E1A0ED4-29AA-4FCF-AE76-D7C0D691F446.jpeg

Skicka PM med vad tänkt dig i pris! :)

Snyggt! Storleken är en smak- och vanesak och är högst personlig men du ska ju inte tvinga dig själv att tycka om en klocka som du inte trivs med. Den finns annars i 42mm om du tror att det skulle passa bättre? :)

Jag har provat lite olika storlekar och trots väldigt blygsamma handleder har jag jäkligt svårt för dykare som är 40mm eller mindre och samma sak om de är större än 42. Hur lång tid tog det från beställning till leverans förresten? Sist jag beställde har jag för mig att det tog över en vecka trots att de uppgav 2-3 dagars leveranstid men de kanske syftar på handläggningstid.
Hade samma dilemma med min 39a Pepsi.
Kändes väldigt liten i början kändes bättre med tiden dock fick den gå vidare.
På din bild ser den ut att sitta bra,men man ska inte störa sig.

Tillbaka
Topp