Har tyvärr bara i 22mm så det passar inte LE.Har du testat detta på micro LE? Känns som om att det skulle vara en bra match![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har tyvärr bara i 22mm så det passar inte LE.Har du testat detta på micro LE? Känns som om att det skulle vara en bra match![]()
Dags att erkänna för sig själv att jag föredrar denna före min Panerai. Trevlig fredag folket, hoppas alla mår bra!
![]()
Attans bananer. Får la kanske göra ett chansköp då helt enkeltHar tyvärr bara i 22mm så det passar inte LE.![]()
Har du testat detta på micro LE? Känns som om att det skulle vara en bra match![]()
Har tyvärr bara i 22mm så det passar inte LE.![]()
Det vore ju tokhyggligt om du kunde göra det!Jag har ju ett sharkmesh i 20mm liggande! Får testa vid tillfälle och knäppa en bild!![]()
Några snabba;Det vore ju tokhyggligt om du kunde göra det!
Jäklar vad grymt det blev!Några snabba;
![]()
![]()
![]()
![]()
Mmmmm, ser inte dumt ut alls det där, kan bli ett sådant inom snar framtid. Tack så mycket!Några snabba;
![]()
![]()
![]()
![]()
Geckotas mesh är najs, haft flera
Ok ser farligt utGeckotas mesh är najs, haft flera![]()
Hehe, den modellen du kikar på är grovt men ruskigt trevligtOk ser farligt ut![]()
Kan du posta en bild hur det sitter undertill?Några snabba;
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, det blev inte helt dumt faktiskt!Jäklar vad grymt det blev!Är det ett borstat mesh du har?
Satan, det där var ju perfekt!Några snabba;
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan du posta en bild hur det sitter undertill?
Ok jag såg detta hos Royal men tycker det såg knas ut under.Just detta är bara en billigare variant jag hade liggande och inte Geckota. Jag kan dock gå i god för att deras mesh är riktigt bra!
![]()
![]()
Så jävla badass!Några snabba;
![]()
![]()
![]()
![]()
Precis, H-länkarna är till för att du ska kunna korta bandet. Utan dessa måste du klippa ringarna i länken istället..Ok jag såg detta hos Royal men tycker det såg knas ut under.
Men antar det är bitar man kan plocka bort.
72155462![]()
Smidig lösning med ju mindre länkar desto snyggare.Precis, H-länkarna är till för att du ska kunna korta bandet. Utan dessa måste du klippa ringarna i länken istället..
No no, det kommer inte ske. Inte på ett bra tag iaf, haha!trodde först jag skulle läsa ”dags att erkänna att jag föredrar min panerai och denna får lämna”![]()
Mkt bra, fn nu vill jag ej satta pa min med trak bandet...Några snabba;
![]()
![]()
![]()
![]()
Aj då, Royalstraps har bara polerat shark mesh i 20 mm, inte borstat. Ännu coolare med polerat kanskeJa, det blev inte helt dumt faktiskt!Precis, det är borstat.
Suveränt! Den klockan är ett bandmonster.Drog på ett grönt waffle sålänge, tycker att det funkar också!?
![]()
Leta reda på ett mesh och kör! Blev väldigt bekvämt faktiskt.Mkt bra, fn nu vill jag ej satta pa min med trak bandet...
Kolla Watchgecko annars, de ser ut att ha det hemma. Billigare dessutom.Aj då, Royalstraps har bara polerat shark mesh i 20 mm, inte borstat. Ännu coolare med polerat kanske![]()