Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack tack. Dock vill jag helst stödja Svenska handlare så gott det går, särskilt i dessa tider. Får skicka ett mail och kolla om det kanske är något borstat på ingång.Kolla Watchgecko annars, de ser ut att ha det hemma. Billigare dessutom.
https://www.watchgecko.com/shark-mesh-watch-strap
Tackar för det!! Bjud dig själv på en öl ikväll.. on my tabHallå därDet ska vara denna;
Fortis Flieger Professional Automatic Mens Watch 704.21.11 L.01
Ikväll blir det många pilsner!Tackar för det!! Bjud dig själv på en öl ikväll.. on my tab![]()
Här blir det coke zero och chips!Ikväll blir det många pilsner!![]()
Här blir det coke zero och chips!
![]()
![]()
(Trodde du hade en vit period?)
Jodå, men det går inte så bra.(Trodde du hade en vit period?)
Ok!Jodå, men det går inte så bra.
Det är inte min flaska på bilden.
Ap ap ap, är stoppet upphävt?
Haha, det tänkte jag inte ens på.Det fattas bara ett 'Local Area Network' så är det ditt nick![]()
Jag har en minst sagt vild associationsförmåga. Ofta går den alldeles för långt.Haha, det tänkte jag inte ens på.
Det kan vara så att suffixet i mitt nick har kopplingar dit.![]()
Uuuuuuuuh vad najs den är alltså
Fått många mail angående rea nu men inget klockrelaterat annat än på uret, har ni fått nåt klockrelaterat?
Ro..ex ja men något intressant märke har inte dykt upp änHar inte heller fått något mer. Får se om det blir lite rea under nästa vecka. Diskuteras dock friskt i denna tråden om att Rolex priserna börjar dyka neråt.
Ro..ex ja men något intressant märke har inte dykt upp än.
Snygg klocka!!! har hört att man kan köpa dessa till 25% rabatt från start söndag och från en svensk sida som skall lansera demSoligt ute, men får nöja mig med lysrörsbelysning här. Gillar Bradnern skarpt, färgkombon, djupet, faktiskt även distorsionen på kanterna. Det skulle vara att den är lite för hög.
![]()
Fasen vad trevligt!Snygg klocka!!! har hört att man kan köpa dessa till 25% rabatt från start söndag och från en svensk sida som skall lansera dem![]()
Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)Fasen vad trevligt!
Har haft några stycken Spinnaker, massor pang för pengen!![]()
Vi rear alltid, ge mig skamlösa förslag så skall jag se vad jag kan göraRo..ex ja men något intressant märke har inte dykt upp än.