Jäklar vad ball! Är den den som är typ 2cm tjock?Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad ball! Är den den som är typ 2cm tjock?Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)![]()
det är ju inget som går under skjort manchetten, men har inte sett den IRL ännuJäklar vad ball! Är den den som är typ 2cm tjock?![]()
Den kommer att göra sig grymt på dig.Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)![]()
Är det bara jag som stavar och slänger med orden, får ju rätta varje inlägg jag lägger ut och då är det fortfarande fel hela tidendet är ju inget som går under skjort manchetten, men har in sett den IRL ännu
Stenhård, påminner om KaventsmannHåller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)![]()
Samma här,kan läsa ett inlägg jag gjort och fattar knappt själv.Är det bara jag som stavar och slänger med orden, får ju rätta varje inlägg jag lägger ut och då är det fortfarande fel hela tiden![]()
Makulerade du min order?Fick bli japanskt idag i väntan på mina nya Squale, ni som väntar på Squale, nästa vecka är det garanterat att de kommer har jag fått mail på nu![]()
![]()
_Fixar det nuMakulerade du min order?
Eller någon annan kanske vill ha Full luminous?![]()
@Fliegerchronograph har en sån, den är galet cool ju!Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)![]()
Jodå, nya är med det mer slimmade låset. Däremot tror jag att han lagt ner pga sjukdomIngen som vet nåt om Timefactors Smiths prs-25 har börjat säljas med nytt mindre clasp istället för det gamla bulkiga? Var väl täl om det för 2 år sedan nästan men snubben e som han e..
Lagt ner totalt?! Gud vad trist isåfall..Jodå, nya är med det mer slimmade låset. Däremot tror jag att han lagt ner pga sjukdom![]()
Tacos här med. Dock inget mjukt för här är det minsann hårda bud![]()
Skall precis till att se första avsnittet, säsong 2 av Twin Peaks. Vad blir det för smaskens till kvällsmat hos er ? Hos mig och dotra mi blir det Taco's i mjuka båtar![]()
Jo, men fick intrycket om att han skulle köra igång igen men inte när det skulle ske. Säkert någon här inne som har koll, var väl någon här som hade problem med sin prs25 Gen2?Lagt ner totalt?! Gud vad trist isåfall..
Han opererades väl för någon månad/månader sedan men tror han har sålt någon runda efter det.Lagt ner totalt?! Gud vad trist isåfall..
HahaTacos här med. Dock inget mjukt för här är det minsann hårda bud.
Finess kompis, du måste äta med finess.Haha
Jag har prövat med både hårda båtar och såna där halvrunda hårda skal. Summan av kardemumman blir alltid att jag blir på dåligt humör eftersom allt ramlar ned på tallrik, bord, golv och ner i knäet![]()
Ja du kompis visst har du rättFiness kompis, du måste äta med finess.
Du behöver väl inte äta som en viking bara för att du är på Island.
Älskr verkligen den tavlan med de arabiska? indexen. Dessvärre alldeles för stor för mig.Denna fick följa med ut på byn idag!
![]()
![]()
![]()
Taco Fredag är inte så stort på island alltsåJa du kompis visst har du rätt![]()
Jag tror inte det, utan att vara helt säker. En annan intressant sak är att det saknas kebabkultur.Taco Fredag är inte så stort på island alltsåMjuka bröd är ju att föredra för bordskicket
Man kan ju inte vara utan kebab, utan kebab pizzan eller rullen hade jag inte överlevt många helger. När jag grävde till mitt hus anlita jag isländska grävare, de hade då flytt pga ekonomin och kom hit med 3 grävare och löste det hur bra som helstJag tror inte det, utan att vara helt säker. En annan intressant sak är att det saknas kebabkultur.
Här blir det fyllda pita bröd, lite som taco's fast med lövbiff, stekt lök, lite grönt, ägg, champinjoner, ost och räksallad. Bra som omväxling till fredagsmyset.![]()
Skall precis till att se första avsnittet, säsong 2 av Twin Peaks. Vad blir det för smaskens till kvällsmat hos er ? Hos mig och dotra mi blir det Taco's i mjuka båtar![]()
Låter sjukt gott eller gött som vi säger i götetHär blir det fyllda pita bröd, lite som taco's fast med lövbiff, stekt lök, lite grönt, champinjoner, ost och räksallad. Bra som omväxling till fredagsmyset.![]()
De e de la ocksåLåter sjukt gott eller gött som vi säger i götet
Volymen på tv/radio/stereo på tex 19...Det klarar inte jag,jag har även problemet att klimatanläggningen får inte va på ojämna siffror och inte heller stå olika om man har 2![]()
Som tur är så finns det sedan ett halvår tillbaka ändå ETT kebabställe i stan. Det är Syrianer som har det, riktigt bra är de ocksåMan kan ju inte vara utan kebab, utan kebab pizzan eller rullen hade jag inte överlevt många helger. När jag grävde till mitt hus anlita jag isländska grävare, de hade då flytt pga ekonomin och kom hit med 3 grävare och löste det hur bra som helst![]()
Det finns hopp för Island alltså!Som tur är så finns det sedan ett halvår tillbaka ändå ETT kebabställe i stan. Det är Syrianer som har det, riktigt bra är de också.