• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)
SP-5082-02-E_1024x1024.jpg
Jäklar vad ball! Är den den som är typ 2cm tjock? :D

Ingen som vet nåt om Timefactors Smiths prs-25 har börjat säljas med nytt mindre clasp istället för det gamla bulkiga? Var väl täl om det för 2 år sedan nästan men snubben e som han e..

Jag tror inte det, utan att vara helt säker. En annan intressant sak är att det saknas kebabkultur.
Man kan ju inte vara utan kebab, utan kebab pizzan eller rullen hade jag inte överlevt många helger. När jag grävde till mitt hus anlita jag isländska grävare, de hade då flytt pga ekonomin och kom hit med 3 grävare och löste det hur bra som helst:)

IMG_9560.JPG

Skall precis till att se första avsnittet, säsong 2 av Twin Peaks. Vad blir det för smaskens till kvällsmat hos er ? Hos mig och dotra mi blir det Taco's i mjuka båtar :)
Här blir det fyllda pita bröd, lite som taco's fast med lövbiff, stekt lök, lite grönt, ägg, champinjoner, ost och räksallad. Bra som omväxling till fredagsmyset. :)

Senast ändrad:
Man kan ju inte vara utan kebab, utan kebab pizzan eller rullen hade jag inte överlevt många helger. När jag grävde till mitt hus anlita jag isländska grävare, de hade då flytt pga ekonomin och kom hit med 3 grävare och löste det hur bra som helst:)
Som tur är så finns det sedan ett halvår tillbaka ändå ETT kebabställe i stan. Det är Syrianer som har det, riktigt bra är de också :)
Edit: Men i helhet så saknas det kebabkultur så som hemma.

Tillbaka
Topp