Waldorf
Guld
Götborgskursen för oinvigdaDe e de la också(Göteborgare alltså, om det missats)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Götborgskursen för oinvigdaDe e de la också(Göteborgare alltså, om det missats)
Här blir det typ "vietnamesiska tacos". Rispapper fyllda med räkor, grönsaker, massa koriander och en syrlig sås bestående av fisksås, lime, chili m.m![]()
Skall precis till att se första avsnittet, säsong 2 av Twin Peaks. Vad blir det för smaskens till kvällsmat hos er ? Hos mig och dotra mi blir det Taco's i mjuka båtar![]()
Grymt snygg bild!Skål på er micro-tråden! Hoppas att ni har det fint denna vackra karantänsfredag!
![]()
Spännande! Att lägga på minnet.Här blir det typ "vietnamesiska tacos". Rispapper fyllda med räkor, grönsaker, massa koriander och en syrlig sås bestående av fisksås, lime, chili m.m![]()
Tack kompis!Grymt snygg bild!
Sjukt svår att ta bilder på men du gjorde det riktigt bra. Snyggt!Varit och handlat mkt folk i affären idag.
Svårfotad rackare detta.
![]()
Jättefina hundar! Man vill gärna klappa dem.Obris den andre idag. Är dessutom hundvakt åt en valp så idag är det full rulle i lägenheten. Ska nog också unna mig en liten pilsner sen. Trevlig helg alla kamrater
![]()
![]()
![]()
Den där är verkligen så grym!
Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)
@Fliegerchronograph har en sån, den är galet cool ju!![]()
Kan relatera, har aldrig misstänkt det tidigareSamma här,kan läsa ett inlägg jag gjort och fattar knappt själv.
Känns som man tänker snabbare än man skriver![]()
Kände mig tvungen att bli lite kreativ jag ocksåTack kompis!![]()
Jättefina hundar! Man vill gärna klappa dem.
Jag tror inte det, utan att vara helt säker. En annan intressant sak är att det saknas kebabkultur.
Snyggt, ja inget går upp mot lite Blossa starkvinsglögg och en burk surströmming så här till fredagsmysetMissade toapappershamstringen, men har mat och dryck i överflöd!
Kombon kanske inte funkar dock...
![]()
Trevlig helg mikrobrödrer och systrar!
Ja, tacokväll känns ju så, ja... 2019!Snyggt, ja inget går upp mot lite Blossa starkvinsglögg och en burk surströmming så här till fredagsmyset.
Missade toapappershamstringen, men har mat och dryck i överflöd!
Kombon kanske inte funkar dock...
![]()
Trevlig helg mikrobröder och systrar!
Ser ju helt crazy ut! Hur känns den på armen?Ja, den är cool. Dessutom finns det ju ingen anledning att fundera över vad andra tycker, det är bara att köra. Gillar du klockan så är det ju rätt för dig. Jag bytte för övrigt band på min Piccard igår, den kom på ett brunt i läder. Skiftade till det medföljande gummibandet. Snart är det badsäsong och dessutom är det ju ett dykarur (om än utan vridring) WR på 1000m så det var dags för gummit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, tjusigt!Kände mig tvungen att bli lite kreativ jag ocksåSkål!
![]()
Skål min vän!
Grymt cool. Laxfärgat känns väldigt "inne" för stunden bland microsLedsen om sent på bollen och redan har missat tidigare inlägg (går ju fort i den här tråden), men vad säger ni om Baltics senaste LE?
Jag tycker att den ser riktigt najs ut. Väldigt snygg färg på tavlan.Ledsen om sent på bollen och redan har missat tidigare inlägg (går ju fort i den här tråden), men vad säger ni om Baltics senaste LE?
Ja jag håller med om att taco är lite uttjatat faktiskt. Äts inte så ofta här hemma längre.Ja, tacokväll känns ju så, ja... 2019!
Nån gång är man först med det senaste!![]()
Grymt cool. Laxfärgat känns väldigt "inne" för stunden bland micros
Jag tycker att den ser riktigt najs ut. Väldigt snygg färg på tavlan.![]()