Har du hittat någon 80 tals klocka ?Den är verkligen skitsnygg! Starkt sug!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du hittat någon 80 tals klocka ?Den är verkligen skitsnygg! Starkt sug!
Nä, helt ok pris.Inte heller särskilt blodig kostnad (USD 399) Sannolikt ganska slutsålt snart.
Ja, så har jag förstått det - baseras väl på tidigare modeller i nytt utseende (men har inte grävt djupare pga full kalabalik på jobbet). Nu verkar de dessvärre ha tagit slut också.Nä, helt ok pris.Manuella verk i båda eller?
Inget fel på Taco!Ja jag håller med om att taco är lite uttjatat faktiskt. Äts inte så ofta här hemma längre.
Applåderar ditt fredagsval även om det kanske är lite väl mycket nytänk för min smak kanske
Äter man rakt ur burken och sköljer ner med glöggen för bästa upplevelsen eller?![]()
Rensar du landet på FortisKul, jag satt precis och tittade på vanliga Bicompax, svart med open back och beads of rice band. De där tog slut rasande fort, jobbdatorn tillät inte länken från Worn&Wound till deras butik så det blev ett datorbyte mitt i allt. Så kan det gå![]()
TackSjukt svår att ta bilder på men du gjorde det riktigt bra. Snyggt!![]()
Halva världen reflekteras ju i den så...Tack
Värsta jag vet är när kamera eller mobil syns,men nu fick det bli framruta och biltaketman har inget val på denna.
Man ska nog inte fotografera den naken!!Halva världen reflekteras ju i den så...Jag har inte lyckats ta en enda bra bild på den, får njuta av den på armen istället.
![]()
"Det skall böjas i tid, det som krokigt skall bli"Man ska nog inte fotografera den naken!!
Min ena son 7år tjatar på mig att han vill ha denwoooow pappa wooow den är fett snygg.
Ja"Det skall böjas i tid, det som krokigt skall bli"
Frugan valde fredagsdricka, ni kan säkert gissa vad hon heter
![]()
Den här tråden är helt crazy alltsåFan vad bra den klockan är! Kan jag signa upp mig på väntelista?![]()
Hahaha, ja precisFreixenet?![]()
Berätta mer ffs!Jag fick ett erbjudande i PM lådan idag (som jag naturligtvis inte kunde tacka nej till) av en vänlig trådmikrob![]()
Jag hoppas för din del att hon inte är född 1861Hahaha, ja precis![]()
En totalsvart "Casioak" blir min nästa klockaBerätta mer ffs!![]()
Men tackMåste ju fråga vad du och @MaBr fotar med? Ni knäpper ju grymma bilder bägge två!
Jag hoppas för din del att hon inte är född 1861![]()
En totalsvart "Casioak" blir min nästa klocka![]()
Squale?Frugan valde fredagsdricka, ni kan säkert gissa vad hon heter
![]()
Gött de!En totalsvart "Casioak" blir min nästa klocka![]()
Jäklar vad vass kamera dom hade då, lite avundsjukMen tack
Jag kör med IPhone 11 PRO.
Samma i grunden som deras befintliga, manuellt Miyota i 3handaren och Seagull i kronografen.Ja, så har jag förstått det - baseras väl på tidigare modeller i nytt utseende (men har inte grävt djupare pga full kalabalik på jobbet). Nu verkar de dessvärre ha tagit slut också.
Fan ni är otroligt kassa på att gissa!Squale?
Hahaha, ja precis![]()