Jag minns faktiskt inte (jag antar att du åsyftar våra titlar)
En helt annan grej btw!
Händer det nått kul vid 1000 inlägg?![]()
Tyvärr, kanske någon annan vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En helt annan grej btw!
Tyvärr, kanske någon annan vet.
Har inte haft den så länge men testade lite på ett fint slott hemmavid häromdagen.Jäklar vad vass kamera dom hade då, lite avundsjuk![]()
Ja man måste visa en kavalkad av sånt man har eller haft
En helt annan grej btw!
Grattis! nyfiken som man är måste jag ju fråga varför du inte ber någon i Sverige skicka klockorna till island? Jag själv har otroligt dåligt tålamod så skulle aldrig klara att vänta så som du gjortEn totalsvart "Casioak" blir min nästa klocka![]()
Kalas bra bilder ju!Har inte haft den så länge men testade lite på ett fint slott hemmavid häromdagen.
Är väldigt nöjd.
![]()
![]()
![]()
De fastnar i tullen och så åker jag på att betala moms.Grattis! nyfiken som man är måste jag ju fråga varför du inte ber någon i Sverige skicka klockorna till island? Jag själv har otroligt dåligt tålamod så skulle aldrig klara att vänta så som du gjort![]()
Jag förstår, Ordentlig prövning i tålamod iallafallDe fastnar i tullen och så åker jag på att betala moms.
Det är annorlunda när man tar med dem själv i bagaget. Det är så här eftersom Island ej är medlemmar i EU, vilket jag förutom denna detalj är väldigt nöjd med.Jag förstår
Å jösses, det har passerat så fruktansvärt många klockor sedan dag ett här på forat så jag kommer nog knappt ihåg hälften såhär på rak arm!Ja man måste visa en kavalkad av sånt man har eller haft.
Härligt! Bilder när den levererats, om jag får beSamma i grunden som deras befintliga, manuellt Miyota i 3handaren och Seagull i kronografen.
Jag hann klicka hem en kronograf.![]()
FegisÅ jösses, det har passerat så fruktansvärt många klockor sedan dag ett här på forat så jag kommer nog knappt ihåg hälften såhär på rak arm!
Det fick helt enkelt bli detta inlägg, ett i mängden bara så siktar vi på tusen till eller nått![]()
Jag sparar inte ens bilder på föredettingar...FegisMan gör som man vill, det blir jättebra.
![]()
Jag måste säga att jag inte ser vitsen med överdimensionerade lådor. De tar bara plats och ser svulstiga ut. Men det är min åsikt.
Alla mina lådor hamnar i garderoben (frugan hatar dem) så jag håller med till 100%
Hamiltonlådan fick jag möblera om för att få plats med![]()
Jag har tyvärr sett den lådanVänta bara tills ni köper en nyare Speedmaster![]()
Jag kör med Oneplus 6T, Fujifilm X100F och Canon EOS 5D med Sigma 105mm macro så det är lite olika.Måste ju fråga vad du och @MaBr fotar med? Ni knäpper ju grymma bilder bägge två!
En gemensam nämnare här är SqualeMåste ju fråga vad du och @MaBr fotar med? Ni knäpper ju grymma bilder bägge två!
Jag har en Casio A-168 i skojlådan som får stå till tjänst i morgonHar du hittat någon 80 tals klocka ?
Inte en enda bra bild?Halva världen reflekteras ju i den så...Jag har inte lyckats ta en enda bra bild på den, får njuta av den på armen istället.
![]()
Cool! 1000m-dykare är väl nästan aldrig fel.Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)![]()
100%! Men det är Rolex-lista isfFan vad bra den klockan är! Kan jag signa upp mig på väntelista?![]()
Är ju stenhård!Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)![]()
Det förstår jag, med risk för att dra upp en diskussion jag inte har någon lust att ta men riktiga blodsugare är vad dom ärDet är annorlunda när man tar med dem själv i bagaget. Det är så här eftersom Island ej är medlemmar i EU, vilket jag förutom denna detalj är väldigt nöjd med.
Du hade då utrustning att välja påJag kör med Oneplus 6T, Fujifilm X100F och Canon EOS 5D med Sigma 105mm macro så det är lite olika.![]()
Även en blodsugare gör vad den kan för att överlevaDet förstår jag, med risk för att dra upp en diskussion jag inte har någon lust att ta men riktiga blodsugare är vad dom är
Det kanske ligger något i detEn gemensam nämnare här är Squale![]()
Försöker du säga att det är motiven som är bra och inte fotograferna..?En gemensam nämnare här är Squale![]()