Acos
Guld
Det har du helt rätt i.Även en blodsugare gör vad den kan för att överleva![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du helt rätt i.Även en blodsugare gör vad den kan för att överleva![]()
Jaja, allt är väl relativt...Inte en enda bra bild?Du är ju ball
![]()
Nej, men att Squale finns med hjälper juFörsöker du säga att det är motiven som är bra och inte fotograferna..?![]()
![]()
Har ju samlat på mig lite under åren och har arbetat som fotograf. Trots det så har jag faktiskt bara ägt fyra olika kameror genom åren.Du hade då utrustning att välja på![]()
Det går faktiskt inte att säga emot, de är roliga att fotografera!Nej, men att Squale finns med hjälper ju![]()
Det förklarade dom knivskarpa bilderna men cred till dig som levererar så bra bilderHar ju samlat på mig lite under åren och har arbetat som fotograf. Trots det så har jag faktiskt bara ägt fyra olika kameror genom åren.Min Canon var jag haft sen 2007 och min Fujifilm köpte jag under våren förra året. De andra två är sålda för över tio år sen.
![]()
Den bilden säljer en Matic till mig i alla fallJaja, allt är väl relativt...Lite kort skärpedjup på den där men det var handhållet så...
![]()
Tack så mycket, gör bara det jag tycker är kul nu för tiden. Blir mycket bilder på familjen och klockor, hehe.Det förklarade dom knivskarpa bilderna men cred till dig som levererar så bra bilder![]()
Good enough for me... Köp en!Den bilden säljer en Matic till mig i alla fall![]()
Snyggt! Den ser ut att sitta fint på handledenTänkte jag skulle ta det lugnt på klockfronten framöver men det sköts i sank i samma sekund som @Nilas lade ut sin Yema.....
Nåväl. Får återuppta självdisciplinen nästa månad
![]()
Vet inte vad som hände riktigt men det blev nog den största bilden som forumet har skådatBjussar på en fredagsrensning av skallen så här på en Coronatyngd fredag. Kan behövas.
På med lurarna, fullt ös och gör plats för mer info.
Rock on gubbs och gumms.
![]()
Vet inte vad som hände riktigt men det blev nog den största bilden som forumet har skådat![]()
Ahh säger man a så får man..... eller ialla fall vad första bokstaven är på objektetJa, det var f-n jobbigt att scrolla förbi
Själv har jag såpass självkontroll att jag är på det igen, troligen ny klocka snart. Något jag spanat på ett tag.
Ahh säger man a så får man..... eller ialla fall vad första bokstaven är på objektet.
Världens bästa band! Har t.o.m. gått så långt så jag har ett 5FDP knogjärn på armen samt deras skalle på revbenen!Bjussar på en fredagsrensning av skallen så här på en Coronatyngd fredag. Kan behövas.
På med lurarna, fullt ös och gör plats för mer info.
Rock on gubbs och gumms.
![]()
Bra grejer. Nya plattan är bra men känns det inte som dom släppt lite på ilskan? Säger det igen, jag har oftast felVärldens bästa band! Har t.o.m. gått så långt så jag har ett 5FDP knogjärn på armen samt deras skalle på revbenen!![]()
Du har helt rätt, Ivan är inte alls lika arg. Han har slutat med spriten, tror det spelar in...Bra grejer. Nya plattan är bra men känns det inte som dom släppt lite på ilskan? Säger det igen, jag har oftast fel.
Tack TerryÄr ju stenhård!
Mycket trevlig, nu ser jag framimot nästa veckaJa, den är cool. Dessutom finns det ju ingen anledning att fundera över vad andra tycker, det är bara att köra. Gillar du klockan så är det ju rätt för dig. Jag bytte för övrigt band på min Piccard igår, den kom på ett brunt i läder. Skiftade till det medföljande svarta gummibandet. Snart är det badsäsong och dessutom är det ju ett dykarur (om än utan vridring) med WR på 1000m så nu var det dags för gummit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har för mig att det är några stycken som har flaggat för försäljning här i tråden de senaste 2-3 dagarna, så gå tillbaka ett par sidor och letaHallå kära micronerds! Jag villhöver en sommardinka! Nån som har några tips? Runt 5-6k! Gärna färgglatt!
Bugar på förhand!![]()
6+ och vi har den ultimata sommarklockan Squale 1521 Ocean Polish https://zackrissonsur.se/produkt/squale-1521-ocean-3/ med rabattkoden all25Hallå kära micronerds! Jag villhöver en sommardinka! Nån som har några tips? Runt 5-6k! Gärna färgglatt!
Bugar på förhand!![]()
Jag har en Evant Decodiver tillsalu ett gummi på den så är sommaren räddad.Hallå kära micronerds! Jag villhöver en sommardinka! Nån som har några tips? Runt 5-6k! Gärna färgglatt!
Bugar på förhand!![]()
Snyggt, vet dock vad du snackar, går ju inte att fota men det är en sjukt snygg klocka alltsåHalva världen reflekteras ju i den så...Jag har inte lyckats ta en enda bra bild på den, får njuta av den på armen istället.
![]()
Smidig lösning med ju mindre länkar desto snyggare.
Här finns på svensk sida!Tack tack. Dock vill jag helst stödja Svenska handlare så gott det går, särskilt i dessa tider. Får skicka ett mail och kolla om det kanske är något borstat på ingång.
KanonMin son ville titta på Maticen innan han skulle gå och lägga sig och jag kunde inte undgå att ta en bild.
Han kommer definitivt hänga i denna tråden i framtiden
![]()