Bra pris men kollade lite andra band och tycker mig känna igen några från Whish.
Speciellt Canvas behöver inte va samma.
Hur kortar man ett sådant Mesh?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra pris men kollade lite andra band och tycker mig känna igen några från Whish.
Ahh ja ja, nu vet jag varför jag aldrig blir bra på bildSnyggt, vet dock vad du snackar, går ju inte att fota men det är en sjukt snygg klocka alltsåVissa saker är för snygga för att fota
Härligt är dålig på Cartier men låter dyrtKanon
Och en herrans tur (för min del) att det inte är Casiooaken som fångat hans intresse !
Edit: Nästa år är det konfirmation för min dotter, hennes present från mig blir en Cartier Demoiselle i stål. Hoppas verkligen den kommer falla henne på läppen![]()
Ahh ja ja, nu vet jag varför jag aldrig blir bra på bild.
Man klipper det med t.ex. en avbitare, du kortar det alltså för alltid..Bra pris men kollade lite andra band och tycker mig känna igen några från Whish.
Speciellt Canvas behöver inte va samma.
Hur kortar man ett sådant Mesh?
Ok tack det låter meckigt,jag är bekvämMan klipper det med t.ex. en avbitare, du kortar det alltså för alltid..
Breitling BlackbirdB..... B.......
Grym, lar ju ej ha den som vardagsklocka, men kul....Håller med, med riskaför att bli utskrattad nu, så beställde jag den här till mig själv (vet att det inte är allas cup of tea)![]()
Bolex Bubmariner?Breitling Blackbird
Borealis Bullshark![]()
Köp den här, så kan jag skaffa något mindre färgglatt istället.Hallå kära micronerds! Jag villhöver en sommardinka! Nån som har några tips? Runt 5-6k! Gärna färgglatt!
Bugar på förhand!![]()
Vem behover papper ?![]()
Vi har 42 toarullar hemma...och det är från innan hamstringen startade. Fördel att ha en fru från Litauen, vanan inne från ockupationen.
Hur trivs du med klockan nu när nyförälskelsen släppt? Riktigt sugen på att beställa en med arabisk/UAE tavla..Å där satt den, mycket nöjd. Tror min har störst krona av alla
![]()
7+ menar du?6+ och vi har den ultimata sommarklockan Squale 1521 Ocean Polish https://zackrissonsur.se/produkt/squale-1521-ocean-3/ med rabattkoden all25
+1 på den, mer somrigt än så blir det inte6+ och vi har den ultimata sommarklockan Squale 1521 Ocean Polish https://zackrissonsur.se/produkt/squale-1521-ocean-3/ med rabattkoden all25
Läcker tavlaGodmorgon, kör lite retro idag, Orient SK![]()
Jag har det, Byggare Bob !Breitling Blackbird
Borealis Bullshark![]()
Björn Boett?Jag har det, Byggare Bob !
Ännu bättreBjörn Boett?
Jag har det, Byggare Bob !
Björn Boett?
BicompaxSka bara betala först så kan jag ”komma ut” med svaret
Gissa på, ledtråd: p1639