Är det denna som tagit all fokus från min på Tradera?Nästa vecka ryker den här till förmån för en Yema superman heritage. Kommer att sakna den lite måste jag säga![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det denna som tagit all fokus från min på Tradera?Nästa vecka ryker den här till förmån för en Yema superman heritage. Kommer att sakna den lite måste jag säga![]()
![]()
Det är detÄr det denna som tagit all fokus från min på Tradera?![]()
Precis som Captain Picard! (...not)Jäkligt speciell och vågad klocka. Jag tycker den är både cool, stilig och vulgär på samma gång![]()
Väldigt speciell! Kul att se den på armen i lite olika vinklar. Bär du den ute något, eller till vilka sammanhang? Tänker mig att den kan få en del kommentarer.Missade den här frågan igår. Jo tack, den känns bra. Det är en STOR klocka men den som inte förstår det och beställer en Piccard får skylla sig själv om man sen blir negativt överraskad av klockans dimension när den väl sitter på armen. Därför är materialvalet (titan) utmärkt då den alls inte känns så tung som den ser ut att vara. Jag har klockor i alla storlekar och utföranden, det jag gillar bäst med Piccarden är dess glas som ger spännande reflektioner och brytningar. Jag får kanske ge mig på att skriva en recension framöver om andan faller på.
![]()
![]()
![]()
O jag som inte har tålamod allsVid dessa band är det avbitartång eller Dremel som gäller! Brutalt!![]()
@Virrjet har väl en blå 38 mm ute på K& SBörjar vara sugen på en ny mikro..
Brons/mässing kanske? Baltics dykare är ju rätt skojig också.
Skjut över lite förslag på skojiga grejjer
Har du en Christoffer Ward mk3 ( den mindre ) så byter jag gärna mot min LE Squale.
Aha, jag hade missat att det var titan, det gör ju väldigt stor skillnad för tyngden. Det är ju ingen klocka man smyger under manschetten, den har en del närvaro på armen.Missade den här frågan igår. Jo tack, den känns bra. Det är en STOR klocka och den som inte förstår det och beställer en Piccard får skylla sig själv om man sen blir negativt överraskad av klockans dimensioner när den väl sitter på armen. Därför är materialvalet (titan) utmärkt då den alls inte känns så tung som den ser ut att vara. Jag har klockor i alla storlekar och utföranden, det jag gillar bäst med Piccarden är dess glas som ger spännande reflektioner och brytningar. Jag får kanske ge mig på att skriva en recension framöver om andan faller på.
![]()
![]()
![]()
Såg det! Skrivit till honom@Virrjet har väl en blå 38 mm ute på K& S
https://klocksnack.se/threads/christopher-ward-c60-gmt-38mm-blå-stor-prisbump.128682/
Börjar vara sugen på en ny mikro..
Brons/mässing kanske? Baltics dykare är ju rätt skojig också.
Hugg min Yema
Skjut över lite förslag på skojiga grejjer
Har du en Christoffer Ward mk3 ( den mindre ) så byter jag gärna mot min LE Squale.
Kunde du inte väntat några dagar?Det är det![]()
Åh en dykare med gmt och DYKARRING!!! Gillar..![]()
Coronalördag betyder cykeltur och klockplåtning med barnen. Aquadive Poseidon GMT.
Missade den här frågan igår. Jo tack, den känns bra. Det är en STOR klocka och den som inte förstår det och beställer en Piccard får skylla sig själv om man sen blir negativt överraskad av klockans dimensioner när den väl sitter på armen. Därför är materialvalet (titan) utmärkt då den alls inte känns så tung som den ser ut att vara. Jag har klockor i alla storlekar och utföranden, det jag gillar bäst med Piccarden är dess glas som ger spännande reflektioner och brytningar. Jag får kanske ge mig på att skriva en recension framöver om andan faller på.
![]()
![]()
![]()
Hade varit ännu roligare om det var typ 15atm dvs lite mer än knappt badvänligttycker den är häftig men det som stör mig är att hela designen skriker ”jag klarar 10.000m” och så är det bara tusen
(det räcker väll iof kanske ändå hehe)
Vad har du för reservationspris på aqualanden?Kunde du inte väntat några dagar?
Haha! Nä blir nog sålt, är ju många som budar och bara 2 klockor![]()
Var det du som budade precis?Vad har du för reservationspris på aqualanden?![]()
Budade som en liten ping baraVar det du som budade precis?Jag satte faktiskt 1800kr. Jag tycker den är värd det
Men, blir den inte såld och du är intresserad så kan det diskuteras
![]()
Tur du inte fick högsta budet dåBudade som en liten ping bara![]()
Hade det varit för det jag budade hade jag blivit lyckligTur du inte fick högsta budet då![]()
Ahh, jasså erotisk afton på gång
JappAhh, jasså erotisk afton på gång![]()
Nu är tristessen stor så juvelerare sågen får åka fram, ingen i tråden som sett någon bra film på sistone?
![]()
Är det den med The rock så har jag också sett den haha helt okej rulle ändå, Kolla in Spencer Confidential den var faktiskt riktigt bra!Såg precis Jumanji: The Next Level, en inte speciellt tankeväckande film men var sugen på att titta på något hjärndött och simpelt![]()
Såg Midway idag den va sevärd.Nu är tristessen stor så juvelerare sågen får åka fram, ingen i tråden som sett någon bra film på sistone?
![]()