Once upon in Hollywood, guldrulle!Nu är tristessen stor så juvelerare sågen får åka fram, ingen i tråden som sett någon bra film på sistone?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Once upon in Hollywood, guldrulle!Nu är tristessen stor så juvelerare sågen får åka fram, ingen i tråden som sett någon bra film på sistone?
![]()
Ska kolla in trailern på denSåg Midway idag den va sevärd.
Missade den på bion.. så får glatt vänta tills den kommer ut på nån streamingtjänstOnce upon in Hollywood, guldrulle!
Såg Midway idag den va sevärd.
Inte sett den.Dock inte i närheten av klassikern från 1976!
Såg nyss "The Meg" bra hajfilm.Nu är tristessen stor så juvelerare sågen får åka fram, ingen i tråden som sett någon bra film på sistone?
![]()
Det är så olika det där. Ibland är jag snacksalig och postar en hel del, andra dagar säger jag knappt någonting.Känns lite som att jag har spammat här idag, men jag kan inte förstå att jag övervägde att lägga ut denna tidigare.. måste ha varit nån tillfällig sinnesförvirring
![]()
Hah! Jag fick gräva djupt i bandlådan men till slut hittade jag ett band som inte funkadeNär jag tänker på det så passar väldigt många bandtyper och färger på den. Grattis!
I approve. ;-)Dags att erkänna för sig själv att jag föredrar denna före min Panerai. Trevlig fredag folket, hoppas alla mår bra!
![]()
Jag tycker att det funkarHah! Jag fick gräva djupt i bandlådan men till slut hittade jag ett band som inte funkade
Jag besegrade bandmonstret!
![]()
Näjeeee!Jag tycker att det funkar![]()
Uttrycket "en skönhet klär i allt" har blivit punkteratHah! Jag fick gräva djupt i bandlådan men till slut hittade jag ett band som inte funkade
![]()
Det där gummit passar dock inte på mycket överhuvudtagetUttrycket "en skönhet klär i allt" har blivit punkterat.
Är likadan, tror det för min del har att göra lite med att man nu måste isolera sig lite, har inga problem med det alls egentligen men nu när man måste är det andra bullarDet är så olika det där. Ibland är jag snacksalig och postar en hel del, andra dagar säger jag knappt någonting.
Vet inte riktigt om jag kan hålla med, inget dunder band men tycker det funkaHah! Jag fick gräva djupt i bandlådan men till slut hittade jag ett band som inte funkade
![]()
Är det den med The rock så har jag också sett den haha helt okej rulle ändå, Kolla in Spencer Confidential den var faktiskt riktigt bra!
![]()
Gör det den finns på Netflix jag tyckte iallafall att den var riktigt bra, en liten över driven action rulleStämmer bra! Jag får kolla in den, har mycket mer tid på kvällen när jag slipper pendlingen![]()
Har du lagt upp någon bild på din samling ? Skulle annars vara trevligtGör det den finns på Netflix jag tyckte iallafall att den var riktigt bra, en liten över driven action rulle
![]()
Det har jag faktiskt inte men då jag flyttat till tjejen så har jag fått en riktigt skamlig plats till den och alla är inte här men kan knäppa nån nån bild senare!Har du lagt upp någon bild på din samling ? Skulle annars vara trevligt![]()
Låter allvarligt, du behöver en mancave (och helst inte nere i potatiskällaren) !Det har jag faktiskt inte men då jag flyttat till tjejen så har jag fått en riktigt skamlig plats till den och alla är inte här men kan knäppa nån nån bild senare!![]()
Denna gillar jag!!
Ett uncle Seiko på den hade vart fint.
Drömmen är ju en villa och då ska det bli man cave och ett stort garageLåter allvarligt, du behöver en mancave (och helst inte nere i potatiskällaren) !