• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu är tristessen stor så juvelerare sågen får åka fram, ingen i tråden som sett någon bra film på sistone?:)
34F437FB-4704-43C2-948E-50180AE4DBC7.jpeg
Once upon in Hollywood, guldrulle!

Det är så olika det där. Ibland är jag snacksalig och postar en hel del, andra dagar säger jag knappt någonting.
Är likadan, tror det för min del har att göra lite med att man nu måste isolera sig lite, har inga problem med det alls egentligen men nu när man måste är det andra bullar
Hah! Jag fick gräva djupt i bandlådan men till slut hittade jag ett band som inte funkade :D
Jag besegrade bandmonstret! :dead:
A50172C4-BE79-4BBB-9A9F-063ECA24C507.jpeg
Vet inte riktigt om jag kan hålla med, inget dunder band men tycker det funka:D

Fan då... sålde en... köpte en...
Nu har flippardjävulen kommit på besök. Kommer lägga upp lite när jag har tid att göra vettiga annonser, men Yema Navygraf, Squale LE, Vostok Amphibia, Grovana Coral Reef plus annat budgetmög som Jacques LeMans, Seiko QZ, Invicta till salu... kanske någon mer Seiko. Hojta till om någon är sugen. Känner ett starkt behovs av att röra runt i samlingen. En Squale 1521 Onda ligger på önskelistan.
http://snupp.it/hsLw4S

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp