Drömmen är ju en villa och då ska det bli man cave och ett stort garage![]()
Flyttade till villa för snart två månader sedan, underbart är det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drömmen är ju en villa och då ska det bli man cave och ett stort garage![]()
Snyggt Nes <3Flyttade till villa för snart två månader sedan, underbart är det
![]()
Grattis! Inte alls avundsjuk själv väntar man fortfarande på eurojackpoten/triss vinsten då värde ökningarna på hus är rent löjliga här omkringFlyttade till villa för snart två månader sedan, underbart är det
![]()
Studsmatta är bästa barnvakten som finns..Goddag! Har byggt upp ett fängelse (läs studsmatta) som barnen ska få spendera lite tid i!
Förmiddagens klocka;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt Nes <3
![]()
Grattis! Inte alls avundsjuk själv väntar man fortfarande på eurojackpoten/triss vinsten då värde ökningarna på hus är rent löjliga här omkring
![]()
Första jag gjorde när jag flyttade till villa var att bygga en bio i ett av rummen..men sen kom barnen och frugan tyckte av någon konstig anledning att det var viktigare att barnen skulle ha varsitt rum. Så då rök den, numera ligger projektorduken under sängen..Flyttade till villa för snart två månader sedan, underbart är det
![]()
De vill väl också njuta av bioupplevelser på fredagsmyset?!Första jag gjorde när jag flyttade till villa var att bygga en bio i ett av rummen..men sen kom barnen och frugan tyckte av någon konstig anledning att det var viktigare att barnen skulle ha varsitt rum. Så då rök den, numera ligger projektorduken under sängen..![]()
Fin samling! Min fru är tacksam över att jag börjat samla på klockor istället, kräver betydligt mindre plats
Tack blev dock blåst på Mr.Gimmick.
Får la se om priserna går ner nu när Corona härjar, typiskt om en krasch kommer precis efter jag äntligen har köpt ett hus![]()
Första jag gjorde när jag flyttade till villa var att bygga en bio i ett av rummen..men sen kom barnen och frugan tyckte av någon konstig anledning att det var viktigare att barnen skulle ha varsitt rum. Så då rök den, numera ligger projektorduken under sängen..![]()
Jag är verkligen inte insatt annat än att man vet hus priserna men borde inte räntorna gå upp innan hus priset går neråt? Oavsett så önskar jag dig all lycka med huset och allt som hör till!Fin samling! Min fru är tacksam över att jag börjat samla på klockor istället, kräver betydligt mindre plats
Får la se om priserna går ner nu när Corona härjar, typiskt om en krasch kommer precis efter jag äntligen har köpt ett hus![]()
Äh, LE'n säljer sig själv. Den annonsen behöver du inte fila så mkt påFan då... sålde en... köpte en...
Nu har flippardjävulen kommit på besök. Kommer lägga upp lite när jag har tid att göra vettiga annonser, men Yema Navygraf, Squale LE, Vostok Amphibia, Grovana Coral Reef plus annat budgetmög som Jacques LeMans, Seiko QZ, Invicta till salu... kanske någon mer Seiko. Hojta till om någon är sugen. Känner ett starkt behovs av att röra runt i samlingen. En Squale 1521 Onda ligger på önskelistan.
http://snupp.it/hsLw4S
Men min hustru är tacksamÄh, LE'n säljer sig själv. Den annonsen behöver du inte fila så mkt på
Och angående Ondan, så kööööp. Det är nog den klockan jag saknar mest och ångrar att jag sålde.
Goddag! Har byggt upp ett fängelse (läs studsmatta) som barnen ska få spendera lite tid i!
Förmiddagens klocka;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyvärr inte tillräckligt mycket..De vill väl också njuta av bioupplevelser på fredagsmyset?!
Fredagsmys innebär oftast för oss män att agera springsjas.Tyvärr inte tillräckligt mycket..![]()
Darris?!Såg nyss "The Meg" bra hajfilm.
Bland annat så spelar den isländska skådespelaren Ólafur Darri Ólafsson, karaktären 'Wall"
Ping @Affe
Får väl seÄh, LE'n säljer sig själv. Den annonsen behöver du inte fila så mkt på
Och angående Ondan, så kööööp. Det är nog den klockan jag saknar mest och ångrar att jag sålde.
Jag är verkligen inte insatt annat än att man vet hus priserna men borde inte räntorna gå upp innan hus priset går neråt? Oavsett så önskar jag dig all lycka med huset och allt som hör till!![]()
Vad blev domen?Om drygt 40 minuter så blir det direktsänd rapport om Corona läget här på Island, misstänker att det innebär nya restriktioner och förhållningsorder
![]()
De ströp internetVad blev domen?
* Island har lägst antal smittade baserat på folkmängd i Norden.Vad blev domen?
Vi får se vad vår Landsfader säger ikväll. Han kommer att hålla ett tal till nationen i SVT2 kl. 21.15 med anledning av det rådande läget.* Island har lägst antal smittade baserat på folkmängd i Norden.
* Inga fler konkreta inskränkningar presenteras i nuläget, men det kommer att komma nya besked ikväll på nyheterna.
Jag mår skit faktisktVi får se vad vår Landsfader säger ikväll. Han kommer att hålla ett tal till nationen i SVT2 kl. 21.15 med anledning av det rådande läget.