Det löser sig alltidJag mår skit faktiskt
Har aldrig förr vart så här orolig och svartsynt inför framtiden.
![Sorry :sorry: :sorry:](/styles/baisik/xenforo/smilies/sorry.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det löser sig alltidJag mår skit faktiskt
Tiotusenkronors frågan är: Till vilket pris ?Det löser sig alltid![]()
Den vågar jag inte svara på..Tiotusenkronors frågan är: Till vilket pris ?
Forfarande nöjd, härlig storlek på 38mm, sitter som ett smäckHur trivs du med klockan nu när nyförälskelsen släppt? Riktigt sugen på att beställa en med arabisk/UAE tavla..
![]()
Den vågar jag inte svara på..
Det bästa jag gör just nu är att hålla mig borta från alla nedtryckande nyheter och surfar KS som aldrig förr. Man mår bara sämre av att oroa sig.
Man får ta det som det kommer, en dag i taget och hoppas på att det blir så bra som möjligt för alla som drabbas på det ena eller andra sättet efter detta.![]()
Det har du helt rätt i![]()
Jag är också orolig. Men man har ju viss inbyggd förnekelse för att orka med vardagen. Man får hoppas att det går bra. Och det är snart.Jag mår skit faktiskt
Skrämmande detta men låter ju ändå vettigt, känns som många inte tar det på allvarCorona eländet...
* Endast 20 personer får vistas på samma ställe. Undantaget från denna regel blir matvaruaffärer (100 som förut)
* Simhallar, frisörer, gym, uteställen och museum måste stängas.
* Allt 'tillsammans' idrottande är förbjudet, träningar.. matcher mfl.
* Skolgången för grundskolebarn fortsätter tillsvidare som 'vanligt' vilket innebär väsentligt kortare dagar och max 20 elever per klassrum.
Från och med tisdag 24/3 till 12/4.
OBS: Hittils har ingen avlidit på Island i covid-19
Det känns som hela världen är med i ett avsnitt av Twilight Zone.Skrämmande detta men låter ju ändå vettigt, känns som många inte tar det på allvar
Absolut, en overklighetskänsla som man inte kan ta in och förstå riktigt. Kommer att få mycket stora konsekvenser även när det blåst över. Obehagligt det också.Det känns som hela världen är med i ett avsnitt av Twilight Zone.
Det känns som hela världen är med i ett avsnitt av Twilight Zone.
Kan inte göra mer än att hålla med, enda stället man ser mer folk än man kan räkna på fingrarna är ju matbutiker och där är folk helt rabiata, känns riktigt olustigtAbsolut, en overklighetskänsla som man inte kan ta in och förstå riktigt. Kommer att få mycket stora konsekvenser även när det blåst över. Obehagligt det också.
Blir orolig för eventuell massarbetslöshet. Det blir riktigt farligt. Hoppas vi kan börja återhämtningen väldigt snart!Absolut, en overklighetskänsla som man inte kan ta in och förstå riktigt. Kommer att få mycket stora konsekvenser även när det blåst över. Obehagligt det också.
Kan bli kaosartat på många plan och det kommer utan tvekan att bli kännbart för alla i samhället är jag rädd. Finns ju inget facit om man säger så.Blir orolig för eventuell massarbetslöshet. Det blir riktigt farligt. Hoppas vi kan börja återhämtningen väldigt snart!
Tittar på och beställer ett par klockor och undrar om det är en försvarsmekanism. Men kanske kan vi lättare få livet och samhället att fortsätta fungera om vi inte ändrar beteende för mycket.
Det känns typ som när Tompa Cruise åker ut med sin bil i början av filmen 'Vanilla Sky' och allteftersom upptäcker att han är helt ensam i världen.Man har märkt av hur oerhört lugnt det varit i trafiken denna vecka.
Riktigt skönt men håller med lite obehagligt är det.
Jag är själv lite av:
det löser sig skit i det inget att oroa sig för,men har börjat bli lite tankspridd ändå.
Bryr mig inte så mycket om mig själv men tankar går om det händer någon i familjen något.
![]()
Har varit samma här. Men man har ju börjat tänka steget längre. Ens föräldrar är ju inte unga, farsan är 70år och rökare, tydligen den värst drabbade skaran. Så det är bara att hålla sig därifrån ett tag. Nej det är fan inte kul detta.Man har märkt av hur oerhört lugnt det varit i trafiken denna vecka.
Riktigt skönt men håller med lite obehagligt är det.
Jag är själv lite av:
det löser sig skit i det inget att oroa sig för,men har börjat bli lite tankspridd ändå.
Bryr mig inte så mycket om mig själv men tankar går om det händer någon i familjen något.
![]()
Farsan min är 75år och rökare med.Har varit samma här. Men man har ju börjat tänka steget längre. Ens föräldrar är ju inte unga, farsan är 70år och rökare, tydligen den värst drabbade skaran. Så det är bara att hålla sig därifrån ett tag. Nej det är fan inte kul detta.
Jag håller tummarna !Farsan min är 75år och rökare med.
Han arbetar till och från fortfarande med anläggning ”grovis” som han gjort Sen 15 års ålder.
Har nog aldrig sett han sjuk och är en Superman i mina ögon,vore fan om viruset lyckades.
För hans egen del så bör han nog följa nuvarande rekommendationer som gäller för äldre.Farsan min är 75år och rökare med.
Han arbetar till och från fortfarande med anläggning ”grovis” som han gjort Sen 15 års ålder.
Har nog aldrig sett han sjuk och är en Superman i mina ögon,vore fan om viruset lyckades.
Nej virus tar vem som helst tyvärr.För hans egen del så bör han nog följa nuvarande rekommendationer som gäller för äldre.
Många av det gamla gardet har ett rejält pannben och mycket envishet men i detta fallet så spelar det nog ingen roll tyvärr. Kan slå hårt.
Kul! Min favorit var Bastian ”Blöjan” Booger.Inatt skall jag försöka koppla bort allt skit från virus vardagen genom att se på gamla wrestling matcher.
Min absoluta favorit var och är "The Undertaker".
![]()
Godnatt tråden![]()
Magiskt.Kul! Min favorit var Bastian ”Blöjan” Booger.
Minns (i början?) på 90-talet när Lennart ”Hoa-Hoa” Dahlgreb kommenterade WWF på TV3.