• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

En GMT i pipelinen från Zelos... Tidig render, men jag gillar vad jag ser :D
FB_IMG_1536604572132.jpg
Ser trevlig ut. Fick du någon prisindikation på den?

Någon som sitter på en klocka från märket PONTVS? Blev sugen på deras nya Hydra i blästrad mässing, men oklart hur märket i sig är? Sitter ett NH35 verk i den och dubbel AR-coating, WR 200m samt crystal sapphire. Klockan i sig verkar gå att köra pre-order på fredag.

Någon som sitter på en klocka från märket PONTVS? Blev sugen på deras nya Hydra i blästrad mässing, men oklart hur märket i sig är? Sitter ett NH35 verk i den och dubbel AR-coating, WR 200m samt crystal sapphire. Klockan i sig verkar gå att köra pre-order på fredag.

Mest läst positivt om dem, 250$ känns prisvärt! Extra plus för stålkrona, gillar den looken :)

Hörni, Christopher Ward vs Steinhart (oavsett modell). Vilken väljer ni och varför?

Jag är så sjukt velig men vill ha en bra kvalitetsklocka som kommer få agera beater och vara mer av min dagliga klocka så att de finare klockorna får stanna hemma oftare.

Tillbaka
Topp