Ser trevlig ut. Fick du någon prisindikation på den?En GMT i pipelinen från Zelos... Tidig render, men jag gillar vad jag ser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser trevlig ut. Fick du någon prisindikation på den?En GMT i pipelinen från Zelos... Tidig render, men jag gillar vad jag ser
Inte än. För lång till produktion än. Men de brukar vara rätt bra prissatta.Ser trevlig ut. Fick du någon prisindikation på den?
44-45 mm har nämts!Låter trevligt, hoppas det blir ett bra L2L-mått också.
Håll gärna en annan foliehatt som mig som skyr Fb underrättad
Låter ju väldigt trevligt det här.44-45 mm har nämts!
Den blåa såg ju rätt mumsig ut
Någon som sitter på en klocka från märket PONTVS? Blev sugen på deras nya Hydra i blästrad mässing, men oklart hur märket i sig är? Sitter ett NH35 verk i den och dubbel AR-coating, WR 200m samt crystal sapphire. Klockan i sig verkar gå att köra pre-order på fredag.
Ser möcke bra ut!Blev faktiskt bättre än jag trodde.
Eller vad tror ni?
(Vettetusan vad som hände med bilden, den är lite förvrängd?)
CW fast i brons..Hörni, Christopher Ward vs Steinhart (oavsett modell). Vilken väljer ni och varför?
Jag är så sjukt velig men vill ha en bra kvalitetsklocka som kommer få agera beater och vara mer av min dagliga klocka så att de finare klockorna får stanna hemma oftare.
Mäktigt!Blev faktiskt bättre än jag trodde.
Eller vad tror ni?
Inte en dum idé alls!CW fast i brons..
Nope själv funderat på deras brons..kolla in dom..Inte en dum idé alls!
Hörni, Christopher Ward vs Steinhart (oavsett modell). Vilken väljer ni och varför?
Jag är så sjukt velig men vill ha en bra kvalitetsklocka som kommer få agera beater och vara mer av min dagliga klocka så att de finare klockorna får stanna hemma oftare.
Jaa, det är som jag inte gillar är att dom flyttade loggan. Men placering av logotyp gör mig inte mycket om kvalitén och helheten väger upp det!CW roligare, iaf dykarna
Alltså den är RIKTIGT fin! Vad mäter den?Den här på gummi..LÄTT..
Finns både på 38mm och på 43mm..Alltså den är RIKTIGT fin! Vad mäter den?
Brutal!Blev faktiskt bättre än jag trodde.
Eller vad tror ni?
Någon som sitter på en klocka från märket PONTVS? Blev sugen på deras nya Hydra i blästrad mässing, men oklart hur märket i sig är? Sitter ett NH35 verk i den och dubbel AR-coating, WR 200m samt crystal sapphire. Klockan i sig verkar gå att köra pre-order på fredag.
Surfade också in och kollade, ser jäkligt kaxig ut! Gillar !Bild för de som undrar hur den ser ut
Eller hur!Surfade också in och kollade, ser jäkligt kaxig ut! Gillar !
Snyggt, var köpte du canvas bandet?Ca en månad vs ca ett års patina. Trevlig bronsdag!
En brittisk säljare på EBay: https://www.ebay.com/sch/strapsonly/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=Snyggt, var köpte du canvas bandet?
Ser ju väldigt trevlig ut.3 månaders patina + 6 månader i lådan...