Snyggt! Välkommen ner i träsketFörsta mikron och ”brons” riktigt nöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Välkommen ner i träsketFörsta mikron och ”brons” riktigt nöjd.
Ja det lär inte vara den sista iafSnyggt! Välkommen ner i träsket
Första mikron och ”brons” riktigt nöjd.
Ja det kan man förstå. Bra kvalitet och rolig design.Fin, roligt val! Gillar benarus
Riktigt vacker. Nu är det rätt mycket brons i tråden känner jag.... inspirerande!Första mikron och ”brons” riktigt nöjd.
Första mikron och ”brons” riktigt nöjd.
Armida gör riktigt fina klockor. Det där är en A8?3 månaders patina + 6 månader i lådan...
VA?? Har du ingen bronsare?Riktigt vacker. Nu är det rätt mycket brons i tråden känner jag.... inspirerande!
Man kanske får skaffa sig en kloss i brons snart ....
Inte jag heller . Får väl vara klocklös på br-onsdagar då då.VA?? Har du ingen bronsare?
Vet it riktigt. Vanligt läder iaf. Kan kalla det typ drakskinn så blir det lite roligare. Frän är den iaf.Sjysst som fasen !
Remmen, ska den efterlikna ormskinn? Frän
Ja. Såg det! Det är bra pris för de där rackarna...Har ni sett att det ligger en military industries på tr
https://www.tradera.com/item/190209/321551600/military-industries-diver-s-automatic-24-jewels-300m
i 18 minuter till...
Ja. Såg det! Det är bra pris för de där fina klockorna.
Ps ytterligare en Armida A1 ute på blocket igen... 4.8 K. Fan vad tuff dom är!
Ja 1400 kr (som den gick för) får man väl säga är prisvärt för en sprillans?!Ja. Såg det! Det är bra pris för de där rackarna...
Ps ytterligare en Armida A1 ute på blocket igen... 4.8 K. Fan vad tuff dom är!
Du kan få en helt ny för under tusenlappen på eBayaktionJa 1400 kr (som den gick för) får man väl säga är prisvärt för en sprillans?!
Hårda klunsar de där Armida.
Ok ännu mer prisvärt?! Eller?Du kan få en helt ny för under tusenlappen på eBayaktion
Ja det vill jag påståOk ännu mer prisvärt?! Eller?
Kollar man deras hemsida så ligger ju mekaniska på över 400 euro (och sen rear de en del utställnings ex för 220 euro) så där nånting. Gäller att ha koll på andra köpvägar som sagt.Ja det vill jag påstå
Yes, om du är lite vaken på eBay hittar du lätt en för mellan 800-1000 ink frakt inom ett par veckor. De startar alltid aktionerna på 1 pund min gick på 900:-Kollar man deras hemsida så ligger ju mekaniska på över 400 euro (och sen rear de en del utställnings ex för 220 euro) så där nånting. Gäller att ha koll på andra köpvägar som sagt.
Det är ju strålande, rena studentpriset . Snacka om rätt tråd! Hela tiden lär man sej nytt...Yes, om du är lite vaken på eBay hittar du lätt en för mellan 800-1000 ink frakt inom ett par veckor. De startar alltid aktionerna på 1 pund min gick på 900:-
Den var riktigt fin. Prisvärd må jag säga.Köpte mig en Dan Henry 1964 Gran Turismo jag med.
Så läcker.Köpte mig en Dan Henry 1964 Gran Turismo jag med.
Obrisen är så fruktansvärt snygg! Säg till den dagen du tänker flippa denCa en månad vs ca ett års patina. Trevlig bronsdag!
A8.Armida gör riktigt fina klockor. Det där är en A8?
Har själv en A1 på beställning, som skickades igår. Sjukt taggad !
Armbandet, är det "moddat", eller ser det ut sådär från början?
Gillar verkligen Canvas band. Passar så sjukt bra till Brons/Mässingsklockor.
San Martin är bra skit!Dagens mikrodykare. Rätt nöjd med denna.
Ja, mycket för pengarna tycker jag.San Martin är bra skit!
Den är på 43mm, 50mm L2L, lume på både bezel och krona! Mailade dom och frågadeNy bild, ser bra ut. Skulle jag ändra något så är det att index kl 12 borde vara större och skilja sig mer från övriga (visarna lite tråkiga med)
Undra vad midsize innebär, då deras andra är 45-50mm. Kanske 42mm?