Grym, funderade så sent som igår på att köpa den. Hur känns den, hyfsad kvalitet? Skulle du kunna kolla vad den mäter L2L? Fler bilder?Dagens mikrodykare. Rätt nöjd med denna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym, funderade så sent som igår på att köpa den. Hur känns den, hyfsad kvalitet? Skulle du kunna kolla vad den mäter L2L? Fler bilder?Dagens mikrodykare. Rätt nöjd med denna.
Den är på 43mm, 50mm L2L, lume på både bezel och krona! Mailade dom och frågade
Dagens mikrodykare. Rätt nöjd med denna.
Den har jag helt missat! Berätta mer, som @Andy7750 säger. Hur upplever du den? För 1500ish känns det rätt prisvärt när jag kollar specs.Grym, funderade så sent som igår på att köpa den. Hur känns den, hyfsad kvalitet? Skulle du kunna kolla vad den mäter L2L? Fler bilder?
Det vet jag tyvärr inte, men jag kan tänka mig 22mm luggar även om det är en chansning!Bra size, 22mm luggar?
Föredrar när brons/mässing är iaf 42mm. För mig ska de vara lite fläskiga iaf!
Bara komma över den lite estetiskt för mig lilla index kl 12. Vore spännande veta om rabattkoden kommer funka på denna med, då borde priset bli kring 225$
Gillar boett och den blästrade kronan
Det vet jag tyvärr inte, men jag kan tänka mig 22mm luggar även om det är en chansning!
Exakt, den ska va lite bulkig och toolig, känns som den kommer till sin rätt då. Den med ett canvasband skulle sitta fint! Tror inte det, då det är pre-orders och redan rabatterat, skicka gärna rabattkod? Haha
Bra kvalitetskänsla både på boett och länk tycker jag. Bra lume och snyggt med sandwichtavla. Gillar även att det är no-date. Riktigt köpvärd tycker jag även om slutnotan blev lite närmare 2 tkr efter tull och moms.Den har jag helt missat! Berätta mer, som @Andy7750 säger. Hur upplever du den? För 1500ish känns det rätt prisvärt när jag kollar specs.
Båda på vänsterarmen? Kom igen, gör en Maradona och ha en på varje som en riktig argentinsk knarkande köttbulle!Dagens duo
Kronon väldigt svårfotad, Kupat glas inåt
Grattis !
Precis packat upp den. Krypton Rockfish.
Ja men precis. Jag håller med, känns helt ok hittillsGrattis !
J*vlar så fin den var !! Sjukt snyggt när 'luggarna" inte är så långa, att dom kramar Boetten lite mer. Säger man så? är inte så haj på alla termer än..
Den där boetten är ju rakt av kopierad från Squales 1521. Har de lyckats fånga passformen med?
Precis packat upp den. Krypton Rockfish.
Gillar den! Får lite Squale vibbar av boetten.
Ja men precis. Jag håller med, känns helt ok hittills
Tror att du tänker på @Birchgrove ?På tal om Squale, vem var det som hade den där Squalen men Ljusblå urtavla? Den var galet snygg !
Håller på och planerar mitt nästa köp, men det lär ta ett tag innan jag köper en till klocka eftersom jag precis beställt en ny.. Men lika bra att vara ute i tid.
Ja det var på tapeten när jag postade för någon vecka sedan bilder då jag beställt den. Har haft 2 squale innan, och det är samma boett och trevliga känsla.Den där boetten är ju rakt av kopierad från Squales 1521. Har de lyckats fånga passformen med?
På tal om Squale, vem var det som hade den där Squalen men Ljusblå urtavla? Den var galet snygg !
Håller på och planerar mitt nästa köp, men det lär ta ett tag innan jag köper en till klocka eftersom jag precis beställt en ny.. Men lika bra att vara ute i tid.
Yes, den är min, fantastisk klocka!Tror att du tänker på @Birchgrove ?
Japp, där har vi den Är det en vanlig modell, eller är det nån Limiterad utgåva?Yes, den är min, fantastisk klocka!
Den ska vara limiterad till 80 exemplar om jag kommer ihåg rätt!Japp, där har vi den Är det en vanlig modell, eller är det nån Limiterad utgåva?
Den ska vara limiterad till 80 exemplar om jag kommer ihåg rätt!
Ok, då sket sig det då..Den ska vara limiterad till 80 exemplar om jag kommer ihåg rätt!
Nej verkligen inte, får hoppas att den stannar på KS då även om ni mot förmodan säljer demKorrekt, 80 st totalt och 2 av dom på Klocksnack. Birchgrove och min.
Ingen dålig procent.
Inte helt! Den mer lila-aktiga tavlan som också är limiterad till 80 exemplar finns på lager hos Gnomon watches http://www.gnomonwatches.com/watches/squale-watches/50-atmos-onda-uva-limited-editionOk, då sket sig det då..
Den har nog tagit slut i lager när nästa klocka ska inhandlas..Inte helt! Den mer lila-aktiga tavlan som också är limiterad till 80 exemplar finns på lager hos Gnomon watches http://www.gnomonwatches.com/watches/squale-watches/50-atmos-onda-uva-limited-edition
Jag vet inte riktigt om de är så avskalade att de blir tråkiga eller om de kanske lyckas komma undan med det. Snygg men ändå inte riktigt helt framme på mållinjen. Sedan tycker inte jag att odekorerade urverk ska visas upp så.Någon som har sett dom här på kickstarter, gillar designen och specsen.
https://www.kickstarter.com/project...crafted-automatic-timepieces-unde/description
Fan va stiligtMitt mikrotillverkade armbandsur, finns troligen bara detta enda ex. RLT watches made in England
Ej till salu btw.
TackFan va stiligt