• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens mikrodykare. Rätt nöjd med denna.
IMG_20180913_100525__01.jpg
Grym, funderade så sent som igår på att köpa den. Hur känns den, hyfsad kvalitet? Skulle du kunna kolla vad den mäter L2L? Fler bilder?

Den är på 43mm, 50mm L2L, lume på både bezel och krona! Mailade dom och frågade :)

Bra size, 22mm luggar?
Föredrar när brons/mässing är iaf 42mm. För mig ska de vara lite fläskiga iaf!

Bara komma över den lite estetiskt för mig lilla index kl 12. Vore spännande veta om rabattkoden kommer funka på denna med, då borde priset bli kring 225$ :pompus:

Gillar boett och den blästrade kronan :)

Bra size, 22mm luggar?
Föredrar när brons/mässing är iaf 42mm. För mig ska de vara lite fläskiga iaf!

Bara komma över den lite estetiskt för mig lilla index kl 12. Vore spännande veta om rabattkoden kommer funka på denna med, då borde priset bli kring 225$ :pompus:

Gillar boett och den blästrade kronan :)
Det vet jag tyvärr inte, men jag kan tänka mig 22mm luggar även om det är en chansning! :)
Exakt, den ska va lite bulkig och toolig, känns som den kommer till sin rätt då. Den med ett canvasband skulle sitta fint! :) Tror inte det, då det är pre-orders och redan rabatterat, skicka gärna rabattkod? Haha

Det vet jag tyvärr inte, men jag kan tänka mig 22mm luggar även om det är en chansning! :)
Exakt, den ska va lite bulkig och toolig, känns som den kommer till sin rätt då. Den med ett canvasband skulle sitta fint! :) Tror inte det, då det är pre-orders och redan rabatterat, skicka gärna rabattkod? Haha

Kod ”Laborday” står på deras sida :)

På tal om Squale, vem var det som hade den där Squalen men Ljusblå urtavla? Den var galet snygg !
Håller på och planerar mitt nästa köp, men det lär ta ett tag innan jag köper en till klocka eftersom jag precis beställt en ny.. Men lika bra att vara ute i tid. :rolleyes:

Tillbaka
Topp