Obligatoriskt test av lume. Ingen Zelos men men...
Lume på loggo är ju grymt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Obligatoriskt test av lume. Ingen Zelos men men...
Riktigt snygg, men bättre om den haft timvisaren kvar . (Bli ej förskräckta av mitt utlåtande. Vi har haft betydligt tyngre diskussioner jag och Equilibrium och tål mer än så båda två ) Den var riktigt bra.Mitt mikrotillverkade armbandsur, finns troligen bara detta enda ex. RLT watches made in England
Ej till salu btw.
Instämmer med föregående talare (a la Sjökvist i Åsa Nisse)Riktigt snygg, men bättre om den haft timvisaren kvar . (Bli ej förskräckta av mitt utlåtande. Vi har haft betydligt tyngre diskussioner jag och Equilibrium och tål mer än så båda två ) Den var riktigt bra.
Är det inte minutvisaren som saknas? Eller hur funkar det? Är det mekaniskt verk i?Riktigt snygg, men bättre om den haft timvisaren kvar . (Bli ej förskräckta av mitt utlåtande. Vi har haft betydligt tyngre diskussioner jag och Equilibrium och tål mer än så båda två ) Den var riktigt bra.
Du har rätt i att det är minutvisaren som saknas, men det hade varit kul om timvisaren hade saknats . Lite jobbigt kanske .Är det inte minutvisaren som saknas? Eller hur funkar det? Är det mekaniskt verk i?
Det är ett manuellt mekaniskt verk !Är det inte minutvisaren som saknas? Eller hur funkar det? Är det mekaniskt verk i?
Trevligt, riktigt fin. Och 5 minuters strecken, snyggt. Letat efter en sån för ett tag sen, hittade bara Meistersinger och de har ju ett väl tilltaget pris.Det är ett manuellt mekaniskt verk !
Min kostade om jag minns rätt 1500 SEK. Den köptes här på forumet, men annonsen är nu borttagen tyvärr.Trevligt, riktigt fin. Och 5 minuters strecken, snyggt. Letat efter en sån för ett tag sen, hittade bara Meistersinger och de har ju ett väl tilltaget pris.
Hmm trist, hade jag slagit till på. En tiondel av vad Meistersinger kostar.. Kan man få se ett "vristskott och lite annat hagel"?Min kostade om jag minns rätt 1500 SEK. Den köptes här på forumet, men annonsen är nu borttagen tyvärr.
Jag använder den inte ofta det kan jag säga, men visst kan jag bjussa på en bild.Hmm trist, hade jag slagit till på. En tiondel av vad Meistersinger kostar.. Kan man få se ett "vristskott och lite annat hagel"?
Men tyvärr så har jag inget vristskott. Jag bor också på Island, ett nordiskt land utanför EU.Hmm trist, hade jag slagit till på. En tiondel av vad Meistersinger kostar.. Kan man få se ett "vristskott och lite annat hagel"?
Nu såg man sunburst på visaren på förra bilden. Nice. Diameter, l2l? Om du inte använder den...Jag använder den inte ofta det kan jag säga, men visst kan jag bjussa på en bild.
Safirglas och även safirglas på baksidan av boetten.
Haha jag (i brutal ärlighet räknat) har inte en aningNu såg man sunburst på visaren på förra bilden. Nice. Diameter, l2l? Om du inte använder den...
Trevligt, riktigt fin. Och 5 minuters strecken, snyggt. Letat efter en sån för ett tag sen, hittade bara Meistersinger och de har ju ett väl tilltaget pris.
Så jäkla snygga och kvaliteten är extremt hög med tanke på priset (har jubhaft en dan Henry några månader nu)Köpte mig en Dan Henry 1964 Gran Turismo jag med.
Tack, ja kanske det är det. Har hållit mej undan från ryskt, inbillar mej att kvaliteten är låg och det är svårt att få servat och reservdelar. Gillar 24 timmars och där är de ganska stora, poljot och raketa och vad de heter. Men några hundra kanske det är värt.Luch (ryskt märke tror jag) har väl enhandare. Vet inte vad det är för kvalitet men vill man testa konceptet så kan det väl vara värt att lägga några hundralappar. Kolla ebay, där finns de..
Ja förvisso! Krypton har dille på att byta ut 12 markeringen mot hammarhaj loggan. Det var samma på Dragonfish. Jag vet inte om jag är så förtjust i det, det är ju lite eget och så, men vänjer mig inte riktigtLume på loggo är ju grymt!
Lika bra att signa upp sig, vem vet, kanske man vinnerStötte på det här märket på instagram. De har alltså listat ut hela marknaden och det visar sig att vi är alla blåsta av lyx-klock-kartellen.
Vem vill inte ha en tourbillion för 999 dollar?
Aye, also come in blue. All sold out though, for a couple of years i believe.Seen this before? Aevig Huldra
Thats true. I really like the brand. Very beautiful watches.Aye, also come in blue. All sold out though, for a couple of years i believe.
Nice! The price is hot for a Diver with automatic movement.
Yeah, especially with ceramic dial and sapphire insertNice! The price is hot for a Diver with automatic movement.
Ceramic Dial or bezel insert?Yeah, especially with ceramic dial and sapphire insert
Ceramic dial. Sapphire coated bezel insertCeramic Dial or bezel insert?