• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Satte på meshet igen...
5D12882D-7E73-404E-A92B-C27DFCB6B0DE.jpeg
Fan vad bra den där är. Nu behöver jag ju en racingklocka...

Fan vad bra den där är. Nu behöver jag ju en racingklocka...

Den är trevlig, verkligen trevlig för vad jag gav! Kan dock ev få lämna då jag är sugen på en zelos hammerhead. Måste tyvärr flippa något då om det ska bli verklighet :meh:. Men inte hundra på det (nog snarare tvärtom) så kan bli någon billigare mässing/brons med :pompus:

Senast ändrad:
Ni som köpt, vart köper ni era SAN Martin klockor? Skicka från kina känns som 1-2 månaders väntan med postnord...

Senast ändrad:
Extremt överprisat tycker jag spontant, ser ingen anledning till att ta ut nära 800$ för denna kontra vad det finns faktiskt hos andra aktörer med samma verk och troligtvis liknande finish o_O

Har denna på idag, samma verk och bra finish. Gav 1.5k, förvisso ”begagnad”, men ändå i relation till ovan exempel :pompus:
CF96CEB5-858F-40A4-9FF5-C8D3AF73A3C0.jpeg
Jag har haft en såndär Autodromo också, den är sjukt tunn och lätt. Jag ogillar den skarpt. :D Så du har rätt klocka på armen.

Vad heter microbrandsdressaren med exhibition caseback, sandwichtavla och oftast grön urtavla som postats i den här tråden tidigare? Den är i stål

Ha ha nice!! Du hade ju köpstopp :)
Läste idag om ätfönster, att man bara får äta under åtta timmar per dag, man får äta vad man vill, och på så sätt gå ner i vikt. Kanske vore en idé att göra likadant med klockköp. Du får bara köpa klockor under fyra timmar per dag exempelvis mellan 17 och 21. Skoj att höra en utvärdering av det.

Läste idag om ätfönster, att man bara får äta under åtta timmar per dag, man får äta vad man vill, och på så sätt gå ner i vikt. Kanske vore en idé att göra likadant med klockköp. Du får bara köpa klockor under fyra timmar per dag exempelvis mellan 17 och 21. Skoj att höra en utvärdering av det.
Exakt så jobbar jag, fast med dagar istället för timmar. Mellan den 25:e och 29:e varje månad finns det en lucka för nya klockor :D

Tillbaka
Topp