Fan vad bra den där är. Nu behöver jag ju en racingklocka...Satte på meshet igen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad bra den där är. Nu behöver jag ju en racingklocka...Satte på meshet igen...
Fan vad bra den där är. Nu behöver jag ju en racingklocka...
Sluta fresta!Nu ska Tisell flytta hemifrån. Om någon är sugen så bara släng iväg ett pm.
Ja jag förstår att den är frestande. Det är en kanonklocka på alla vis .Sluta fresta!
Den är riktigt niceNu ska Tisell flytta hemifrån. Om någon är sugen så bara släng iväg ett pm.
Ja, eftersom jag inte kan köpa själv har jag fått påverka andra, vilket lett till att brorsan har en tisell på ingång.Ja jag förstår att den är frestande. Det är en kanonklocka på alla vis .
EBay, kom inom fem arbetsdagarNi som köpt, vart köper ni era SAN Martin klockor? Skicka från kina känns som 1-2 månaders väntan med postnord...
EBay, kom inom fem arbetsdagar
Säljaren jag använde heter audio-visual-pro. Snubben heter wanfai och är extremt trevlig. Han säljer alla san martin-klockor, även de modeller han inte har på ebayannons
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/302740336392Någon länk? Hittar ej
Jag måste erkänna att jag inte gillade armbandet från början men kryper till korset och medger att det sitter helt perfekt!Denna klocka blir snyggare och snyggare för varje dag i mina ögon
Haha, roligt att du ändrade dig !Jag måste erkänna att jag inte gillade armbandet från början men kryper till korset och medger att det sitter helt perfekt!
Jag har haft en såndär Autodromo också, den är sjukt tunn och lätt. Jag ogillar den skarpt. Så du har rätt klocka på armen.Extremt överprisat tycker jag spontant, ser ingen anledning till att ta ut nära 800$ för denna kontra vad det finns faktiskt hos andra aktörer med samma verk och troligtvis liknande finish
Har denna på idag, samma verk och bra finish. Gav 1.5k, förvisso ”begagnad”, men ändå i relation till ovan exempel
Den är fan magiskt snyggDenna klocka blir snyggare och snyggare för varje dag i mina ögon
Den är så otroligt bra imoNågon i tråden som slagit till på en CW C65 GMT? Har blivit lite sugen...
Riktigt fin tycker jag och även om inspirationen är tydlig är det en tillräckligt egen design för att sticka ut.
Vi dömer ingen här vet duFan vad det smärtar att läsa den här tråden när man har totalt köpstopp....
Edit: Nån här måste ju nypa Steinhart GMT:n på k&s. Sjukt rimligt prissatt i förhållande till ålder. Jag hade lätt köpt den om det inte vore för köpstoppet
Jag vet, kan ha "råkat" köpa nilas tisell...Vi dömer ingen här vet du
Haha! Snyggt!Jag vet, kan ha "råkat" köpa nilas tisell...
Jag har hoovrat med fingret över avtryckaren, tillsammans med min £120 rabatt. Men inte kommit till skottNågon i tråden som slagit till på en CW C65 GMT? Har blivit lite sugen...
Riktigt fin tycker jag och även om inspirationen är tydlig är det en tillräckligt egen design för att sticka ut.
Är det en allmän kod eller en personlig du har? Hittade en kod som gav 10% men £120 är ju ännu bättre då.Jag har hoovrat med fingret över avtryckaren, tillsammans med min £120 rabatt. Men inte kommit till skott
Ha ha nice!! Du hade ju köpstoppJag vet, kan ha "råkat" köpa nilas tisell...
Läste idag om ätfönster, att man bara får äta under åtta timmar per dag, man får äta vad man vill, och på så sätt gå ner i vikt. Kanske vore en idé att göra likadant med klockköp. Du får bara köpa klockor under fyra timmar per dag exempelvis mellan 17 och 21. Skoj att höra en utvärdering av det.Ha ha nice!! Du hade ju köpstopp
Exakt så jobbar jag, fast med dagar istället för timmar. Mellan den 25:e och 29:e varje månad finns det en lucka för nya klockorLäste idag om ätfönster, att man bara får äta under åtta timmar per dag, man får äta vad man vill, och på så sätt gå ner i vikt. Kanske vore en idé att göra likadant med klockköp. Du får bara köpa klockor under fyra timmar per dag exempelvis mellan 17 och 21. Skoj att höra en utvärdering av det.
Är det en allmän kod eller en personlig du har? Hittade en kod som gav 10% men £120 är ju ännu bättre då.
Är det en allmän kod eller en personlig du har? Hittade en kod som gav 10% men £120 är ju ännu bättre då.