Ska klura lite under dagen. Hör av mig i såna fall!Osäker på om den är personlig, jag har en som du kan ta isf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska klura lite under dagen. Hör av mig i såna fall!Osäker på om den är personlig, jag har en som du kan ta isf
Någon i tråden som slagit till på en CW C65 GMT? Har blivit lite sugen...
Riktigt fin tycker jag och även om inspirationen är tydlig är det en tillräckligt egen design för att sticka ut.
Prova med 150 istället för 120.Jag har hoovrat med fingret över avtryckaren, tillsammans med min £120 rabatt. Men inte kommit till skott
Ha, det funkade faktiskt!Prova med 150 istället för 120.
Har för mig jag sett det för köp över 750£.
Var tämligen säker på det. Gött .Ha, det funkade faktiskt!
Ser som en kratta. Är den ena mörkblå urtavla och den andra bilden svart?Dagens val
Dagens fråga, bäst färg?
Ser som en kratta. Är den ena mörkblå urtavla och den andra bilden svart?
Klart snygga. Har du signat upp dig på någon av dem? 250$ ink frakt.... inte illa!Svart och grön, insåg nu bilderna var skit...
https://www.pontvswatch.com/purchase-1/
Klart snygga. Har du signat upp dig på någon av dem?
Ok good point.
Testar att slänga på ett av mina överflödiga gummiband. Passar rätt bra med mitt jobb och allt. Nu har jag testat alla möjliga band och börjar snart bli dags att utvärdera vad jag egentligen tycker om denna Krypton Rockfish
Någon som är Tisellsugen?
Jävlar vad fin den är! GrattisLåg i brevlådan idag..
Trodde det var mattblå urtavla, men icke !
Jäklar så nöjd jag är ! Blir att byta armband dock.
(Skitiga händer på bilden, kom precis från jobbet ) kunde inte hålla mig och öppna haha.
Låg i brevlådan idag..
(Skitiga händer på bilden, kom precis från jobbet ) kunde inte hålla mig och öppna haha.
Ja, riktigt grym faktiskt. Den var mycket finare än vad som bilden visade.Härligt, grym tavla! Upp med en duobild på den och zelosen sen
Tack ! Är mycket nöjdJävlar vad fin den är! Grattis
Grattis! Fantastisk tavla. Lumen är hyfsat mäktig på dom också .Låg i brevlådan idag..
Fin. Kul att det dyker upp lite annat än dykare i tråden ibland.Vet inte om Rotary räknas som ett microbrand, men de har definitivt ur som är affordable. En Windsor Automatic inhandlades på Watch Shop och till det facila priset av SEK1 300 levererat.
Jag är medveten om att det inte är samma kvalitet på uren som då Rotary grundades 1895 av Moise Dreyfuss i den schweiziska staden La Chaux de Fonds. Men Rotary ägs fortfarande av familjen Dreyfuss genom Dreyfuss Group Holdings, även om uren idag har diverse urverk under huven och troligen byggs i Asien. I det här uret tickar ett enkelt automatverk från Miyota, men uret har ett safirglas och ett rätt trevligt armband. I övrigt så tycker jag att storleken Ø 41 mm passar mig och att uret ser trevligt ut med loggan från 1925 (ett hjul med vingar).
Till priset av vad två lådor Lagunitas Maximus kostar så är det helt OK.
Tack Testade lumen nu, helt galet !Grattis! Fantastisk tavla. Lumen är hyfsat mäktig på dom också .
Jäkligt fin. Har alltid velat haft en ArmidaLåg i brevlådan idag..