PCB
Guld
Ja, grymFan va sugen man är. Grym klocka för "inga pengar". Måste invänta Mint evolutive klockan först.
Tror jag behåller den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, grymFan va sugen man är. Grym klocka för "inga pengar". Måste invänta Mint evolutive klockan först.
Vad har stoppat dig från att inte köpa en? Andra köp?Jäkligt fin. Har alltid velat haft en Armida
Ja så är det väl , prioriterat andra köp. Men ju fler Armida jag ser desto närmare köp blir det väl antar jag....Vad har stoppat dig från att inte köpa en? Andra köp?
Skulle precis kolla om jag kunde byta armbandet, men det gick inte. Eller det gick att byta armbandet. Men när jag skulle sätta dit spännet, så insåg jag att armbandet smalnar från 22mm till 20mm (?).
Så jag har inget spänne som passar, får antingen använda ett i rostfritt stål, eller ett Zelos originalspänne i brons, vilket har helt fel färg..
Ja så är det väl , prioriterat andra köp. Men ju fler Armida jag ser desto närmare köp blir det väl antar jag....
Den där zelosen är galet läckerJa, riktigt grym faktiskt. Den var mycket finare än vad som bilden visade.
Dålig bild, solen är borta så fick ta en ficklampa och lysa med
Fin. Kul att det dyker upp lite annat än dykare i tråden ibland.
Håller medDen där zelosen är galet läcker
Fräsig! Ingår bandet på bild?någon som har beställt v2?
Det tror jagFräsig! Ingår bandet på bild?
Annars har cheapestnatostraps.com liknande i bra kvalitet och som ej är en damm-magnet. För 15.95 dollar, som hittat.Det tror jag
Förväxla dem inte med första versionen bara. Jag antar du menar de som heter 2.0? Första versionen är inte alls så mjuka och trevliga som gummin ska vara.Annars har cheapestnatostraps.com liknande i bra kvalitet och som ej är en damm-magnet. För 15.95 dollar, som hittat.
Svensk sida trots allt är i dollar och fri frakt inom Sverige. Snabbt brukar det gå också
Ja dom säljer ju inte 1.0 längre så den risken är ju minimalFörväxla dem inte med första versionen bara. Jag antar du menar de som heter 2.0? Första versionen är inte alls så mjuka och trevliga som gummin ska vara.
Finns ett helt gäng på utförsäljning på hemsidanJa dom säljer ju inte 1.0 längre så den risken är ju minimal
Missade det. Tittar aldrig där. Köper hellre till fullpris och alltid 2.0.Finns ett helt gäng på utförsäljning på hemsidan
Det tror jag
Annars har cheapestnatostraps.com liknande i bra kvalitet och som ej är en damm-magnet. För 15.95 dollar, som hittat.
Svensk sida trots allt är i dollar och fri frakt inom Sverige. Snabbt brukar det gå också
Förväxla dem inte med första versionen bara. Jag antar du menar de som heter 2.0? Första versionen är inte alls så mjuka och trevliga som gummin ska vara.
Ser bra ut. Förväntar mig många bilder@Nilas gamla tisell har just landat och får ta över dagens stafettpinne från parnis GMT. Men först ett handledsskott på dem tillsammans.
Snyggt, grattis! Har en själv (inte samma modell dock) och den går +1,5spd. Bättre än man nånsin kunde begärt för tusenlappenBudade i förra veckan hem en military industries från ebay. Värt en chansning tänkte jag efter att ha sett bilder och läst omdömen. Men trodde inte jag skulle bli såhär nöjd vid första mötet
Gillar verkligen allt med den: designen, känslan, tyngden samt specsen för det priset(ca 1k ink frakt från UK).
Visst finns det även brister med denna klocka, inte 100% centrerad bezel, vridning av bezel kanske inte hundra procentig men småsaker överlag.
Satte genast på ett brunt skinn nato och tillsammans med avsaknaden av text på urtavlan ser den riktigt clean ut.
Beställt ett vintage zuludiver strap i brunt skinn som ska testas då natot gör klockan lite högre än vad jag hade velat.
Även lumen känns stark, lyste upp ordentligt i mörkret efter ca 10 minuter i dagsljus.
Kan som sagt verkligen rekommendera alla som söker en hård retro beater/dykare att slå till, ni lär inte bli besvikna!
Fem årige sonen gav den även betyget vrålgrym så då kan det bara bli rätt
denna?Snyggt, grattis! Har en själv (inte samma modell dock) och den går +1,5spd. Bättre än man nånsin kunde begärt för tusenlappen
Nej denna (förlåt om jag postat denna bild tidigare)denna?
seiko automatverk,och verkar vara lite mindre case med
https://www.ebay.com/itm/Military-I...682371&hash=item591282fee1:g:yEoAAOSwduZbOzo0
Snyggt!Första kvällen med tisell (och brorsan som bär en DH för tillfället i väntan på sin egen tisell) och lite bärs.
Ball! Något tråkig logga, eller vad man nu kan kalla det förhttps://www.kickstarter.com/project...pical-diver-a-new-watch-from-tc-9/description
Har backat dem förr, är sugen igen
Håller med om loggan, tycker att de kunde hållit sig till vad de haft förr, den här:Ball! Något tråkig logga, eller vad man nu kan kalla det för