Den blir en helt ok förrätt till en person
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den blir en helt ok förrätt till en person
OT: Apropå Churchill. Han drack kopiösa mängder whisky och rökte och blev ändå 90 år. Kanske... kanske kan det fungera för mig medTill den klockan är det kutym att bolma på en fet cigarr
![]()
Haha eller hur, dinosaurie biff..Den blir en helt ok förrätt till en person![]()
Jovars, hyfsat varmt i solhörnan på trädäcketVilket jävla sommarväder vi har idag.
![]()
Bästa tiden på året just nu enligt mig..Jovars, hyfsat varmt i solhörnan på trädäcket
![]()
Denna kanske? https://www.watchgecko.com/the-hamilton-khaki-mechanical-review/Någon som har tips på militärklockor?
Såg denna Timex camper mk2 men har plexiglas, stör mig lite.. Helst nåt på 40mm..men 36mm kan funka..![]()
![]()
![]()
Vilken jäkla gangsterSommarväder, då åker camogummit på
![]()
![]()
Sommarväder, då åker camogummit på
![]()
![]()
Hur tillreder du en sådan godbit? Ser redigt gott ut måste jag säga.
Satt som ett ormbett! Riktigt bra.Läder monterat![]()
![]()
”En magnumflaska champagne är perfekt för två om bara en dricker av den.”OT: Apropå Churchill. Han drack kopiösa mängder whisky och rökte och blev ändå 90 år. Kanske... kanske kan det fungera för mig med![]()
Vi får se om jag lyckades, har aldrig grillat en biff av den storleken. Men brände på den och lät den gå på inderekt värme till 60 grader. Den ligger och vilar nu så har inte smakat ännu..Hur tillreder du en sådan godbit? Ser redigt gott ut måste jag säga.
Ja en stek i den storleken stör man inte när den vilar. Du får berätta hur det smakade när den har vaknatVi får se om jag lyckades, har aldrig grillat en biff av den storleken. Men brände på den och lät den gå på inderekt värme till 60 grader. Den ligger och vilar nu så har inte smakat ännu..![]()
Sjukt bra pris.
Mycket salt! Helst fling. Och mycket.Vi får se om jag lyckades, har aldrig grillat en biff av den storleken. Men brände på den och lät den gå på inderekt värme till 60 grader. Den ligger och vilar nu så har inte smakat ännu..![]()
Jamen öppna då!!??![]()
Imorgon är det ’Den första sommardagen’ (Sumardaginn fýrsti) på Island. Det tycker jag man kan fira med en ny klocka![]()
Jag eller klockan? Inte kan du mena mig iaf, då har jag missat något hahaVilken jäkla gangster![]()
Ja! Grönt är så jäkla skönt!Riktigt bra kombo, grönt är skööönt!![]()
Snyggt, tittat på dom där.. Hur är kvalitén, finishen? Och framför allt länken och låset?Vilket jävla sommarväder vi har idag.
![]()
Kollat lite på dom med.. Men vill helst ha svart..
Snyyyggt! Stort grattis till den rejäla pjäsen
Tackar kompisSnyyyggt! Stort grattis till den rejäla pjäsen.