Hjelm
Guld
King turtle är ju svinfet. Kör ba kör!Fasen har blivit sugen på Turtle i grönt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
King turtle är ju svinfet. Kör ba kör!Fasen har blivit sugen på Turtle i grönt
![]()
Vad brakar en så där loss på? Den var riktigt fin!Fasen har blivit sugen på Turtle i grönt
![]()
4800kr på Klockmagasinet med kodVad brakar en så där loss på? Den var riktigt fin!
Instämmer i samklang med @Birchgrove enligt trådstandard, köp.![]()
Skiljer en krona mot Klockia, om man vill handla därifrån.4800kr på Klockmagasinet med kod![]()
Var det du som köpte den framför näsan på mig i vintras?Tar väl o slänger in en spontan söndagsbild på "pannan"
![]()
Har kollat en hel del på den där blåa Vratislavan och även mycket på den förra som var grön och hette Pan Africa:Grym!! Deras kommande serie "Klingert 1797" ser också riktigt trevlig ut!
![]()
@Baramats hade väl en Baltic på länk om jag inte minns fel?Någon med erfarenhet av Baltic HMS 001? Särskilt på BORen? Kvalitet, helhetsintryck osv?
Dubbla open heartTycker den här var rätt fräsig. Kul med något lite unikt.
![]()
Fick avbeställa mina två som jag beställde på Wish. Gick tio dagar utan att ordrarna ens var behandladeLivade för övrigt upp måndagen med lite affordable two-tone.
![]()
Tycker också Orion ser schyssta ut men har inte sett någon här i tråden, du får köpa en och komma med ett utlåtande helt enkeltNågon i tråden som sett eller känt på en sån där Orion Calamity som nämndes här nyligen? Ser fin ut![]()
Så hur upplever du den? Bra foto btw..Hämtade ut denna idag, tufft med laser-etchad rehaut.
![]()
Reflektioner och damm ingår i bilden.
Har bara packat upp den, så har inte jättemycket att gå på än. Några snabba punkter:Så hur upplever du den? Bra foto btw..![]()
Jag tyckte spännet var helt ok..men känner inte igen det där med 30 cm handleder så har vi samma länk?Har bara packat upp den, så har inte jättemycket att gå på än. Några snabba punkter:
- Länken ser ut att passa på 30 cm handleder.
- Mycket bra finish på boett, tavla och vridring.
- Länken är jag lite tveksam till, likaså spännet. Men får återkomma om detta när jag size:at den. Spännet kommer jag nog inte bli vän med ändå. Men det går ju att lösa.
- Jag blev direkt dödssugen på att beställa den gröna. Eftersom Tisell vägrar att skeppa en klocka till mig nu, men får vänta tills jag haft den här på handleden innan jag bestämmer mig.
- Rehaut! Jag säger det igen, rehauten är ju fantastisk.
![]()
Ok, kanske inte 30cm. Men en låååång länk var det iafJag tyckte spännet var helt ok..men känner inte igen det där med 30 cm handleder så har vi samma länk?![]()
@Baramats hade väl en Baltic på länk om jag inte minns fel?
@Baramats
Ser grymt bra ut. Stort grattis!Hämtade ut denna idag, tufft med laser-etchad rehaut.
![]()
Reflektioner och damm ingår i bilden.
Tack! Fler bilder kommer.Ser grymt bra ut. Stort grattis!
Fler bilder tack.
Edit: hur lång tid tog det att få den?
Ahh, jag trodde du beställde en från hemsidan.Tack! Fler bilder kommer.
Och det tog 3 dagar, skickat från en användare här i tråden![]()
Jag ska hem och fixa länken på denna, sitter den bra blir det nog en beställning på den gröna. Så då får jag återkomma med info, om du inte hinner före förståsAhh, jag trodde du beställde en från hemsidan.
Har fått för mig att även dom kör med DHL.