Ja nöjd med dom jag har ja men man kan ju alltid ha mer.
Det bästa är att inte yttra sig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja nöjd med dom jag har ja men man kan ju alltid ha mer.
TackarEtt bra lag. Skulle kunna tänka mig många från den uppställningen. Malm är riktigt snygg - första brons klockan jag fått upp ögonen för och nu är ögonen öppna...
Den perfekta samlingen är en klocka till!!Nöjd är alltid:
Nöjd+1 en till, jag loooooovar bara 1 till.
Ändå fick jag köpa din helsvarta G shockDen perfekta samlingen är en klocka till!!
F*n skulle så gärna digga den här. Men ja. Hade blivit galen på obalansen. Sjyst blå dock!Kändes lite obalanserad eller? Jag gillar dock färgen.
![]()
Vill du avslöja vad det är eller håller du på det?![]()
De skulle haft en riktig hit där nu till sommaren om även sekund-subdial:en var vitKändes lite obalanserad eller? Jag gillar dock färgen.
![]()
F*n skulle så gärna digga den här. Men ja. Hade blivit galen på obalansen. Sjyst blå dock!
De kunde i alla fall haft en ram runt den vänstra subdialen så hade de fått mycket bättre symmetri.De skulle haft en riktig hit där nu till sommaren om även sekund-subdial:en var vit![]()
Absolut, en vit ram hade kanske t.o.m sett bättre ut än en vit sub dial. Så får man en lite unik design om det är det man vill ha.De kunde i alla fall haft en ram runt den vänstra subdialen så hade de fått mycket bättre symmetri.
Ja, precis så tänkte jag. Nu ser den mest bara konstig ut.Absolut, en vit ram hade kanske t.o.m sett bättre ut än en vit sub dial. Så får man en lite unik design om det är det man vill ha.
![]()
Kupade glas verkar poppis där jag bor. Trevlig kväll!
Köp @Jungelbobo 'sEtt bra lag. Skulle kunna tänka mig många från den uppställningen. Malm är riktigt snygg - första brons klockan jag fått upp ögonen för och nu är ögonen öppna...
Vad spelar du på @TobiasD ?De skulle haft en riktig hit där nu till sommaren om även sekund-subdial:en var vit![]()
hmmm. Den hade suttit fint på min handled men tyvärr så får pengarna gå till annat ett tag. Kostar med blöjor till två. Hoppas kunna köpa mig något fint till hösten när jag fyller år och då kanske vi har en annan situation än nu.
Snart höjer jag priset, bäst att passa påOm de säljer för de där summorna så är det dags att börja köpa på sig alla som säljs här nu ju.![]()
Grymt fin klocka - önskar jag kunde köpa den. Gillar verkligen visarna och att en visare fått lite orange färg.Snart höjer jag priset, bäst att passa på(den på c24 är inte min)
Kötta då in en bild !!Grymt fin klocka - önskar jag kunde köpa den. Gillar verkligen visarna och att en visare fått lite orange färg.
Kötta då in en bild !!
Så klart den är !Annons från @FreakyLeo
Tycker den är galet snygg.
https://klocksnack.se/threads/squale-1545-micro-le.129779/
![]()
Problemet?Så klart den är !
Men vad är problemet ?
Verkligen! Får sjuka vintage-vibbar!Håller HELT med, hade gjort sig riktigt gött på 39-40mm! Man har lite önsketänkande om att den bärs mindre.
För den är ju brutalt läcker!
Snyggt! Vilka mm är den på må tro? Hade önskat en sådan i 39-40mmLivade för övrigt upp måndagen med lite affordable two-tone.
![]()
Tackar. Tyvärr är den lite större dock, ca 43mm utan kronan. Men den känns inte enorm för det tycker jag.Snyggt! Vilka mm är den på må tro? Hade önskat en sådan i 39-40mm![]()
Ja den ser ut att sitta som en smäck. Brukade bära 43mm ständigt förr, innan jag på något höger fastnade för klockor i 39-40mmTackar. Tyvärr är den lite större dock, ca 43mm utan kronan. Men den känns inte enorm för det tycker jag.
Kostar inte mycket att testa om du är sugen. Riktigt prisvärda klockor.Ja den ser ut att sitta som en smäck. Brukade bära 43mm ständigt förr, innan jag på något höger fastnade för klockor i 39-40mm![]()