Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe.. Men kört nu fullbokat. Tror det endast kommer ca 30st blåa till Sverige. Men svarta och gråa kommer det fler..Var gjorde du det?
Är ju en länk kille grunden så lite lätt är den förstås! Testade mesh och det blev ju kanon!Pop! Vad tycker du om den?
upplevde min lite för lätt så den kom och vände, men nu börjar jag ångra mig. Fin på mesh för övrigt! Trevlig helg alla!
Tackar!Snygg, göttigt med lite färg! Den kan du lägga ut imorrn på byteslördag så hugger jag![]()
Tack!Det var du som knep den..visste att någon i tråden norpade den. Varit sugen på den ett tag men var för långsam..Väldigt snygg...
Blev ju snorbra på mesh!Är ju en länk kille grunden så lite lätt är den förstås! Testade mesh och det blev ju kanon!
Tackar!
Inte imorrn, kanske nästa lördag. Ska utvärdera...
Tack!
Japp! Var snabb som tusan!
![]()
Vart finns den och vad kostar det? Har du någon länk?Ja, vit. Eller kanske svart. Eller vit. Fast svart är ju snyggt med
Ok, så det är bara att signa upp sig när den går live?
Alright, de översta 62MAS varianterna såg ju rätt mysiga utAbsolut här...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
40.5mm breda och tror det var 13.75mm tjocka..Alright, de översta 62MAS varianterna såg ju rätt mysiga utSnackar vi även tidstypiska mått under 40mm-ish?
Ajdå, ser ut som dom har kopierat San MartinAbsolut här...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samma fabrik..Ajdå, ser ut som dom har kopierat San Martin.
Snart kommer San Martin 62mas "J" och "K"Samma fabrik..![]()
Vad kul, har skitdålig koll på nyare Seikos, har du något smakprov?
Förutom dem som Vincent nämnde ser jag fram emot följande:Vad har jag missat?![]()
Snart kommer San Martin 62mas "J" och "K"![]()
Gnomon brukar skicka med ett random bonusband. Kan ibland vara annan storlek också.Kan man ha detta natot på Makon? Jag kan inte bestämma mig. Jag gillar inte färgerna alls, samtidigt matchar de ju klockan ganska bra. Jag fick bandet till mikro-squalen – varför får nifråga Gnomon. Man måste lida av en speciell sorts ögonskada om man tror att de funkar ihop
![]()
Ja och med minst lika bra finish som originaletSnart kommer San Martin 62mas "J" och "K"![]()
Un Package de France! Mon dieu baguetteKlocka 2/4 denna sommar/höst
![]()
Vad kan det vara?
Hehe precisAjdå, ser ut som dom har kopierat San Martin.
Klocka 2/4 denna sommar/höst
![]()
Vad kan det vara?
Hmmm, ber att få återkomma.GMT med lite grönt?
En kamadogrill (keramisk grill)Vad kör du för specialare till grill?![]()
Äh, den får vara med här ocksåJag personligen kallar den kanske inte för affordable men ...
![]()