• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Väntar på en ny klocka, när jag fått den kanske jag ev lägger ut denna för 2800-2900kr. Är det godkänt från er? Måste ju fråga tillstånd...
PicsArt_04-16-03.11.36.jpg
Låter dyrt, jag gav 2831:- ny för min i januari. Tack för omtanken :angel:

IMG_20200517_124023.jpg
 
Väntar på en ny klocka, när jag fått den kanske jag ev lägger ut denna för 2800-2900kr. Är det godkänt från er? Måste ju fråga tillstånd...
PicsArt_04-16-03.11.36.jpg

Okey och vem är du? Aldrig ens sett ditt namn?

Förskolenivå, kom igen nu.
Du gräver dig bara djupare och djupare.
Ett tips i all välmening är att ibland bara ta ett steg tillbaka och säga "Okej, nu gjorde jag nog lite fel" istället för att veva omkring sig mot allt som rör sig
 
Ja tyvärr den där "Clark Kent" lägger sig i ALLA trådar ALLTID utan och ha nåt med saken och göra.. Det är en liten stackare bakom en datorskärm..
Vet inte om du var ironisk...men det var nog inte han jag tänkte på...du måste väl själv någonstans inse att man reagerar? Är det inte bättre att du reagerar på ett mer förstående sätt och tar till dig vad folk menar? Istället för att ut med klorna och gå till något sorts motangrepp? Som sagt, jag vill inte beblanda mig i sådana här frågor då jag själv anser mig som novis i hela klockvärlden. Men just detta tillvägagångssätt är ju lite anmärkningsvärt.
 
Förskolenivå, kom igen nu.
Du gräver dig bara djupare och djupare.
Ett tips i all välmening är att ibland bara ta ett steg tillbaka och säga "Okej, nu gjorde jag nog lite fel" istället för att veva omkring sig mot allt som rör sig
Behöver inte bygga upp mitt såkallade "förtroende" här. Har sååå mkt referenser samt träffat MÅNGA ks:are härifrån, även många andra klock kontakter mm. Som vet att dom handlar /byter/säljer tryggt hos mig. Samt att jag är sjukt trevlig.. Men ibland stör man sig bara på vissa, saker.. :D;)
 
Ginault ocean rover 2 tycker jag är väldigt fin. Kommer aldrig lägga 80 tusen på en Rolex men 10' på denna hade jag kunnat tänka mig.

Någon som provat OR1 eller OR2?

Photo-Jan-19-3-30-38-PM-1024x683.jpg
@mmartensson postade en bild på sin för några dagar sen och jag tror att det finns åtminstone en till i tråden. Jag tycker att de är riktigt fina och skulle kanske kunna tänka mig att köpa en någon gång i framtiden. Betydligt roligare än en standardrolex (främst p.g.a. avsaknaden av Mercedesvisare) och imponerande kvalitet för prislappen.
 
Fin! Lite sugen på en till faktiskt, vet dock inte vilken.

Ja, nu har du iof gjort bort dig och köpt deras absolut bästa :) det är ju jobbigt. Jag hade hemma deras nya GMT i grönt men den var mycket mer dämpat olivgrön än bilderna i marknadsföringen som visar en mycket mer gräsgrön skön färg så den åker tyvärr tillbaka. Siktar nu på en sån som du har eller om det dyker upp någon limiterad GMT i antingen Coke eller pepsi.
 
  • Like
Reactions: Npd
Tillbaka
Topp