• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vem sköter passaround;)
Det är redan fixat! :cigar:
Screenshot_20200521-101158_Firefox.jpg


Om tillräckligt många är intresserade så klart, annars behåller jag den för mig själv. :D
 
Kom en leverans från @Zackrissonsur.se idag. Lite sommarkänsla över denna - nu saknas bara värmen.
20200519_193025.jpg
Snyggt och ursäkta den låååånga leveranstiden, äntligen verkar det som de flesta länder är på gång och jobbar igen och leveranser fungerar nästan som vanligt från alla märken. Och glöm ej koden all25 för 25% rabatt på zackrissonsur.se
 
Så var hoppborgen uppe som förhoppningsvis kommer roa ett par överstimulerade barn ett tag :)

Själv så ville jag ha nått udda på mig idag. Hamilton Intra-matic 38 med färgglad nato. Givetvis gulfärgad hårdvara ;) inte micro men faktiskt affordable.

191FF23B-C529-4983-8D95-BD09897D5A44.jpeg
 
Det är redan fixat! :cigar:
Screenshot_20200521-101158_Firefox.jpg


Om tillräckligt många är intresserade så klart, annars behåller jag den för mig själv. :D
Jag är på om den är under 40 mm. Vilken blev det?
Sålt och köpt, varit safe och PP som betalningsmetod. Bara entusiaster där vad jag märkt av :)
Peacemakern var bokad. Han skulle återkomma ikväll. Finns den modellen med borstat stål eller aged IP?
 
Tillbaka
Topp