Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är redan fixat!Vem sköter passaround![]()
Mkt bra.Alltså hur bra tavla??
![]()
Knepig boett för att mäta exakt mm dock. Undrar vad den har för lug to lug-mått.Säkert redan skrivet. Men när släpps de? Tycker måtten känns helt rätt![]()
Det är redan fixat!
![]()
Om tillräckligt många är intresserade så klart, annars behåller jag den för mig själv.![]()
Det är redan fixat!
![]()
Om tillräckligt många är intresserade så klart, annars behåller jag den för mig själv.![]()
Räcker upp handen för att önska en plats i passaroundDet är redan fixat!
![]()
Ren och skär erotik!Alltså hur bra tavla??
![]()
Jag är på! Annars får jag nog köpa en självDet är redan fixat!
![]()
Snyggt och ursäkta den låååånga leveranstiden, äntligen verkar det som de flesta länder är på gång och jobbar igen och leveranser fungerar nästan som vanligt från alla märken. Och glöm ej koden all25 för 25% rabatt på zackrissonsur.se
Det är redan fixat!
![]()
Äntligen lite sol o värme även här
![]()
Den vänstra
Låter skojDet är redan fixat!
![]()
Grym ju!Äntligen fått lite tid över att öppna mitt paket från @Björn Boett.
Passande nog så är första klocka ut en
D1 Milano Skeleton.
Hoppas @Jeser90 inte skickar Hells Angels efter mig nu, då han också visade intresse för klockan.
![]()
Alltså, har gett bort det mesta redan men har några kvar om det är någon som passar herrn?Någon som vill byta ett pepsi inlägg till skx mot en ett annat inlägg till samma klocka. Ej ceramic..![]()
![]()
Sålt och köpt, varit safe och PP som betalningsmetod. Bara entusiaster där vad jag märkt avDen vänstraTack för tipset! Jag är väldigt inaktiv på Facebook.
Hur safe är det att handla via gruppen? Är det PayPal som brukar gälla?
Schysst, värt väntan ändå! Har varit nära att slå till på en sådan flera gånger men alltid ändrat mig i sista stund, står definitivt på listan för framtida köp.TackNej denna beställde jag ny! Tog mer än 4 månader att tillverka
![]()
Lite för sterila för att passa denna kräsna herre, men tackar för erbjudandet..Alltså, har gett bort det mesta redan men har några kvar om det är någon som passar herrn?
![]()
Jag är också på.Det är redan fixat!
![]()
Bra initiativ! Jag är intresserad av passaround på detta lovande ur.Det är redan fixat!
![]()
Jag är lätt på! Vilken version beställde du?Det är redan fixat!
![]()
Jag är på om den är under 40 mm. Vilken blev det?Det är redan fixat!
![]()
Peacemakern var bokad. Han skulle återkomma ikväll. Finns den modellen med borstat stål eller aged IP?Sålt och köpt, varit safe och PP som betalningsmetod. Bara entusiaster där vad jag märkt av![]()
Om man är lite sugen en liknande den högra, var ska man leta då? Är det en Parnis utan logo?Lite lördagsfeeling på en torsdag, dessa 2 bytes med fördel mot något med vit tavla. Hoppas alla har en härlig dag!![]()
![]()