Ägde den 2016/2017 och sålde till lekingofkingsNär ägde du den, och vem sålde du den till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ägde den 2016/2017 och sålde till lekingofkingsNär ägde du den, och vem sålde du den till?
Är det ba bilden eller är displayen lite sned?
Tycker att det ser ut som att displayen är rak men ramen runt datum är lite sned?Är det ba bilden eller är displayen lite sned?
Ja det var precis det jag tänkte på men formulerade mig väl lite klumpigtTycker att det ser ut som att displayen är rak men ramen runt datum är lite sned?
Har aldrig tänkt på det då jag aldrig ägt den men har sneglat på ett par utan att reflektera över detKänns ju isf som naturtroget då originalet är det på 60% av exen från gen 1![]()
Hahahah, ja den var riktigt fräck!Ska försöka komma ihåg dig! Har ju visserligen ba haft den i drygt en timme men den sitter som gjuten på handleden grymt skön storlek
Har återförenat Vostoken med sitt röda läder, så underbart skum kombination
![]()
Hmm, inte omöjligt att det är den, men tror inte det. Köpte min i juli 2016 av slimjimÄgde den 2016/2017 och sålde till lekingofkings
Ser ut som drygt 37mmRolig, gillar kronplaceringen. Hur stor är den?![]()
Oj oj oj, mycket trevlig pjäs! Den här med patina kommer bli
![]()
Precis så är det. Ramen är snedTycker att det ser ut som att displayen är rak men ramen runt datum är lite sned?
Tack, den trivs bra där känner jag!Fin! Sitter perfekt med![]()
Nej då är det inte samma, köpte min på Ebay och sålde 2017 här på forumetHmm, inte omöjligt att det är den, men tror inte det. Köpte min i juli 2016 av slimjim
Kul, då finns det två!Nej då är det inte samma, köpte min på Ebay och sålde 2017 här på forumet
Är det någon som har koll på om DHL Express går även under helgerna eller står det still? Sjukt drygt och orutinerat att beställa i slutet av veckan och behöva vänta en vecka på att få hem grejerna.![]()
Den där ligger bra till. Minuset var väl att de skeppas från USA och att jag måste hålla mig till augustiMen storleken och utseendet tilltalade mig!
KUNG! Stort, stort grattisDet var inte bara jag som tyckte att intervjun gick bra. Börjar mitt nya jobb på måndag, snabba ryck, sånt gillar jag! Nu blir det en öl på favoritpuben.
![]()
Det var inte bara jag som tyckte att intervjun gick bra. Börjar mitt nya jobb på måndag, snabba ryck, sånt gillar jag! Nu blir det en öl på favoritpuben.
![]()
Gratulerar . Måste kännas skönt.Det var inte bara jag som tyckte att intervjun gick bra. Börjar mitt nya jobb på måndag, snabba ryck, sånt gillar jag! Nu blir det en öl på favoritpuben.
![]()
Stort grattisDet var inte bara jag som tyckte att intervjun gick bra. Börjar mitt nya jobb på måndag, snabba ryck, sånt gillar jag! Nu blir det en öl på favoritpuben.
![]()
Ett stort grattis! Ta två för tusan!Det var inte bara jag som tyckte att intervjun gick bra. Börjar mitt nya jobb på måndag, snabba ryck, sånt gillar jag! Nu blir det en öl på favoritpuben.
![]()
Stort grattis! Hoppas det betalar bra, för att finansiera din hobbyDet var inte bara jag som tyckte att intervjun gick bra. Börjar mitt nya jobb på måndag, snabba ryck, sånt gillar jag! Nu blir det en öl på favoritpuben.
![]()
GratulerarDet var inte bara jag som tyckte att intervjun gick bra. Börjar mitt nya jobb på måndag, snabba ryck, sånt gillar jag! Nu blir det en öl på favoritpuben.
![]()
Det var inte bara jag som tyckte att intervjun gick bra. Börjar mitt nya jobb på måndag, snabba ryck, sånt gillar jag! Nu blir det en öl på favoritpuben.
![]()