Hjelm
Guld
Japp.Men du sprider det som fakta på detta forum utan att veta vad som sagts?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp.Men du sprider det som fakta på detta forum utan att veta vad som sagts?
Men du sprider det som fakta på detta forum utan att veta vad som sagts?
Tycker det är kul att två små nya tillverkare bråkar om sina egna tolkningar av samma klassiker ja. Hade varit intressant vad bråket handlade om. Det faktum att de bråkar är inte lika kul.Ingen uppskattar en god osämja som du @Aurum
Var ingen ton i det inlägget. Det tråkiga här är att man sprider något som sanning för att man hört något återberättas från en av parterna.Varför har du sån tråkig ton hela tiden? Lite tråkigt tycker jag.
Varför har du sån tråkig ton hela tiden? Lite tråkigt tycker jag.
Ska se om jag kan rota fram det helaTycker det är kul att två små nya tillverkare bråkar om sina egna tolkningar av samma klassiker ja. Hade varit intressant vad bråket handlade om. Det faktum att de bråkar är inte lika kul.
Jag kan också jobba, försökte bara ta en genväg genom dig.Ska se om jag kan rota fram det hela
Tycker många inlägg från dig har en lite dryg underton.Var ingen ton i det inlägget. Det tråkiga här är att man sprider något som sanning för att man hört något återberättas från en av parterna.
#Halioswendsday fick hem nya remmar idag. Rätt nöjd faktiskt. Även om bilden är rätt kass.
Vi har alla varit där...Den grå växer mer och mer i mina ögon. Riktigt fin faktiskt.
Måste nog erkänna att jag hade fel när jag sa att den inte var så snygg som alla andra tyckte..
Vilken jävla vecka du haft!Det här gillar jag. Paketet skickas från USA i torsdags kväll och landar i Köln i söndags kväll. Efter klarering lämnar det Köln igår fm mot Danmark och för vidare transport hit. Igår 12:38 kom ett sms om att jag kan swisha eller ringa och använda kort för att betala momsen. Då var paketet inte ens i Sverige. Idag kl 14:07 finns paketet att hämta på utlämning. Då har de redan varit hemma på förmiddagen och knackat på (men ingen hemma). Så fungerar UPS. Det ni PostNord!
Och det här kom:
Sorry för de dåliga bilderna, dåligt ljus och dålig kamera (-man )
På tal om tjocka mikromärken...Stor, jättetjock, men ändå rätt cool!
https://www.kickstarter.com/projects/611551995/ovd-watches-mars-mission-completed/description
"balanced design"På tal om tjocka mikromärken...
För den där var ju... Balanserad...På tal om tjocka mikromärken...
På tal om tjocka mikromärken...
Min profilbild och adling hjälper inte till, men det är såklart dig fritt att avgöra om du tycker det är en dryg ton eller ej. Sällan uppsåtligt dryg däremot.Tycker många inlägg från dig har en lite dryg underton.
Men kanske bara är jag som får den viben, vad vet jag.
Min profilbild och adling hjälper inte till, men det är såklart dig fritt att avgöra om du tycker det är en dryg ton eller ej. Sällan uppsåtligt dryg däremot.
"balanced design"
För den där var ju... Balanserad...
Det blir värre....
Haha alltså vem köper!?Det blir värre....
Som hittat ju....Det blir värre....
Satan.... trodde först att det var någon typ, leksaksklocka...Det blir värre....
Visst, ibland är det uuooligare än annars som di säger här i Östergötland.Vilken jävla vecka du haft!
Samma. Det var först nu jag kollade.Satan.... trodde först att det var någon typ, leksaksklocka...
Aha, exakt min tanke. Helt sjukt juSatan.... trodde först att det var någon typ, leksaksklocka...
Jag håller helhjärtat medBörjar bli svårt att hänga med i denna tråd. Borde inte mikromärken ha ett eget subforum?
Börjar bli svårt att hänga med i denna tråd. Borde inte mikromärken ha ett eget subforum?
Idag är väl nån slags hausse, 3 sidor på en dag. Rätt trevligt att det blandas friskt mellan olika inlägg.. Mer struktur = mindre charm, eller?Börjar bli svårt att hänga med i denna tråd. Borde inte mikromärken ha ett eget subforum?
Varför då? Då blir det ju ungefär som Affordable Watches på WUS. Alltså behåller affordables. Det tycker jag låter som en strålande idé.Bra idé så länge den renodlas till micromärken och man skippar affordables.
Varför då? Då blir det ju ungefär som Affordable Watches på WUS. Alltså behåller affordables. Det tycker jag låter som en strålande idé.