Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just den serien har gjort att det klias lite i fingrarna. Jag vet att någon i tråden har köpt en custom Undone men en dykarmodell. Det ligger dessutom en på K&S nu ur Urban Vintage-serien. De är billiga och jäkligt snygga iaf. Och frågan är ärligt talat hur illa det kan bli? VK64 under huven.Någon som har ngn erfarenhet av Undone förresten? Diggar deraste senaste klockor vad gäller design men kvaliten behöver nog diskuteras.
Har du sett vad TGV säger om klockan? Den fick riktigt bra betyg av honom för någon månad sedan. Jody på Just One More Watch var inte missnöjd heller
Byt ut texten med Spacemaster - antingen till annat namn eller typsnitt. Fin klocka annars, men så onödigt att försöka knapra på Speedys mångrej. Fint strap!
Swordfish antar jag? Ser fram emot bilderBlir som ett otåligt barn när man får mail som detta. Ge mig nu nu nu!
Fick också ett sånt precis! Ge mig!Blir som ett otåligt barn när man får mail som detta. Ge mig nu nu nu!
Stämmer Kände mig dock vintertråkig och gick för den svartaSwordfish antar jag? Ser fram emot bilder
Blir som ett otåligt barn när man får mail som detta. Ge mig nu nu nu!
Fick också ett sånt precis! Ge mig!
Jag lär plugga hemifrån hela nästa vecka för att inte missa! HahaFick mitt med precis. Synd att FedEx inte har några pickup points och dom inte är helt nöjda på mitt jobb att styra leveranser dit
Fast bättre att plugga hemma den här veckan?Jag lär plugga hemifrån hela nästa vecka för att inte missa! Haha
Haha naturligtvis, jag som fick hjärnsläpp och tänkte att det var söndag fortfarande!Fast bättre att plugga hemma den här veckan?
Jag vet, jag vet. Det finns en Black Friday-tråd (det var ju jag som skapade den osv), men jag måste nog ändå tipsa i den här tråden om just den här klockan:
https://www.watchgecko.com/gta-chi-k1-c.php
168 euro för en klocka med SII NH35, safirglas och 100 meters vattenresistens är kanonbilligt. Klockan är med sina 44 mm kanske för stor för en del, men för den som inte bangar en klocka som syns och känns så kan det vara en fullträff. Snygga sunburstfärger, snyggt boettlock och en länk som inte ser ut att vara plockad ur cornflakespaketet.
Det är ju en besvikelse att dom inte kan göra ordentlig QC på en klocka som ersätter en pga fel.Och nu kom min Boldr Venture åter efter garantiutbytet. Samma fel, en minutvisare som helt enkelt kan vicka c:a "30 sekunder" dvs halvvägs mellan två minutmarkeringar. Beroende på vad man gör, t.ex. trycka in kronan vid ställning, vippa på handleden eller så, så rör den sig lite.
Billigt pris är ibland inte prisvärt. Men den är ju snygg på lädernato i alla fall.
Det är ju en besvikelse att dom inte kan göra ordentlig QC på en klocka som ersätter en pga fel.
När beställde ni? Alltså vilket datum.Fick också ett sånt precis! Ge mig!
4/11 har jag för migNär beställde ni? Alltså vilket datum.
För jag har inte fått något ännu
Ok, Hmm.4/11 har jag för mig
Vilken färgkombo? Brukar skickas i olika färgbatchar. Tror det är black sand som går ut nu?Ok, Hmm.
Jag beställde min 26/10 och har inte fått något mail.
Det var den jag beställde black sand.Vilken färgkombo? Brukar skickas i olika färgbatchar. Tror det är black sand som går ut nu?
Märkligt! Men du har fått orderbekräftelse osv? Eller kan du ha fått nån bokstav fel i mailen?Det var den jag beställde black sand.
Går säkert ut i veckan. Man får inte glömma att Elshan bakom Zelos gör allt själv.Det var den jag beställde black sand.
Ja, betalnings och orderbekräftelse har jag fått.Märkligt! Men du har fått orderbekräftelse osv? Eller kan du ha fått nån bokstav fel i mailen?
Får hoppas det, ja det är väl lite att göra om man är själv.Går säkert ut i veckan. Man får inte glömma att Elshan bakom Zelos gör allt själv.