• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

De tog väl bara en ny ur lagret. Har sett fler på nätet som haft samma fel. Orkar inte skicka tillbaka skiten en gång till, och inte heller betala införselavgifter på en tredje. Vi får se vad de säger i Singapore i morgon bitti när de kommer till jobbet. :)
Det är väl risken man tar med dessa små okända märken. Dock så har jag inte haft några problem med min Boldr Odyssey, än
 
Senast ändrad:
Jag är ju aldrig hemma på dagarna. :sorry: Aja, de hör väl av sig! :)
Det är ett helt galet system. Dom har ett lager dom utgår från (för mig i Gbg är ert Mölnlycke) som man kan hämta det om man ringer dom och meddelar. Detta är dock endast öppet under kontorstid och ligger ofta i typ industriområden. Men har du bil är det ju en lösning.
 
Det är ett helt galet system. Dom har ett lager dom utgår från (för mig i Gbg är ert Mölnlycke) som man kan hämta det om man ringer dom och meddelar. Detta är dock endast öppet under kontorstid och ligger ofta i typ industriområden. Men har du bil är det ju en lösning.
Vilket galet system. De kanske iofs kan komma och leverera det till min arbetsplats på dagtid, det hade ju fungerat.
 
Nu var det ett tag sen jag hade med FedEx att göra men på den tiden hade de i alla fall rätt dålig täckning i Sverige och anlitade bl.a. Posten att utföra en del av deras leveranser. Hör av dig till deras kundtjänst och se vad det finns för alternativ, jag har svårt att tänka mig att de dels levererar till alla orter i Sverige och att det enda alternativet skulle vara upphämtning på de få terminaler/kontor som finns.
 
Swordfish aquamarine ser ju riktigt snygg ut måste jag säga! (inte min)

FB_IMG_1542695284205.jpg
FB_IMG_1542695281201.jpg
 
Tillbaka
Topp