Haha, den här får stanna.Snygg dinka, en sån skulle man ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, den här får stanna.Snygg dinka, en sån skulle man ha
Testat väl igen. Sugen på en dykare mot denna, har vi några intressenter? Gärna San Martin. Hojta till på PM
Det är en original stålis i superfint skickÄr det en modd eller G-shock steel?
Klockan är fin, urmakaren är en surgubbe.Comments from Iceland, @Equilibrium?
JS Watch Company Reykjavik SIF N.A.R.T. 1948 with 1000M COLD FORGED STEEL CASE
Det är en original stålis i superfint skick
Testar Zelos:en! Känns riktigt bra faktiskt. Kör Zelos på höger och Skvalle på vänster
Välkomponerat! Mer low key åt folket!
Artsy fartsy. Gillar verkligen länken Sheldon från Geckota. Som gjord för denna klocka. Lite vassa kanter bara som man får passa när man leker med dottern.
Något från Zuludiver, glömt namnet.Vad är det för gummi?
#fortis
Artsy fartsy. Gillar verkligen länken Sheldon från Geckota. Som gjord för denna klocka. Lite vassa kanter bara som man får passa när man leker med dottern.
Fortis är svala#fortis
Tror det är det här:Vad är det för gummi?
Stämmer!
Jag har bara druckit det en gång, men mamma Mia vilket gott javaTycker den här är rätt bra i sin enkelhet! Tyvärr har jag mitt kapital låst i drömmar och Kopi Luwak.
https://klocksnack.se/attachments/20200718_120900-jpg.1496574/
Härligt! Ser riktigt bra ut på din full lumeStämmer!
Jaså, det blev Pelle den här gången? Du bara roar dig som @moggec hade sagt.Tog mig 45 min att läsa ikapp allt, hälsat på svägerskan och gjort Uppsala idag. Haft trevligt sällskap på armen!
Na Zdorovie kamrat!#russiansunday
#boctok
Cпасибо капитан!Na Zdorovie kamrat!
Fast citatet är ju fel:Tog mig 45 min att läsa ikapp allt, hälsat på svägerskan och gjort Uppsala idag. Haft trevligt sällskap på armen!
Stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem, är väl standard?Fast citatet är ju fel:
En jämn och fast avföring är bästa huvudkudden.
skall det vara
Var du där också Stalker! Vi är kvar i Uppsala faktiskt, verkar bli en fin dag!Jaså, det blev Pelle den här gången? Du bara roar dig som @moggec hade sagt.
Don’t shoot the messenger!Fast citatet är ju fel:
En jämn och fast avföring är bästa huvudkudden.
skall det vara
Suktaaaarreeeeee!Det närmaste som jag kommit en OWG-känsla på många år. Tar jag något annat så hänger denna där igen efter någon timme eller mindre.
39mm är fan en grym storlek också, inte stort och inte för litet (på mig).