• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Startar söndagen med Mikro LE.
Tredje i rad, men tyvärr sannolikt sista på ett tag, soliga dagen

20200719_111632.jpg

Känns som den och Inoxdykaren skulle kunna vara kusiner, bastanta som de är. Alltid gillat Jsar men konstigt nog inte testat, inte ens när de kostade lite och jag föredrog 45mm före 39. Något jag inte gör idag men :cigar: det är den!
Det svåra är väl att hitta någon till rätt pris. Jag var intresserad av JDD som låg på k&s förra våren. Men hade inga medel att köpa den för då. Sen när jag väl hade så var den såld. Ville så gärna testa den stora boetten. Hittade denna i Frankrike via C24 i vintras. Inte lika billigt som de gått för här men den är uttagen för ett år sedan från Windy City Watch Collector så det får man ju se som en bra sak. Plus att ägaren inte använt den för den var för stor :hilarious: Och ja :cigar:hets faktorn är rätt vass faktiskt :happyhappy: Ligger en Tsar på k&s på 41mm nu annars ;)

Edit: Och det bästa är! Att det är TRITIUUUUMMM TUUUUBERRR PÅ TSAR! :hilarious:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp