Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte många minus här så köööp om du är sugen på något i denna stajlen . Du blir inte besviken.Suktaaaarreeeeee!
Nu får det va nog, nu blir det fan en beställning!
Haha, inte den här gången men det har blivit några vändor dit. Av alla städer jag har besökt i Sverige så är Helsingborg och Uppsala de vackraste och trevligaste (enligt mig så klart) och jag kan varmt rekommendera ett besök.Var du där också Stalker! Vi är kvar i Uppsala faktiskt, verkar bli en fin dag!
Fantastiskt fin dag, bara njuta för sen är det tydligen regn..igen..
Varmt som fasen än så länge. Håller mig i skuggan med den här bamsingen
Det svåra är väl att hitta någon till rätt pris. Jag var intresserad av JDD som låg på k&s förra våren. Men hade inga medel att köpa den för då. Sen när jag väl hade så var den såld. Ville så gärna testa den stora boetten. Hittade denna i Frankrike via C24 i vintras. Inte lika billigt som de gått för här men den är uttagen för ett år sedan från Windy City Watch Collector så det får man ju se som en bra sak. Plus att ägaren inte använt den för den var för stor Och ja hets faktorn är rätt vass faktiskt Ligger en Tsar på k&s på 41mm nu annarsKänns som den och Inoxdykaren skulle kunna vara kusiner, bastanta som de är. Alltid gillat Jsar men konstigt nog inte testat, inte ens när de kostade lite och jag föredrog 45mm före 39. Något jag inte gör idag men det är den!
Läckra bilder på en läcker klockaByter om för bad och Zelos-söndag
Doppar Makon för sista gång?
Känns som det börjar bli dags att byta till en Horizon.
Retron blev såld, det fick räcka , ja det blev en 556iMm ingen höjdarsommar tyvärr....
Blev de andra bronsarna sålda igår sen? För visst blev det en 556 sen
Jäkla kul sommar kombination!
Vad fan håller jag på med, går la fan inte att tagga Bobo heller
Man får bara vänta och hoppas att han ser ens inläggVad fan håller jag på med, går la fan inte att tagga Bobo heller
Brukar inte vara mycket som undgår honom dock!Man får bara vänta och hoppas att han ser ens inlägg
Då är vi treBrukar inte vara mycket som undgår honom dock!
Jag missade den och jag känner inte igen torget.Vad fan håller jag på med, går la fan inte att tagga Bobo heller
Undrar hur mycket jag missar...Man får bara vänta och hoppas att han ser ens inlägg
Det man inte vet har man inte ont avJag missade den och jag känner inte igen torget.
Börjar bli bud på ett nytt namn nu...
Undrar hur mycket jag missar...
Tror inte du missar något faktiskt får skicka PM om det är något viktigtJag missade den och jag känner inte igen torget.
Börjar bli bud på ett nytt namn nu...
Undrar hur mycket jag missar...
Tror fan jag ska skicka ett PM till Bobo varje gång jag åker någonstansTror inte du missar något faktiskt får skicka PM om det är något viktigt
Bara göööör detTror fan jag ska skicka ett PM till Bobo varje gång jag åker någonstans